Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Στο εδώλιο 25 ναυτεργάτες γιατί συμμετείχαν σε απεργία

Στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Καβάλας οδηγούνται αύριο 25 ναυτεργάτες, με την κατηγορία της παρακώλυσης συγκοινωνιών στις 11 Μαρτίου 2010, ημέρα που η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) είχε κηρύξει 24ωρη απεργία, συμμετέχοντας στην Γενική Απεργία της ΓΣΕΕ. Η υπόθεση έφτασε στη Δικαιοσύνη έπειτα από μήνυση της διοίκησης της Ναυτιλιακής Εταιρείας Καβάλας.Σε ανακοίνωσή της, η ΠΝΟ τονίζει ότι την 11η Μαρτίου 2010 «η εξαγγελθείσα 24ωρη απεργία των πληρωμάτων των πλοίων είχε όλες τις προϋποθέσεις, που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία», ενώ υπογραμμίζει πως «οι συμμετέχοντες στην απεργιακή αυτή κινητοποίηση ακολούθησαν και συμμορφώθηκαν προς την απόφαση της ανώτερης συνδικαλιστικής τους οργάνωσης».
«Ουδεμία πρόθεση για παρακώλυση της συγκοινωνιών είχαν κατά την έννοια που ο νόμος (άρθρ. 292 ΠΚ) απαιτεί, αλλά αντίθετα είχαν την πεποίθηση ότι ασκούν νόμιμο δικαίωμα», επισημαίνεται. Τέλος, η ΠΝΟ δεν κρύβει την «έντονη ανησυχία της και το διογκούμενο συνεχώς φαινόμενο των ποινικών διώξεων σε βάρος απεργών ή συνδικαλιστών, που σκοπό έχει την καταπτόηση και αποθάρρυνση τους να ασκήσουν το δικαίωμα της απεργίας, λησμονώντας ότι αποτελεί η άσκηση του συνταγματικώς κατοχυρωμένο δικαίωμα (άρθρ. 23 παρ. 2)».
Ο πρόεδρος του Σωματείου Ναυτεργατών, Μ. Μαλαμίδης, έκανε λόγο για εκφοβισμό εκ μέρους της Ναυτιλιακής Εταιρείας Καβάλας. Χθες, οι ναυτεργάτες της Θάσου πραγματοποίησαν συλλαλητήριο διαμαρτυρίας, ενώ αύριο, ημέρα εκδίκασης της μήνυσης, οι ναυτεργάτες θα πραγματοποιήσουν 5ωρη στάση εργασίας (8.30 π.μ. - 1.30 μ.μ.), και ταυτόχρονα συγκέντρωση στα δικαστήρια στις 9.30 π.μ.

Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011

Αγωνία για τους Έλληνες ναυτικούς του πλοίου «Maria»

Σε απόγνωση βρίσκονται 12 Έλληνες ναυτικοί μεταξύ των οποίων και 3 Κρητικοί, που κρατούνται στις φυλακές Jose της Βενεζουέλας όταν τους 'φόρτωσαν' υπόθεση μεταφοράς μεγάλης ποσότητας κοκαϊνης! Το συγκλονιστικό της ιστορίας; Για τους δύο νεότερους ναυτικούς ήταν το πρώτο ταξίδι.

Δύο νέοι άνθρωποι με πολλά όνειρα και αγάπη για τη θάλασσα, οι οποίοι δυστυχώς είχαν την ατυχία να βιώσουν το χειρότερο εφιάλτη της ζωής τους στο «παρθενικό» τους ταξίδι. Αν και έχουν περάσει 22 ημέρες από το γεγονός, από την πλευρά του το Ελληνικό Κράτος φαίνεται να μην έχει ενεργοποιηθεί όπως θα έπρεπε. Σε αντίθετη περίπτωση οι νομικοί σύμβουλοι της πλοιοκτήτριας εταιρείας έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να δοθεί ένα τέλος σ αυτή τη περιπέτεια.

Στο μεταξύ, την λήψη ενεργειών για την διαλεύκανση της υπόθεσης του πλοίου «Μαρία» και την απελευθέρωση των ναυτικών που κρατούνται, ζητά από το υπουργείο εξωτερικών ο Βουλευτής Ηρακλείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας κ. Αυγενάκη.

