Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

Νεκροί δύο έλληνες ναυτικοί

Oeltanker 1Image via WikipediaΝεκροί είναι ο έλληνας πλοίαρχος και ο έλληνας Α΄μηχανικός του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου «Aegean Angel», που έπεσε σε σφοδρή θαλασσοταραχή 800 ναυτικά μίλια ανοικτά των Βερμούδων.

Σοβαρά τραυματισμένος είναι ο κύπριος υποπλοίαρχος.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, και οι τρεις βρίσκονταν στη γέφυρα του πλοίου.

Το δεξαμενόπλοιο είχε αποπλεύσει από το Ταλίν της Εσθονίας με προορισμό το Χιούστον.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 29 Δεκεμβρίου 2010

Μηχανική βλάβη στο «Αγιος Γεώργιος»

Greek ShipImage by Ehsan Khakbaz via FlickrΑκυβέρνητο, λόγω μηχανικής βλάβης, έμεινε λίγο μετά τα μεσάνυχτα στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Σκύρου και Κύμης, το φορτηγό πλοίο «Αγιος Γεώργιος» Ν. Πάτρας 54, με δέκα επιβαίνοντες.

Στην περιοχή έσπευσε ναυαγοσωστικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος ενώ το φορτηγό πλοίο «Μιχάλης» Ν.Π. 10443 προσέγγισε το ακυβέρνητο πλοίο και ξεκίνησε τη ρυμούλκηση με προορισμό τον κόλπο Καλαμίτσας Σκύρου, όπου κατέπλευσε με ασφάλεια στις 6 ο πρωί.

Σημειώνεται ότι από τη Λιμενική αρχή Σκύρου, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη.

Πηγή: www.naftemporiki.gr
Enhanced by Zemanta

Έντεκα ναυτικοί αγνοούνται μετά από ναυάγιο στη Θάλασσα της Κίνας

Bonasia at phu MyImage by wirralwater (where to next?) via Flickr
Έντεκα Βιετναμέζοι ναυτικοί φέρονται ως αγνοούμενοι μετά το ναυάγιο φορτηγού πλοίου στη θάλασσα της νότιας Κίνας λόγω των θυελλωδών ανέμων που πνέουν στην περιοχή, ανακοίνωσε σήμερα εκπρόσωπος των σωστικών συνεργείων.
Δώδεκα επίσης ναυτικοί του φορτηγού περισυνελέγησαν από Βιετναμέζους αλιείς μετά το ατύχημα του Βαν Ντον-2 που σημειώθηκε την Τρίτη, σε απόσταση 400 χλμ. από τις ακτές της επαρχίας Μπα Ρία-Βουνγκ Ταού, διευκρίνισε ο Μπουί Νγκοκ, του κέντρου διάσωσης και θαλασσίων ερευνών αυτής της νότιας επαρχίας.
Το πλοίο αυτό, 6.900 τόνων, μιας εταιρίας θαλασσίων μεταφορών της βορειοανατολικής επαρχίας Κουάνγκ Νινχ, μετέφερε υλικό που προοριζόταν για την παραγωγή σιδήρου και εκτελούσε το δρομολόγιο από τη Μαλαισία προς την πόλη Χο Τσι Μινχ.
«Οι κακές καιρικές συνθήκες δυσχεραίνουν τις έρευνές μας», εξήγησε ο αξιωματούχος προσθέτοντας ότι δύο σωστικά πλοία και αλιευτικά μετέχουν στις επιχειρήσεις για τον εντοπισμό των αγνοουμένων ναυτικών.
Το ατύχημα σημειώθηκε πολύ γρήγορα στην ταραγμένη θάλασσα, είπε ο εκπρόσωπος που δεν γνωρίζει αν οι ναυτικοί πρόλαβαν να φορέσουν τα σωσίβια.
«Καταβάλλουμε τη μέγιστη προσπάθεια. Δεν μπορώ να μιλήσω για τις πιθανότητες επιβίωσής τους. Αυτό εξαρτάται πολύ από την ενέργεια που έχει ο καθένας και τις καιρικές συνθήκες».
Στις 17 Δεκεμβρίου, 20 βιετναμέζοι αλιείς φέρονταν ως αγνοούμενοι μετά το ναυάγιο του πλοίου τους λόγω των σφοδρών ανέμων ανοικτά της ίδιας επαρχίας Μπα Ρία-Βουνγκ Ταού. Ένας μόνο ναυτικός επέζησε, σύμφωνα με τις τοπικές αρχές.
Τα επίσημα μέσα ενημέρωσης είχαν μεταδώσει την εξαφάνιση στη θάλασσα μια ημέρα νωρίτερα επίσης 23 ναυτικών του βιετναμέζικου πλοίο Φου Ταν που βούλιαξε κοντά στο νησί Χαϊνάν της νότιας Κίνας. Διασώθηκαν τρεις ναυτικοί και τα συνεργεία ανέσυραν νεκρό έναν τέταρτο.
Άσχημες καιρικές συνθήκες επικρατούν αυτή την περίοδο στη θάλασσα της νότιας Κίνας.
www.kathimerini.gr
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

Κατάληψη φορτηγού πλοίου από Σμαλού πειρατές

MV Faina, hijacked by the Somalian pirates.Image via Wikipedia
Σομαλοί πειρατές κατέλαβαν ένα πλοίο με σημαία Αντίγκουα και Μπαρμπούντα στον κόλπο του Αντεν την ώρα που αυτό κατευθυνόταν προς τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με μία ναυτιλιακή αρχή.

Ο Άντριου Μουανγκούρα επικεφαλής του Προγράμματος Υποστήριξης Ναυτικών Ανατολικής Αφρικής δήλωσε στο Ρόιτερ ότι το φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 5.200 τόνων είχε πλήρωμα 8 ανδρών, αλλά προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί σε ποια εταιρεία ανήκει.
«Το πλοίο κατελήφθη τη Δευτέρα και έχει 8 μέλη πληρώματος», δήλωσε ο Μουανγκούρα.

Απελευθέρωση γερμανικού δεξαμενόπλοιου που είχαν καταλάβει το Μάιο

Σομαλοί πειρατές απελευθέρωσαν ένα γερμανικό δεξαμενόπλοιο καθώς και τα 22 μέλη του πλήρωματός του αφού έλαβαν λύτρα, όπως δήλωσε σήμερα μία ναυτιλιακή αρχή.