Ο Βουλευτής στην παρέμβασή του προς τον Υπουργό Εξωτερικών κ. Δρούτσα αναφέρει:

Από τις 9 Μαρτίου 2011 κρατείται στο λιμάνι Jose της Βενεζουέλας το φορτηγό πλοίο «Maria L.», με ελληνική σημαία, μαζί με το πλήρωμά του από τις αρχές της χώρας, καθώς ύστερα από έλεγχο που πραγματοποίησαν δύτες, κατ’ απαίτηση της διεύθυνσης του λιμανιού και με τη σύμφωνη γνώμη της εταιρείας, βρέθηκαν στα ύφαλά του 353 δέματα με ναρκωτική ουσία -πιθανότατα κοκαΐνη-, συνολικού βάρους 417,6 κιλών. Ο έλεγχος των αρχών της Βενεζουέλας στο πλοίο πραγματοποιήθηκε μετά το πέρας της φόρτωσής του με παραπροϊόν διύλισης πετρελαίου. Το λιμάνι προορισμού του φορτίου ήταν το Terneuzen της Ολλανδίας και στη συνέχεια το Immigram της Μεγάλης Βρετανίας.

Σύμφωνα με την Χιώτικη πλοιοκτήτρια εταιρεία «Βροντάδος Shipping», συμφερόντων Μαθιώ Δημητρίου Λω, η οποία έχει ενημερώσει για το θέμα τις ελληνικές αρχές, για να τοποθετηθούν τα ναρκωτικά στο συγκεκριμένο σημείο χρειάζεται να είναι κανείς δύτης και να έχει εξειδικευμένες γνώσεις. Σημειώνεται μάλιστα ότι η συγκεκριμένη πρακτική συνηθίζεται από δύτες των καρτέλ ναρκωτικών που τοποθετούν μάλλον με ηλεκτροσυγκόλληση ναρκωτικά στα ύφαλα πλοίων υπεράνω κάθε υποψίας, γεγονός που δηλώνει τη σοβαρότητα της κατάστασης. Σημειώνεται ότι στο πλοίο επέβαιναν συνολικά 20 ναυτικοί, εκ των οποίων 12 είναι Έλληνες.

Κατόπιν των ανωτέρω, και δεδομένου ότι το πλοίο και το πλήρωμά του είναι τα θύματα σε αυτή την περίπτωση,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ Προτίθεται το Υπουργείο όπως προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να διαλευκανθεί το ζήτημα του πλοίου «Maria L.» της εταιρείας Βροντάδος, προκειμένου να απελευθερωθούν οι ναυτικοί που δεν φέρουν καμία ευθύνη για το συμβάν; Τι ενέργειες έχουν γίνει έως σήμερα και ποια ενημέρωση υπάρχει από τις αρχές της Βενεζουέλας;
 
Enhanced by Zemanta

Ναυτική περιπέτεια τουριστών στη Σάμο

Sailing in front of Helsinki, Finland. 8mR Sag...Image via WikipediaΜηχανική βλάβη υπέστη σήμερα στις 17.00, το ταχύπλοο σκάφος «NIHALIM» σημαίας Τουρκίας, ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή «ΝΗΣΙ» με τρεις αλλοδαπούς επιβαίνοντες.

Στο σημείο έσπευσαν περιπολικό όχημα από ξηράς και δύο πλωτά σκάφη του Λ.Σ. - Ε.Α. τα οποία και συνόδευσαν με ασφάλεια το «NIHALIM» στο λιμάνι Βαθύ Σάμου.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ η Λιμενική Αρχή Σάμου απαγόρευσε τον απόπλου μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης αξιοπλοΐας.

Οι επιβαίνοντες είναι καλά στην υγεία τους.
zougla.gr
Enhanced by Zemanta

MailOnBoard από την Otesat-Maritel

Η Otesat-Maritel διαθέτει μία νέα υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το MailOnBoard, για την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ του πλοίου και της εταιρίας.