Το δεξαμενόπλοιο MT Marida Marguerite με σημαία Νησιών Μάρσαλ είχε καταληφθεί από πειρατές τον Μάιο στα ανοιχτά του Ομάν έπειτα από μια εντυπωσιακή επιχείρηση με ρουκέτες και πυρά αυτόματων όπλων.

«Το MT Marida Marguerite πλέει προς ασφαλή ύδατα. Και τα 22 μέλη του πληρώματος λέγεται ότι είναι σώοι και ασφαλείς», δήλωσε ο Άντριου Μουανγκούρα επικεφαλής του Προγράμματος Υποστήριξης Ναυτικών Ανατολικής Αφρικής στο Ρόιτερ.

Περίπου 5,5 εκατομμύρια δολάρια δόθηκαν ως λύτρα στους πειρατές την Κυριακή και το πλοίο απελευθερώθηκε τη Δευτέρα, δήλωσε ο Μουανγκούρα, προσθέτοντας ότι μάλλον κατευθύνεται προς τον αρχικό του προορισμό, το Βέλγιο.
www.kathimerini.gr
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

Αποκόλληση τουρκικού εμπορικού από βράχια νότια της Ψέριμου

Greek Navy Ship Malonas Bay - RhodesImage by seligmanwaite via FlickrΑποκολλήθηκε με τη βοήθεια τουρκικού ρυμουλκού σκάφους στις 15:45 το μεσημέρι της Δευτέρας το τουρκικό εμπορικό σκάφος «Σερβέτ Κ» που είχε προσαράξει ανάμεσα σε βράχια από το βράδυ της Κυριακής, απέναντι από την Ψέριμο, νότια των Ιμίων και ανατολικά από την Κάλυμνο.

Το σκάφος, που προσάραξε εντός των τουρκικών χωρικών υδάτων, δεν προκάλεσε ρύπανση στην περιοχή, ενώ οδηγήθηκε από το ρυμουλκό σκάφος ήδη στο λιμάνι του Μποντρούμ.

Στο σημείο είχαν σπεύσει τουρκικά ναυαγοσωστικά μέσα, ενώ από ελληνικής πλευράς την επιχείρηση παρακολουθούσε διακριτικά σκάφος του Λιμενικού Σώματος για την περίπτωση ρύπανση της περιοχής.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010

ΧΩΡΙΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗ & ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ Ο ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

Δυστυχώς τα παράπονα και οι καταγγελίες των επιβατών του λιμανιού, κυκλοφόρησαν και εκτός κρατικών συνόρων.
 
Με ό,τι συνεπάγεται αυτό!Γιατί αφ’ ενός το λιμάνι μας υποτίθεται πως είναι διεθνές και πως πληροί όλες τις προϋποθέσεις που ισχύουν παγκόσμια.
 
Αφ’ ετέρου, δεν υποτίθεται, αλλά είναι μια πραγματικότητα, όλα τα έργα στο λιμάνι, εκτελέστηκαν με δαπάνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και, εδώ, υποτίθεται, πως η παραλαβή τους έχει γίνει από το επίσημο Ελληνικό Κράτος, δια των αρμοδίων οργάνων του.Με ό,τι σημαίνει αυτό!
 
Προς ενίσχυση των ανωτέρων, θα θυμίσω την ιστορική φράση του τότε Πρωθυπουργού, του Κώστα Σημίτη, όταν τα εγκαινίαζε «Μακέτο είναι τούτο;» εννοώντας ασφαλώς το λιμάνι με τα εντός αυτού κτίρια.Σε κάθε όμως περίπτωση, αν και το λιμάνι, ακόμη και σήμερα έχει καταστήσει την ευρύτερη περιοχή του Λαδοχωρίου, σε μια απέραντη λίμνη, σε κάθε βροχόπτωση, χωρίς γι’ αυτό να έχει πάει φυλακή κανείς και χωρίς κανείς να νοιώθει την ανάγκη να προβείς τις απαραίτητες εργασίες, για την αποκατάσταση αυτού του εκτρώματος.
 
Αν και τα κτίρια, μέσα στο λιμάνι πνίγουν ασφυκτικά την περιοχή, πίσω απ’ αυτά, σαν θεόρατοι φράκτες – τόση περιβαλλοντική ευαισθησία, που και οι μεταγενέστεροι ανήγειραν και άλλο ένα των ίδιων διαστάσεων – καταδικάζοντας τους κατοίκους τους, σε πλήρη απομόνωση, και δίχως καν οπτική επαφή με τη θάλασσά σους.
 
Το συγκεκριμένο κτίριο, με τις πρώτες σταγόνες βροχής, αναγκάζει όσους βρίσκονται μέσα, να … ανοίξουν τις ομπρέλες, για προστασία.Αυτό το γεγονός το έχουμε θέσει υπόψιν των διοικήσεων του λιμανιού πολλές φορές και για πολλά χρόνια, αλλά … φωνή βοώντος!
 
Τελευταία όμως μας ήρθε σαν … κεραμίδα, από το εξωτερικό η καταγγελία, πως το συγκεκριμένο κτίριο, είναι και δίχως … θέρμανση, ακόμη και τις ημέρες που το θερμόμετρο παίζει με το … μηδέν.Οι επιβάτες είτε την «αρπάζουν» όπως λέει η καταγγελία, είτε ανοίγουν τις βαλίτσες για να … ντυθούν σαν … αστακοί, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις … «πολικές» θερμοκρασίες.Δεν ξέρω αν αληθεύουν απόλυτα οι παραπάνω καταγγελίες.
 
Για τον λόγο αυτό, έστω και αυτές τις μέρες των εορτών, τις θέτω υπόψιν της διοίκησης του λιμανιού, με την ελπίδα πως η άμεση απάντησή της, θα τις … διαψεύδει.

ΡΑΔΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

Σάββατο, 25 Δεκεμβρίου 2010

Πειρατεία στον Ινδικό σε πλοίο της Ταϊλάνδης

Pirates Surrender to Royal Marine Boarding TeamsImage by Defence Images via Flickr Πειρατές κατέλαβαν, τις πρώτες πρωϊνές ώρες σήμερα, το ταϊλανδέζικων συμφερόντων, περίπου 20 χιλιάδων τόννων, φορτηγό γενικού φορτίου πλοίο "Thor Nexus", το πλήρωμα του οποίου είναι (27 μέλη) ταϊλανδέζικο, ενώ αυτό έπλεε 450 ναυτικά μίλια βορειο-ανατολικά της νήσου Σοκότρα στον Ινδικό ωκεανό.

Το εμπορικό πλοίο πήγαινε από λιμάνι των Ην. Αραβικών εμιράτων στο Μπανγκλαντές.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010

Υποδοχή του «Παπανικολής» στο ναύσταθμο Σαλαμίνας

Greek submarine S-120 Papanikolis (214 type) a...Image via Wikipedia
Το Πολεμικό Ναυτικό υποδέχθηκε σήμερα το υποβρύχιο «Παπανικολής» κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας, παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και διακομματικής αντιπροσωπείας της Επιτροπής Αμυντικών Εξοπλισμών και Συμβάσεων της Βουλής.
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος, αναφερόμενος στην πραγματική κατάσταση του πλοίου επισήμανε ότι η κοινή γνώμη δηλητηριάζεται από φήμες και μύθους γύρω από το υποβρύχιο που εντάσσεται σήμερα στη δύναμη του Στόλου σημειώνοντας ότι πρέπει να ντρέπονται όσοι καλλιέργησαν αυτή την συστηματική υπονόμευση ενός στρατηγικού επιχειρησιακού πλεονεκτήματος των Ενόπλων Δυνάμεων.
Ο κ. Βενιζέλος εξήρε και τη στάση της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής, μέλη της οποίας παρέστησαν στην εκδήλωση.
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας επανέλαβε ότι το Πολεμικό Ναυτικό ζητά να παραμείνει στη δύναμη του Στόλου το «Παπανικολής». Εξάλλου τόνισε ότι η συμφωνία για τις νέες φρεγάτες δεν θα οργανωθεί με όρους υποδεέστερους της συμφωνίας για τα υποβρύχια.
Τέλος απευθυνόμενος στον κυβερνήτη και το πλήρωμα του νέου υποβρυχίου, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας εξέφρασε την ευαρέσκεια του για την επιτυχή έκβαση της αποστολής τους και ζήτησε από την ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού αυτό να μνημονευθεί στους ατομικούς φακέλους τους.
Στην ομιλία του ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευσινιώτης επισήμανε ότι ο «Παπανικολής» αποτελεί πολλαπλασιαστή ισχύος που αλλάζει τις εύθραυστες ναυτικές ισορροπίες στο Αιγαίο και χαρακτήρισε μάταιη κάθε επιβουλή.
Επίσης παρατήρησε ότι η κατασκευή των τριών άλλων υποβρυχίων από ελληνικά χέρια αποδεικνύει την ικανότητα της χώρας να κατασκευάζει όχι ξύλινα τείχη, αλλά ατσάλινα τείχη.
Απευθυνόμενος προς τον κυβερνήτη του υποβρυχίου Αντιπλοίαρχο Κωνσταντίνο Κοντογιαννάκο επισήμανε ότι η παραλαβή του «Παπανικολή» υπήρξε υποδειγματική και διασφαλίσθηκαν τα συμφέροντα του δημοσίου.
Στο τέλος της εκδήλωσης ο κ. Βενιζέλος χάρισε στον Αντιπλοίαρχο Κοντογιαννάκο μία εικόνα του Αγίου Νικολάου.
www.kathimerini.gr
Enhanced by Zemanta

Βύθιση αλιευτικού σκάφους στην Αλεξανδρούπολη

Fishing Boat in Oropos, GreeceImage via WikipediaΒυθίστηκε σήμερα λιμενίσκο της ιχθυόσκαλας Αλεξανδρούπολης το επαγγελματικό αλιευτικό «ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ» Ν. ΙΕΡΙΣΣΟΥ 232, το οποίο ήταν πλαγιοδετημένο στον προβλήτα, κενό επιβατών.

Άμεσα ενημερώθηκε το τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης της Λιμενικής Αρχής όπου διαπίστωσε ότι η βύθιση προκλήθηκε από εισροή υδάτων, χωρίς όμως να παρατηρηθεί ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος. Από το περιστατικό δεν τραυματίστηκε κανείς και δεν επηρεάστηκε η λειτουργία του λιμανιού.

Επίσης, στο σημείο έσπευσαν καταδυτικό συνεργείο, η Πυροσβεστική Υπηρεσία και γερανός όπου ανέλκυσαν το σκάφος
.
Προανάκριση, διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2010

Εγκρίθηκε το Αναθεωρημένο Επενδυτικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα του ΟΛΠ

Cosco BrisbaneImage via WikipediaΚονδύλι ενός δισ. ευρώ προβλέπεται στο νέο αναθεωρημένο Επενδυτικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα του ΟΛΠ ΑΕ για τα έτη 2011-2015, που εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του Οργανισμού και είναι χρηματοδοτούμενο από ιδίους πόρους, δάνεια ΕΤΕΠ και κοινοτικούς πόρους.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιώργος Ανωμερίτης.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιώργος Ανωμερίτης, δήλωσε ότι το νέο επενδυτικό πρόγραμμα είναι εστιασμένο στον Τουρισμό, τον Πολιτισμό και τις υποδομές ποιοτικής εξυπηρέτησης πλοίων και επιβατών.

Σύμφωνα με τον αναθεωρημένο πίνακα των έργων, ματαιώνεται η κατασκευή νέου SILO Δημητριακών στον εμπορικό λιμένα, δαπάνης 4 εκατ. ευρώ (Ηρακλέους), ενώ για τη φορτοεκφόρτωση δημητριακών θα ανακατασκευαστεί και θα χρησιμοποιείται ο πρώην στρατιωτικός προβλήτας.
Για την ανακατασκευή και διαχείριση λιμενοβιομηχανικού έργου (παλαιός ταινιόδρομος) στην «Ακτή Κράκαρη» προκηρύχθηκε ανοιχτός πλειοδοτικός διαγωνισμός. Επίσης, απομακρύνθηκαν όλες οι χρήσεις από τρίτους στο Ικόνιο και στην περιοχή της πρώην Καρβουνόσκαλας, όπου θα κατασκευαστεί σύγχρονο ενιαίο car-terminal.