Το MailOnBoard είναι μία εύχρηστη και χαμηλού κόστους υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω των δορυφορικών συστημάτων Inmarsat, Iridium και VSAT. Διαθέτει ισχυρό μηχανισμό συμπίεσης του μεταφερόμενου όγκου μεταξύ ξηράς-πλοίου και πλοίου-ξηράς που μειώνει το μέγεθος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας έως και 90% ελαττώνοντας σημαντικά το κόστος επικοινωνίας της εταιρίας. Η υπηρεσία επίσης παρέχει φιλοξενία εταιρικών domain name (corporate domain name hosting), λειτουργεί μέσω διαδικτύου σε απλό PC πάνω στο πλοίο με dial-up ή ευρυζωνική σύνδεση, ενώ υποστηρίζει επικοινωνία με τη χρήση των MS Outlook, Outlook Express, Mozilla Thunderbird ή άλλων SMTP/POP3 client.

Με το MailOnBoard ο χρήστης μπορεί να στέλνει και να λαμβάνει e-mail αυτόματα, με ή χωρίς συνημμένα αρχεία, καθώς και να διαθέτει μοναδικό λογαριασμό e-mail για κάθε πλοίο. Το αρχείο εγκατάστασης του λογισμικού στο πλοίο είναι μικρού μεγέθους (1.17Mb σε zip μορφή) και μπορεί να αποσταλεί μέσω e-mail ή CD. 

Το MailOnBoard παρέχει τη δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης μέσω διαδικτύου σε ένα φιλικό προς τον χρήστη Web Interface, παρέχοντας πλήρη διαχείριση των επικοινωνιών των ηλεκτρονικών ταχυδρομείων των πλοίων όπως πχ, δημιουργία μαύρων και λευκών λιστών e-mail διευθύνσεων, εφαρμογή κανόνων ασφαλείας, παραμετροποίηση του όγκου των εισερχόμενων και εξερχόμενων e-mail και αναλυτική καταγραφή του όγκου πριν και μετά τη συμπίεση, αυτόματη προώθηση e-mail και προσθήκης λέξεων εντοπισμού στο θέμα, καθώς και δυνατότητα εξαγωγής χρήσιμων δεδομένων σε αρχείο Excel.

Όλες οι επικοινωνίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πραγματοποιούνται με ασφάλεια αφού προστατεύονται από τις Anti-Spam και Anti-Virus υπηρεσίες που διαθέτει η Otesat-Maritel μέσω του δικτύου της.

Ανταποκρινόμενη στις πολλαπλές και διαφορετικές ανάγκες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας των πελατών της, η Otesat-Maritel προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο των e-mail υπηρεσιών της μία νέα λύση, το MailOnBoard, παραμένοντας σταθερή στην στρατηγική της να παρέχει ποιοτικές και αξιόπιστες λύσεις δορυφορικών επικοινωνιών παγκοσμίως, σε ανταγωνιστικές τιμές.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