Εξάλλου, επαναφέρεται για διαβούλευση η πρόταση αναβάθμισης και δημιουργίας νέου σύγχρονου terminal στην περιοχή Λεμονάδικα, ενώ ανατίθεται μελέτη για την κατασκευή υποθαλάσσιας διάβασης πεζών μεταξύ περιοχής Λέοντος (κρουαζιέρας) και Πολιτιστικής Ακτής (Ηετιώνια). Ανατίθεται, επίσης, σε γραφεία κατασκευαστικά και κυκλοφοριακών μελετών η σύνταξη μελέτης για υποθαλάσσια σήραγγα η οποία θα συνδέει το νέο λιμάνι κρουαζιέρας και την Πειραϊκή με την απέναντι Ακτή Δραπετσώνας, με στόχο την κυκλοφοριακή αποφόρτιση του κέντρου του Πειραιά μετά την ολοκλήρωση και λειτουργία της επέκτασης του λιμένος.

Παράλληλα, με την κατασκευή επέκτασης του νοτίου λιμένα (κρουαζιέρα) θα συνταχθεί και η οριστική μελέτη επέκτασης του βόρειου λιμένα για 4 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών ακτοπλοΐας.
Προβλέπεται κατασκευή νέων σταθμών επιβατών στο λιμάνι κρουαζιέρας, ενώ στις 04/01/2011 θα παρουσιαστεί το masterplan της πρότασης η οποία έχει συνταχθεί για τις λειτουργίες της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά.

Επιπλέον, προβλέπεται κατασκευή ανισόπεδης διάβασης που θα συνδέει το Ικόνιο με τον εμπορευματικό χώρο του πρώην ΟΔΔΥ νέου κτηρίου υπηρεσιών στο χώρο της Ναυπηγοεπισκευαστικής Βάσης Περάματος και νέου ΣΥΚΕ για εξυπηρέτηση των Προβλητών Εμπορευματοκιβωτίων Ι (ΟΛΠ) και II (Cosco).

Τέλος, προβλέπεται κατασκευή νέου ενιαίου κτηρίου Τελωνείων στον πρώην χώρο ΟΔΔΥ και αυτόνομη λειτουργία ISPS στον Εμπορικό Λιμένα εντός του 2011.
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Enhanced by Zemanta

Οι Ηπειρώτες αλιείς για την προσάραξη δεξαμενόπλοιου στον Αμβρακικό

Την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010 ακόμη ένα δεξαμενόπλοιο προσάραξε σε αβαθή νερά πλησίον του Αγίου Θωμά εντός του Αμβρακικού Κόλπου, προερχόμενο από την Αμφιλοχία. 
Το παραπάνω ατύχημα που έγινε χωρίς να επικρατούν άσχημες καιρικές συνθήκες και χωρίς να είναι φορτωμένο με καύσιμα, μας έκανε να ανατριχιάσουμε ακόμη μια φορά και να αναλογιστούμε ως πότε η θεά τύχη θα είναι με το μέρος μας.
Το ατύχημα αυτό κάνει ακόμη πιο επιτακτική την ανάγκη απομάκρυνσης των δεξαμενών καυσίμων από την Αμφιλοχία και θα πρέπει Κυβέρνηση, Φορέας Διαχείρισης και Αυτοδιοικητικοί Παράγοντες να αντιδράσουν άμεσα και να απομακρύνουν τις δεξαμενές καυσίμων από την Αμφιλοχία τώρα, γιατί σε αντίθετη περίπτωση οι ευθύνες σε ενδεχόμενο ναυάγιο και οικολογική καταστροφή θα τους «πνίξουν» στα νερά του Αμβρακικού.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΛΙΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΗΠΕΙΡΟΥ

Κυριακή, 19 Δεκεμβρίου 2010

Εντοπισμός πτώματος αγνοούμενου αλιέα στη Λέσβο

Εντοπίστηκε, σήμερα στις 09.10, στη θαλάσσια περιοχή «ΘΕΡΜΑ», στον κόλπο Γέρας Λέσβου, από αλιέα, πτώμα άνδρα αγνώστων στοιχείων.

Στην περιοχή έσπευσε αμεσα πλωτό περιπολικό του Λιμενικού Σώματος ανέσυρε το πτώμα και το μετέφερε στο λιμάνι της Μυτιλήνης.

Η σορός παρελήφθη και οδηγήθηκε στο τοπικό Νοσοκομείο για νεκροψία - νεκροτομία.

Πρόκειται για τον 74χρονο αγνοούμενο αλιέα, το σκάφος του οποίου είχε εντοπισθεί ακυβέρνητο στη θαλάσσια περιοχή «ΝΤΙΠΙΟΥ», εντός του κόλπου Γέρας στις 09/12/2010.

Προανάκριση διενεργείται από το Λιμενικό Σταθμό Περάματος Γέρας.

Προσάραξη δεξαμενόπλοιου στον Αμβρακικό

Δεν προκλήθηκε τραυματισμός ούτε θαλάσσια ρύπανση, από την προσάραξη δεξαμενόπλοιου, κενό φορτίου, στην είσοδο του Αμβρακικού Κόλπου, με πλήρωμα 12 Έλληνες ναυτικούς.

Το δεξαμενόπλοιο, το οποίο είχε προορισμό την Ελευσίνα, αποκολλήθηκε από ρυμουλκό σκάφος και οδηγήθηκε στο λιμάνι της Πρέβεζας, από όπου είχε ξεκινήσει.

Ο απόπλους του πλοίου απαγορεύτηκε μέχρι να επιθεωρηθεί από κλιμάκιο και να διαπιστωθεί η αξιοπλοΐα του.

Προσέκρουσε δεξαμενόπλοιο στο Αγαθονήσι

Σε βραχώδη περιοχή του Αγαθονησίου προσέκρουσε δεξαμενόπλοιο υδροφόρο.

Σε βραχώδη αβαθή περιοχή εντός του λιμανιού του Αγαθονησίου, προσέκρουσε το δεξαμενόπλοιο υδροφόρο «ΜΑΡΙΑ» με 10 Έλληνες επιβαίνοντες, κατά την διαδικασία απόπλου. Από την προσάραξη, δεν προκλήθηκε εισροή υδάτων, τραυματισμός ενώ δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Το δεξαμενόπλοιο κατευθύνθηκε αυτοδύναμα προς το λιμάνι του Αγαθονησίου, ενώ απαγορεύτηκε ο απόπλους του, μέχρι να αποκατασταθεί η ζημιά.

Προσάραξη δεξαμενόπλοιου στη Χαλκίδα

Επετράπη ο απόπλους του δεξαμενόπλοιου «ΜΠΛΟΥ ΙΡΙΣ» που είχε προσαράξει σε αβαθή νερά στη Χαλκίδα και αποκολλήθηκε με τη βοήθεια ρυμουλκού σκάφους. Μετά από επιθεώρηση, από επαγγελματία δύτη, διαπιστώθηκε ότι δεν υφίστανται ρήγματα ή ζημιές στα ύφαλα του πλοίου, ενώ δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Το δεξαμενόπλοιο με πλήρωμα 9 Έλληνες, έπλεε στη θαλάσσια περιοχή διαύλου Χαλκίδας, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Λάρυμνα, με φορτίο 1296,6 μετρικούς τόνους λιπαντικό.
kathimerini.gr 

Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010

Προανάκριση για την έκρηξη σε σκάφος ιχθυοκαλλιέργειας

Με εγκαύματα νοσηλεύεται ο 35χρονος χειριστής του βοηθητικού σκάφους ιχθυοκαλλιέργειας “Γαλαξίδι V” στο οποίο σημειώθηκε έκρηξη το μεσημέρι της Τετάρτης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των αρχών η έκρηξη προκλήθηκε κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών καθαρισμού στο μηχανοστάσιο του σκάφους, το οποίο βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή Ανεμοκάμπι Γαλαξιδίου.

Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί το υπολιμεναρχείο Γαλαξιδίου

Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010

Μηχανική βλάβη σε ελληνικό φορτηγό πλοίο

PumaImage by lms.photo via Flickr
Μηχανική βλάβη διαπιστώθηκε στο φορτηγό πλοίο Μιχάλης Κ, περίπου 1 ναυτικό μίλι δυτικά της Σκύρου.

Το επταμελές πλήρωμα του πλοίου (όλοι Έλληνες) είναι καλά στην υγεία του.

Στο σημείο σπεύδει Ν/Γ του Λιμενικού Σώματος ενώ σε ετοιμότητα είναι και ένα ελικόπτερο Souper Puma.
Enhanced by Zemanta

Άλλαξε σελίδα ο Ελληνικός Νηογνώμονας

Άλλαξε σελίδα ο Ελληνικός Νηογνώμονας και  χάραξε ρότα ανάπτυξης για το μέλλον μετά τις «ταλαιπωρίες» που υπέστη τον τελευταίο καιρό όταν και  τέθηκε θέμα ύπαρξης του. 
 
Η ελληνική Ναυτιλία  πρώτη παγκόσμια δύναμη δεν θα μπορούσε να μείνει χωρίς Νηογνώμονα και αυτό αποτυπώνεται από το νέο ΔΣ.
  • Πρόεδρος: Νίκος Παππάς, Επίτιμος Αρχηγός Ναυτικού, πρώην Υπουργός
  • Α’ Αντιπρόεδρος: Βασίλης Παπαγεωργίου, Αντιπρόεδρος Ομίλου Τσάκου
  • Β’ Αντιπρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος:  Γιώργος Βερνίκος
  • Εντεταλμένος Σύμβουλος:  Κώστας Ματαράγκας
  • Μέλη:    Γεώργιος Γράτσος, Πρόεδρος Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος
  • Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου, Γεν. Διευθυντής Τράπεζα Πειραιώς
  • Αθηνά Ζουλού, Δικηγόρος
Ειδικοί Σύμβουλοι προς το Δ.Σ., στα πλαίσια της συνεργασίας ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ – HELLENIC LLOYD’S S.A., :
  • Απόστολος Πουλοβασίλης, Δ/ντής Ευρώπης Lloyd’s Register
  • Θεοδόσης  Σταματέλλος, Δ/ντής Ελλάδας Lloyd’s Register
“Μετά την υπογραφή συμβουλευτικής συνεργασίας σε επίπεδο  διοίκησης, ποιότητας και τεχνικής υποστήριξης με την Hellenic Lloyds S.A. (μέλος του Lloyd's Register Group), ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ προχώρησε στη συγκρότηση Διοικητικού Συμβουλίου, που αντανακλά τη σταθερή βούληση να πετύχει τους στόχους του και πιστεύω ότι τώρα τίθενται γερές βάσεις ώστε ν’ ανταποκριθεί στις υψηλές ποιοτικές απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως αυτές καθορίζονται με την απόφαση 391 του Απριλίου 2009.   Θέλω ιδιαίτερα να ευχαριστήσω το Ναύαρχο κ. Νίκο Παππά, που παραμένει Πρόεδρος της εταιρείας, τον κ. Γεώργιο Γράτσο, Πρόεδρο του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος και τον κ. Βασίλη Παπαγεωργίου, Αντιπρόεδρο του Ομίλου Τσάκου, για τη συμμετοχή τους στο Διοικητικό Συμβούλιο» τόνισε ο Γιώργος Βερνίκος:

«Έχουμε μπροστά μας μία δύσκολη περίοδο προσαρμογής.  Η τελική επιτυχία εξαρτάται κυρίως από μας τους ίδιους, τη Διοίκηση και τους εργαζόμενους του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ, αλλά και τη συνειδητοποίηση και υποστήριξη για την προσπάθεια που καταβάλουμε από την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα και την πολιτική βούληση του αρμοδίου Υπουργείου.

Σε  τελική ανάλυση η  επιτυχία του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ  ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ αφορά  την ελληνική ναυτιλιακή υποδομή, αφορά όλους  όσους ενδιαφέρονται  να υπάρχει ένας ισχυρός  Ελληνικός Νηογνώμονας».    

Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ιδρύθηκε το 1919 με σκοπό την πιστοποίηση της αξιοπλοίας των πλοίων, την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών πιστοποίησης στη βιομηχανία και γενικότερα στις επιχειρήσεις.  Είναι ο ίδιος πιστοποιημένος Οργανισμός από 30 Κυβερνήσεις και είναι σε εξέλιξη πρόγραμμα ποιοτικής αναβάθμισης σύμφωνα με διεθνείς και ευρωπαϊκές προδιαγραφές.   
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010

Κρουαζιερόπλοιο έρμαιο σε κακοκαιρία στην Μεσόγειο (video)

Το πολυτελέστατο κρουαζιερόπλοιο Brilliance of the Seas κτυπήθηκε από έντονη καταιγίδα κατά την διάρκεια ταξιδιού στην Μεσόγειο.