Απεργίες και υποδομές φοβίζουν την κρουαζιέρα

Επιφυλακτικοί εξακολουθούν να εμφανίζονται οι εκπρόσωποι των μεγάλων ξένων εταιρειών κρουαζιέρας για το αν θα φέρουν τα πλοία τους στην Ελλάδα για να κάνουν κρουαζιέρες με αφετηρία ελληνικά λιμάνια.
Το θέμα της ασφάλειας των λιμανιών, δηλαδή απεργίες και επεισόδια, είναι αυτό που τους προβληματίζει περισσότερο και αμέσως μετά εκείνο των λιμενικών υποδομών. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτούς τους προβληματισμούς έθεσαν και στον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων Γ. Διαμαντίδη κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Μαϊάμι.
Ο πρόεδρος της Royal Caribbean International, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε με τον Ελληνα υπουργό, φέρεται να του είπε ότι «εμείς θέλουμε να δουλέψουμε μαζί σας, αλλά πρέπει να διαμορφώσουμε τις συνθήκες έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι όταν αποφασίσουμε να φέρουμε τα καράβια μας στην Ελλάδα».
Οι εκπρόσωποι των εταιρειών κατέθεσαν επίσης τις αντιρρήσεις τους για το θέμα της σύμβασης που πρέπει να υπογράψουν με το ελληνικό κράτος, θέτοντας στον υπουργό την απορία τους γιατί η Ελλάδα θα πρέπει να έχει σύμβαση, από τη στιγμή που άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν έχουν.
Κατά τ' άλλα, ο υπουργός μετά τις συναντήσεις που είχε στο πλαίσιο της παγκόσμιας έκθεσης Seatrade Cruise Shipping στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, εκτιμά ότι πέτυχαν τους στόχους τους και ότι τα αποτελέσματα θα είναι ορατά για τις κρουαζιέρες πολυτελείας από φέτος, ενώ θα εμπεδωθούν από το 2013, καθιστώντας τη Μεσόγειο τον πρώτο προορισμό κρουαζιέρας στον κόσμο.
Ο Γ. Διαμαντίδης εμφανίζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος και υποστηρίζει ότι με τη λογική του win to win έπεισαν τις εταιρείες σύντομα να εντάξουν τα λιμάνια μας ως home port για τις κρουαζιέρες τους, αλλά και στα επενδυτικά τους προγράμματα.
Πάντως μέχρι σήμερα, μόνο μία εταιρεία, η Windstar Cruises (του ομίλου της Carnival) δήλωσε ότι θα υπογράψει τη σχετική σύμβαση με σκοπό να πραγματοποιήσει από το 2011 κρουαζιέρες στην Ελλάδα με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια.
Σύμφωνα πάντα με τον Γ. Διαμαντίδη, το προσεχές διάστημα θα επισκεφθούν την Αθήνα και τον Πειραιά οι ενδιαφερόμενες εταιρείες κρουαζιέρας για συζητήσεις με την ελληνική κυβέρνηση.
Σε μια προσπάθεια να υπάρχει άμεση συνεννόηση για όλα τα θέματα που ανακύπτουν αλλά και τα επενδυτικά σχέδια των εταιρειών κρουαζιέρας, όπως δήλωσε ο υπουργός, θα λειτουργήσει «ομάδα εργασίας» μεταξύ του υπουργείου και των εταιρειών.
Enhanced by Zemanta

Μηχανική βλάβη "ΕΛΛΗ Τ" στην Ηγουμενίτσα

Βλάβη στην δεξιά κύρια μηχανή του Επιβατηγό-Οχηματαγωγό "ΕΛΛΗ Τ" Ν.Π.11534 παρουσιάσθηκε ενώ το πλοίο κατευθυνόταν από Πρίντεζι Ιταλίας προς Ηγουμενίτσα, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο (Πρίντεζι - Ηγουμενίτσα - Πάτρα), με 378 επιβάτες.
 
Το πλοίο συνέχισε με μειωμένη ταχύτητα και κατέπλευσε αυτοδύναμα με ασφάλεια στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 02:56, αντί της προγραμματισμένης 23:00.
 
Μετά τη διαπίστωση της βλάβης από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης, απαγορεύθηκε ο απόπλους από τη Λιμενική Αρχή, μέχρι την αποκατάστασή της και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο.
 
Το δρομολόγιο από Ηγουμενίτσα προς Πάτρα παρέμεινε ανεκτέλεστο και οι επιβάτες προωθήθηκαν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

Η Ομοσπονδία Χιακών Σωματείων Αττικής τίμησε την HELLENIC SEAWAYS

Posidon Hellas, Hellenic SeawaysImage by Tilemahos Efthimiadis via FlickrΤιμητική διάκριση έλαβε η HELLENIC SEAWAYS από την Ομοσπονδία Χιακών Σωματείων Αττικής στην ετήσια εκδήλωση τιμής Χιακών προσωπικοτήτων που φιλοξενήθηκε στο πλοίο «ΝΕΦΕΛΗ» το Σάββατο 19 Μαρτίου.

Μιλώντας στους πολυπληθείς παρευρισκόμενους ο πρόεδρος της ΟΧΣΑ κος Αργύρης Κοκκινάκης ευχαρίστησε την HELLENIC SEAWAYS για την προσφορά της στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης στη δύσκολη συγκυρία που βιώνει η χώρα μας, αλλά και για την αδιάλειπτη στήριξή της στο νησί, προσθέτοντας ότι «με το «Νήσος Μύκονος» παλαιότερα και το «Νήσος Χίος» τώρα, η HELLENIC SEAWAYS εξυπηρετεί κατά τον καλύτερο τρόπο τη γραμμή Πειραιάς – Χίος και αντίστροφα».

Ο κος Αντώνης Αγαπητός, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της HELLENIC SEAWAYS, παραλαμβάνοντας τον τιμητικό πάπυρο από τον κο Κώστα Λυμπουσάκη, αντιπρόεδρο της ΟΧΣΑ, ευχαρίστησε την ΟΧΣΑ για την αναγνώριση της αφοσίωσης της εταιρείας στην ανάπτυξη της Χίου και των Χιωτών και δήλωσε ότι «η δρομολόγηση του νεότευκτου “Νήσος Μύκονος” στις 17 Σεπτεμβρίου του 2005 άλλαξε ριζικά τις συνθήκες ταξιδιού και συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη των νησιών της Χίου και της Μυτιλήνης. Η αντικατάστασή του δύο χρόνια αργότερα από το επίσης νεότευκτο “Νήσος Χίος” απέδειξε εμπράκτως τη δέσμευσή μας για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών με πλοία νέας τεχνολογίας και η εμπιστοσύνη σας αποτελεί κίνητρο για όλους μας, ώστε να υλοποιούμε καθημερινά τη δέσμευσή μας για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας».

Στην εκδήλωση, εκτός από την HELLENIC SEAWAYS, τιμήθηκαν ο Ακαδημαϊκός, Στρατηγός και Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, κος Δημήτρης Σκαρβέλης, ο Υποναύαρχος Λ.Σ. Διοικητής όλων των λιμένων Αττικής, κος Δημήτρης Τσιαδής, καθώς και οι Κωνσταντίνος Κουνάκης, Γεωργία Φραγκούλη και Παντελής Φράγκος, τρία χιωτόπουλα με τον υψηλότερο βαθμό πρόσβασης σε ΑΕΙ.
Enhanced by Zemanta

Ιστιοπλοϊκός Αγώνας Περιφεριακού Πρωταθλήματος στη Λευκάδα

Lake Ammersee with sailboatsImage via Wikipedia Στις 25-26-27 Μαρτίου 2011, θα διεξαχθεί στη Λευκάδα το Περιφερειακό Πρωτάθλημα Optimist και το κύπελλο Laser 4.7 για την Περιφέρεια Ν.Δ. Ελλάδας και Ιονίου, σύμφωνα με την εντολή της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας (Ε.Ι.Ο.), προς το Ναυτικό Όμιλο Λευκάδας.

Συμμετέχουν οι όμιλοι Πελοποννήσου, Κορινθιακού, και Νήσων Ιονίου.

Οι αθλητές των Optimist είναι αγόρια και κορίτσια γεννημένα από το 1996 και μεταγενέστερα.

Από αυτούς τους αγώνες της κατηγορίας Optimist οι πέντε πρώτοι (τρία αγόρια και δύο κορίτσια) θα κληθούν για την προεθνική Ελλάδας σε ειδικό προπονητικό κέντρο από όπου θα προκριθούν οι αθλητές που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα στο παγκόσμιο, Ευρωπαϊκό και Βαλκανικό επίπεδο.

Στους αγώνες προβλέπεται να συμμετέχουν περίπου εκατό αθλητές στην κατηγορία Optimist από όλη την περιφέρεια.

Ο Ναυτικός Όμιλος Λευκάδας θα συμμετέχει με δέκα μικρούς αθλητές του στην κατηγορία Optimist και δύο στην κατηγορία Laser.

Η περιοχή του στίβου είναι ο όρμος Δρέπανου, Νότια του Δ.Δ. Νικιάνας (Περιοχή Πόρτο Γαλήνη).

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Λευκάδας που θα διεξαχθούν τέτοιου επιπέδου αγώνες.