Τα γιγαντιαία κύματα ανάγκασαν το πλοίο να «λικνίζεται» επικίνδυνα από την μια πλευρά στην άλλη με δυσάρεστα αποτελέσματα για τους επιβάτες και το πλήρωμα.

Έπιπλα κατεστραμμένα, τζάμια σπασμένα ήταν μερικά μόνο από αυτά που συνέβησαν κατά τις βίαιες συγκρούσεις του πλοίου με τα κύματα.
Infoblog

Δείτε παρακάτω το βίντεο
Enhanced by Zemanta

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ναυτεργατών

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το πρωί οι ναυτεργάτες έξω από τον Οίκο Ναύτου στον Πειραιά, διαμαρτυρόμενοι για το προσχέδιο νόμου «Διαρθρωτικές αλλαγές στο σύστημα υγείας και άλλες διατάξεις», που μεταξύ άλλων προβλέπει την ένταξη του Οίκου Ναύτου στον υπό σύσταση Οργανισμό Παροχών Υγείας.
Την άμεση απόσυρση της σχετικής διάταξης του Προσχεδίου Νόμου που αφορά τον Οίκο Ναύτου και τη διατήρηση της κείμενης νομοθεσίας με ταυτόχρονη αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του, ζητεί με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
www.kathimerini.gr

Θαλάσσια ρύπανση στην Ελευσίνα

One Word... "Plastics"Image by B.S. Wise via Flickr
Πλωτά φράγματα έχουν τοποθετηθεί περιμετρικά της θαλάσσιας ρύπανσης συνολικής έκτασης 5-6 τ.μ., που σημειώθηκε χθες κατά τη διαδικασία φόρτωσης με πετρέλαιο θέρμανσης του δεξαμενόπλοιου «AEGEAN V» στις εγκαταστάσεις των ΕΛ.ΠΕ. στην Ελευσίνα.

Οι εργασίες απορρύπανσης ανατέθηκαν σε ιδιωτική εταιρεία ενώ από επαγγελματία δύτη πραγματοποιήθηκε έλεγχος στα ύφαλα του πλοίου για διαπίστωση τυχόν διαρροής, με αρνητικά αποτελέσματα. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας ενημερώθηκε ο αρμόδιος εισαγγελέας για το συμβάν.
www.kathimerini.g
Enhanced by Zemanta

Απονομή του 1ου ALBA Business unusual Award στον Καπετάν Βασίλη Κ. Κωνσταντακόπουλο

ALBA Graduate Business SchoolImage via Wikipedia
 Απενεμήθη το πρώτο Business unusual Award από το ALBA Graduate Business School στον πλοιοκτήτη Καπετάν Βασίλη Κ. Κωνσταντακόπουλο. Η απονομή πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία, την Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου, στην εναρκτήρια εκδήλωση του νέου αυτού θεσμού του ALBA, παρουσία 350 προσωπικοτήτων από όλους τους κλάδους του επιχειρηματικού κόσμου.  
Ο νέος θεσμός Business unusual Award αναδεικνύει σημαντικές δράσεις του ALBA με θετική επιρροή στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, και παράλληλα τιμά σημαντικές προσωπικότητες που αποτελούν λαμπρά πρότυπα προσωπικής και επαγγελματικής συμπεριφοράς που με την επιτυχημένη πορεία τους ενσαρκώνουν τη συγκεκριμένη δράση που αναδεικνύεται μέσω του θεσμού. Για την έναρξη αυτού του θεσμού, το ALBA επέλεξε να αναδείξει την επιχειρηματικότητα και να τιμήσει τον αυτοδημιούργητο επιχειρηματία, πλοιοκτήτη Καπετάν Βασίλη Κ. Κωνσταντακόπουλο, έναν άνθρωπο με όραμα και κοινωνική ευαισθησία και προσφορά.
 
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ALBA, κ. Νίκος Εμπέογλου, αναφέρθηκε στη νομιμοποίηση του ALBA να απονέμει Βραβεία Επιχειρηματικότητας και επεσήμανε τη διακεκριμένη επίδοση του ALBA τα τελευταία δέκα χρόνια στον Ετήσιο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Επιχειρηματικού Σχεδίου αφού έχει συγκεντρώσει το μεγαλύτερο αριθμό πρώτων και δεύτερων βραβείων. Τελειώνοντας, τόνισε ότι με βάση δύο από τα πρώτα αυτά βραβεία έχουν ήδη δημιουργηθεί δύο εταιρείες από αποφοίτους του ALBA.
 
Ο Πρύτανης του  ALBA, Καθηγητής Νικόλαος Τραυλός, εξήρε το απαράμιλλο ήθος, φιλοσοφία και έργο ζωής, καθώς και κοινωνική προσφορά του Καπετάν Βασίλη, ο οποίος αποτελεί κατάλληλο πρότυπο προς παραδειγματισμό της νεολαίας. Για τη ζωή και το έργο του Καπετάν Βασίλη μίλησε, επίσης, ο διακεκριμένος, με σειρά διεθνών επιστημονικών βραβείων, Καθηγητής στην Έδρα Μη Γραμμικών Επιστημών στο Τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Θεωρητικής Φυσικής του Πανεπιστημίου του Cambridge και Ακαδημαϊκός, Δρ. Θανάσης Φωκάς. Ο Δρ. Φωκάς τόνισε ότι ο Καπετάν Βασίλης προφανώς έχει τα κοινά χαρακτηριστικά της επιτυχίας όπως την εργατικότητα, την ικανότητα αναλυτικής σκέψης, την προσήλωση στην ποιότητα, και την ψυχολογική δύναμη και επιμονή. Συγχρόνως, όμως, διαθέτει ατομικά γνωρίσματα με κύριο χαρακτηριστικό τον σεβασμό προς τον άνθρωπο.
 
Μετά την  απονομή, ο Καπετάν Βασίλης, αφού ευχαρίστησε το ALBA που τον τίμησε με το πρώτο Business unusual Award, τόνισε: «Η Χώρα μας σήμερα βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού. Το ποιος φταίει και φτάσαμε ως εδώ δεν βοηθάει να το ψάχνουμε. Σήμερα, προέχει να βάλουμε όλοι πλάτη να σωθεί η Χώρα. Να βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας τον διπλανό του και να επιβιώσουμε, όσο το δυνατόν, μονιασμένοι. Παράλληλα, θα πρέπει να βοηθήσουμε αλλά και να πιέσουμε τους πολιτικούς να επισπεύσουν τη δημιουργία συνθηκών για ανάπτυξη και προκοπή, με την τήρηση των νόμων και σεβασμό στον πολίτη. Αν αυτά γίνουν με θυσίες όλων μας, σύντομα θα βλέπουμε πάλι χαμογελαστά πρόσωπα γύρω μας και η Χώρα μας θα φτάσει σε σημείο αντάξιο της ιστορίας μας και της εθνικής μας κληρονομιάς».
Enhanced by Zemanta

Υπεγράφη η άρση του καμποτάζ

Υπεγράφη από τον Υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας κ. Γιάννη Διαμαντίδη και τον Υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού κ. Παύλο Γερουλάνο, Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον καθορισμό των δικαιολογητικών και τον ορισμό του περιεχομένου της Σύμβασης για την Εκτέλεση Περιηγητικών Πλόων από πλοία με σημαία τρίτων χωρών με αφετηρία ελληνικό λιμένα (σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 1 παρ. 1 περ. γ΄ του ν. 3872/2010).

Σάββατο, 11 Δεκεμβρίου 2010

Οι Σομαλοί πειρατές απελευθέρωσαν το ελληνικό φορτηγό

US Navy searching suspected Somali pirate shipImage by BlatantWorld.com via FlickrΟι Σομαλοί πειρατές απελευθέρωσαν το ελληνικό φορτηγό με σημαία Λιβερίας «MV ELENI P», όπως ανακοίνωσε η ναυτική δύναμη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χωρίς ωστόσο να αναφέρει αν τους καταβλήθηκαν λύτρα.

Το φορτηγό πλοίο είχε καταληφθεί από τους πειρατές στις 12 Μαΐου στον κόλπο του Άντεν. Το «MV ELENI P» έχει πλήρωμα 23 ατόμων, οι 19 εκ των οποίων είναι Φιλιππινέζοι, δύο είναι Έλληνες, ένας Ουκρανός και ένας Ρουμάνος.
Enhanced by Zemanta

Ημιβύθιση σκάφους στην Πρέβεζα

Ενημερώθηκε, σήμερα στις 10.15, η Λιμενική Αρχή Πρέβεζας, σχετικά με περιστατικό ημιβύθισης του Μ/Υ «MARUZZELLA» σημαίας Ολλανδίας, το οποίο ήταν προσδεδεμένο, εντός λιμενικών εγκαταστάσεων, στη θαλάσσια περιοχή όρμου Βαθύ στην Πρέβεζα.

Άμεσα, έσπευσαν στην περιοχή στελέχη του Λιμενικού Σώματος, διαπιστώνοντας ότι από το περιστατικό δεν παρατηρήθηκε ρύπανση της θάλασσας, δεν παρεμποδίζεται η ναυσιπλοΐα και δεν τίθεται σε κίνδυνο άλλο πλωτό μέσο, ενώ εντόπισαν και τον ιδιοκτήτη του σκάφους, ο οποίος ανέφερε ότι θα προβεί άμεσα στην ανέλκυσή του. 

Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Πρέβεζας.

Κανονικά τα δρομολόγια Ζακύνθου - Κυλλήνης

Locator map of Arkadii municipality (Δήμος Αρκ...Image via Wikipedia
Άρση του απαγορευτικού του απόπλου των πορθμείων της γραμμής Ζακύνθου - Κυλλήνης, ανακοινώθηκε στη 1 το μεσημέρι.

Έτσι θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των 3 μ.μ. από τη Ζάκυνθο και των 5 μ.μ. από την Κυλλήνη

Απαγορευτικό απόπλου ισχύει στις περισσότερες περιοχές της χώρας, λόγω των θυελλωδών ανέμων, 8 έως 10 μποφόρ, που πνέουν στα πελάγη.

Tα δρομολόγια για Αργοσαρωνικό εκτελούνται μόνο με πλοία κλειστού τύπου. Κανονικά εκτελούνται επίσης τα δρομολόγια στις περιοχές Καβάλα-Πρίνου-Κεραμωτή -Λιμένα Θάσου.

Τα δρομολόγια Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα, εκτελούνται με πλοία ανοιχτού τύπου, ενώ με κλειστού τύπου τα δρομολόγια των πλοίων από Ηγουμενίτσα -Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα Λευκίμμη και Ηγουμενίτσα Ιόνια Νησιά.


Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

ΙΣΧΥΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΕΚ LINES & ΣΤΗΝ 26η PHILOXENIA

Η ANEK LINES, δυναμικά παρούσα, στην 26η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού- Philoxenia 2010, που ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.

Σε ένα μοντέρνο & άκρως εντυπωσιακό περίπτερο, η ΑΝΕΚ LINES, υποδέχτηκε για μία ακόμα χρονιά, tour operators, travel agents, εκπροσώπους τουριστικών φορέων και επιχειρήσεων τουρισμού, ξενοδόχους, οικονομικούς παράγοντες, δημοσιογράφους κλπ.

Τα στελέχη της ΑΝΕΚ ενημέρωσαν τους επισκέπτες της έκθεσης για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και τις εξαιρετικέςπροσφορές της εταιρείας τόσο στους ελληνικούς προορισμούς, όσο και σ’ αυτούς του εξωτερικού. Στόχος της εταιρείας ήταν η πληροφόρηση του κόσμου σχετικά με την πληθώρα των υπηρεσιών που προσφέρει η ΑΝΕΚ στον τομέα της ακτοπλοΐας και του τουρισμού, που αποτελούν νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας. Επίσης, για μία ακόμα φορά το ελληνικό ελαιόλαδο είχε την τιμητική του. Η ΑΝΕΚ LINES, ως πρέσβειρα του ελαιολάδου διεθνώς, ενημέρωσε το κοινό για την πρωτοβουλία που έχει αναλάβει για την προώθηση του ελληνικού ελαιολάδου, ενός προϊόντος συνυφασμένου με τον πολιτισμό της χώρας μας και εξαιρετικής σημασίας για την οικονομία.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Philoxenia, που πραγματοποιείται από το 1985, είναι μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις τουρισμού της χώρας μας. Αποτελεί πλέον θεσμό στο χώρο του ελληνικού τουρισμού και πόλο έλξης τόσο για τους εμπορικούς επισκέπτες όσο και για το ευρύ κοινό.

Η ΑΝΕΚ LINES, πάντα παρούσα στις σημαντικότερες ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, αποτελεί φορέα ανάπτυξης και προώθησης του ελληνικού τουρισμού σε διεθνή κλίμακα. Η άψογη ποιότητα των πολλαπλών υπηρεσιών της, έχουν κατατάξει την ΑΝΕΚ ως μια από τις κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες της Ελλάδος.

Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010

Προς δημοπράτηση το έργο επέκτασης της 6ης Προβλήτας του λιμανιού Θεσσαλονίκης

Την Πέμπτη δημοσιεύεται στην επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η πολυαναμενόμενη δημοπράτηση για τις δύο πρώτες φάσεις του έργου επέκτασης της 6ης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Στόχος, μέχρι τα μέσα του Φεβρουαρίου 2011 να ξεκινήσει η εξέταση των φακέλων των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό και έως την άνοιξη να υπάρχει εγκατεστημένος ανάδοχος.

Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης και δεύτερης φάσης του έργου, το 2014-2015, ο διαθέσιμος προς εκμετάλλευση χώρος της 6ης προβλήτας θα έχει διπλασιαστεί, έχοντας αυξηθεί κατά 300 στρέμματα, ενώ η χωρητικότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων θα ανέλθει στα 1,240 εκατ. TEUs (σ.σ. μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων) από 405.000 σήμερα.

Τις σχετικές ανακοινώσεις έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), Στέλιος Αγγελούδης.

Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι το σύνολο του προϋπολογισμού του έργου, ύψους 249 εκατ. ευρώ (εκ των οποίων 84,8 για μηχανολογικό εξοπλισμό), θα έχει απορροφηθεί μέχρι το 2016-2017.

Ο κ. Αγγελούδης υπενθύμισε ότι το έργο επέκτασης του δυτικού τμήματος της προβλήτας έχει ήδη χρηματοδότηση από τα «αρκετά υψηλά αδιάθετα του ΟΛΘ» (περίπου 65 εκατ. ευρώ), αλλά και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), με επικαιροποίηση που έγινε σε έγκριση παλαιότερου (προ διετίας) δανείου, ύψους 50 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να επιδιωχθεί έγκριση πρόσθετου δανείου 50 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ, εφόσον χρειαστεί. Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη και η δεύτερη φάση του έργου, προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ, προβλέπουν την επέκταση και εκβάθυνση του κρηπιδώματος της προβλήτας και η τρίτη επιστρώσεις και εξοπλισμό.

Σε επόμενη φάση και εφόσον υπάρχει ανάγκη για περαιτέρω διεύρυνση της χωρητικότητας, θα μπορεί να γίνει επέκταση της προβλήτας και από τα ανατολικά, σε μήκος 600 μέτρων, πλάτος 250 και βάθος 16.

ΝΕΚΡΟΣ 31ΧΡΟΝΟΣ ΣΤO ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ

Rhodos port 1Image via Wikipedia

Εργατικό δυστύχημα με θύμα 31χρόνο Αιγύπτιο εργάτη έγινε χθες το βράδυ στον προβλήτα του λιμανιού του Καμείρου - Σκάλας στη Ρόδο. 

Στη διάρκεια εργασιών για την εκβάθυνση του λιμανιού, ανατράπηκε ανυψωτικό μηχάνημα με αποτέλεσμα να καταπλακώσει τον 31χρόνο Χασάν Σαμπάχ.


Στο σημείο έφτασε η πυροσβεστική και τον απεγκλώβισε, αλλά στο γενικό νοσοκομείο Ρόδου, όπου μεταφέρθηκε διαπιστώθηκε ο θάνατός του. 
Για το συμβάν έχει ενημερωθεί ο Εισαγγελέας Ρόδου και η Επιθεώρηση Εργασίας.

Enhanced by Zemanta

Νέα απεργία της ΠΝΟ στις 15 Δεκεμβρίου

 Απεργούν οι ναυτεργάτες στις 15 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με απόφαση της ΠΝΟ.

Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία των ναυτεργατών για τις 15 Δεκεμβρίου σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, αποφάσισε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Σε ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ) και της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» τονίζεται ότι «η απόφαση μας για απεργιακή κινητοποίηση απαντάει στο φαιδρό επιχείρημα της κυβέρνησης που αποφάσισε πολιτική επιστράτευση για «έκτακτες ανάγκες» .

Η αποφασιστικότητα και η συμμετοχή στην απεργία, ακυρώνει στην πράξη αυτό το επιχείρημα και όποιος το επικαλείται αυτοδιαψεύδεται» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.
www.kathimerini.gr 

Κυριακή, 5 Δεκεμβρίου 2010

Καπετάνιος βγήκε να πάρει τη μισθοδοσία και χάθηκε...

F/B LATO "Leaving Creta"Image by Έλενα Λαγαρία via FlickrΆκαρπες έχουν αποβεί μέχρι στιγμής οι έρευνες για τον εντοπισμό του καπετάνιου του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη», που βρίσκεται αγκυροβολημένο στους Καλούς Λιμένες στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Ο 41χρόνος καπετάνιος αγνοείται από την Πέμπτη όταν βγήκε από το πλοίο προκειμένου να πάρει χρήματα από Τράπεζα στις Μοίρες για την μισθοδοσία των μελών του πληρώματος.
Enhanced by Zemanta

Κανονικά τα δρομολόγια των πλοίων μετά την εξασθένηση των ανέμων

Απόφαση για άρση της μερικής απαγόρευσης απόπλου εκδόθηκε μετά την εξασθένηση των ανέμων, που σε πολλές περιοχές έφθαναν το Σάββατο και τα 9 μποφόρ.

Έτσι, κανονικά πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των πλοίων σε Καβάλα, Κεραμωτή, Λιμένα Θάσου, Λαύριο και Αγ. Μαρίνα. Κανονικά πραγματοποιούνται, επίσης, τα δρομολόγια των «δελφινιών» για τον Αργοσαρωνικό και των μικρών σκαφών για Σαλαμίνα.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...