Τους αγώνες θα τιμήσουν με την παρουσία τους ο Αντιπρόεδρος της Ε.Ι.Ο. κ. Αδαμόπουλος (υπεύθυνος ολυμπιακής ομάδας), ο Γ. Γραμματέας της Ε.Ι.Ο. κ. Α. Παπαθανασίου, ο Ταμίας της Ε.Ι.Ο. κ. Σ. Παπαδέας (μέλος ολυμπιακής επιτροπής).

Οι μικροί αθλητές θα συνοδεύονται από γονείς και τα προπονητικά team των ομίλων.

Καλούνται οι Λευκαδίτες μαζί με τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν τους αγώνες για μια ξεχωριστή εμπειρία σε κάτι που σήμερα δεν είναι και τόσο γνωστό στο στεριανό νησί μας.
Enhanced by Zemanta

Ρέστης: “Μετέχω μόνο στο ΔΟΛ”

“Μετέχω μόνο στο ΔΟΛ.Οι πληροφορίες ότι δήθεν μετέχω σε οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση ΜΜΕ, ανήκουν στη σφαίρα της νοσηρής φαντασίας, εκείνων που τις διακινούν” .

Τη δήλωση αυτή έκανε πριν από λίγη ώρα ο εφοπλιστής Β. Ρέστης ,  “επειδή τις τελευταίες ημέρες, αναγράφονται σε μερίδα του Τύπου, ανακριβείς πληροφορίες για τις επιχειρηματικές δραστηριότητές” του. 

Η δήλωση του περιλαμβάνει 3 σημεία και έχει ως εξής:
Επειδή τις τελευταίες ημέρες, αναγράφονται σε μερίδα του Τύπου, ανακριβείς πληροφορίες για τις επιχειρηματικές δραστηριότητές μου, σημειώνω τα εξής:
1.    Η κύρια επαγγελματική ενασχόλησή μου, είναι η Ποντοπόρος Ναυτιλία.
2.    Στο πλαίσιο των επενδύσεών μου σε άλλους τομείς, έχω αγοράσει, εγώ και μέλη της οικογένειάς μου, μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών, μετοχές του Δ.Ο.Λ. που εκπροσωπούν περίπου το 20% του μετοχικού κεφαλαίου και ήδη από ετών, με πρόταση του αειμνήστου προέδρου του Δ.Ο.Λ.  Χ.Δ. Λαμπράκη, έχω εκλεγεί μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας.
3.    Οι πληροφορίες ότι δήθεν μετέχω σε οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση ΜΜΕ, ανήκουν στη σφαίρα της νοσηρής φαντασίας, εκείνων που τις διακινούν.
typologies.gr

Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Στη βουλή το θέμα του Διευθύνοντα Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας

Στη βουλή έφτασε το θέμα με τον διπλοθεσίτη Διευθύνοντα Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας,μετά από ερώτηση του βουλευτή τη Γιάννη Πλακιωτάκη,προς τον Υπουργό Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, κ. Γιάννη Διαμαντίδη 
 
.Αναλυτικά στην ερώτηση του ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας αναφέρει τα εξής:"Κύριε Υπουργέ,Στη σημερινή ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία είναι σημαντικότερο από ποτέ να επενδύσουμε στην ανάπτυξη, όπου νευραλγικό ρόλο μπορούν και πρέπει να διαδραματίσουν τα λιμάνια σε όλη την Επικράτεια.Ωστόσο, επί μήνες δεν είχαν ορισθεί νέες διοικήσεις στους Οργανισμούς Λιμένος, με αποτέλεσμα να επικρατεί ένα απίστευτο αλαλούμ, ενώ χάθηκαν ακόμη και μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες, όπως για παράδειγμα στο Ηράκλειο Κρήτης.Αλλά και τώρα δε λείπουν τα «παρατράγουδα», εφόσον κώλυμα διαπιστώνεται στην περίπτωση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας (ΟΛΗΓ), ζήτημα το οποία απασχολεί ευρέως την τοπική κοινωνία και τα μέσα ενημέρωσης.Συγκεκριμένα, ο ορισθείς νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΗΓ είναι παράλληλα μόνιμος καθηγητής εφαρμογών στο τοπικό Παράρτημα του ΤΕΙ Ηπείρου στην Ηγουμενίτσα.ατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. Υπουργός:
- Ποια η σχέση εργασίας με τον ΟΛΗΓ του νέου Διευθύνοντα Συμβούλου και ποιο το ύψος των αποδοχών του;
- Μπορεί με βάση την υφιστάμενη νομοθεσία να κατέχει ταυτόχρονα δύο θέσεις πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης στο Δημόσιο, δηλαδή τη θέση Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΛΗΓ και τη θέση καθηγητή στο ΤΕΙ Ηπείρου;
- Εάν μπορεί, θεωρείτε ότι είναι πρέπον τη στιγμή που γίνονται μέχρι και οριζόντιες περικοπές σε βάρος των μισθωτών και συνταξιούχων, κυβερνητικό στέλεχος να είναι διπλοθεσίτης;
- Αμείφθηκε από τον ΟΛΗΓ με απόδειξη παροχής υπηρεσιών και, αν ναι, για πόσους μήνες; Τι ύψους είναι το συνολικό ποσό ΦΠΑ, το οποίο καταβλήθηκε;
- Ζητάμε να μας επισυνάψετε την αίτησή του για τη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΛΗΓ καθώς και το ακριβές βιογραφικό του σημείωμα".

Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Οι άνεμοι «δένουν» τα πλοία στον Πειραιά

Ταλαιπωρία περιμένει τους επιβάτες που επρόκειτο να ταξιδέψουν απόψε ακτοπλοϊκώς καθώς μετά τις 6 το απόγευμα θα εκδοθεί γενικό απαγορευτικό απόπλου από το λιμάνι του Πειραιά λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Αυτή την ώρα επιστρέφει στον Πειραιά το πλοίο «Αγιος Γεώργιος» με 217 επιβάτες που είχε ξεκινήσει με προορισμό Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο και Μήλο καθώς λόγω των θυελλωδών ανέμων δεν μπορούσε να συνεχίσει το δρομολόγιο προς τις  Κυκλάδες.

Μπάχαλο στον ΟΛΠ με παραιτήσεις για τα «γκρίζα σημεία» με Cosco

Παραιτήθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς ΟΛΠ  ο Νίκος Μουστάκης και ο Αλκης Κορρές.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ, ο κ. Μουστάκης εξέφρασε την αντίθεσή του ενώπιον του διοικητικού συμβουλίου για την ενεργοποίηση του όρου περί «φιλικής διευθέτησης» μεταξύ ΟΛΠ και του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά -Cosco.

Σημειώνεται ότι στη σύμβαση παραχώρησης από τον ΟΛΠ του Εμπορευματικού του Σταθμού στην Cosco υπάρχουν «γκρίζα σημεία» που θα πρέπει να επιλύσουν οι δύο πλευρές.


Αν δεν βρεθεί μάλιστα λύση, η υπόθεση θα πάει σε διαιτησία για έξι μήνες που θα γίνει στον Πειραιά αλλά με βάση τους κανόνες του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Ναυτιλιακοί κύκλοι επισημαίνουν ότι μια «φιλική διευθέτηση» ίσως προκαλέσει de facto αλλαγές στις συμβάσεις παραχώρησης, κάτι που πιθανόν να επιδιώκει η κινεζική πλευρά.


Πριν από λίγες ημέρες είχε ανακοινώσει την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους και το μη εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. του ΟΛΠ, Αλ. Κορρές.


Από τη θέση του δ/ντος συμβούλου του ΟΛΠ Logistics αποχώρησε, επίσης, προκειμένου να εργασθεί στον ιδιωτικό τομέα, ο δ/νων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Νικολούλιας.

Ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. τον ευχαρίστησε για τις υπηρεσίες ίδρυσης της εταιρείας τις οποίες προσέφερε και τον κάλεσε να παραμείνει ως σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα σε θέματα ειδικού ενδιαφέροντος.

Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

ΑΝΕΚ LINES: Το πλοίο απέπλευσε κανονικά

H ANEK LINES, με αφορμή δημοσιεύματα του τύπου που αφορούν στο πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και την προσωρινή καθυστέρηση του απόπλου του από το Λιμάνι της Σύρτης στη Λιβύη λόγω των ελέγχων που εφαρμόζονται εξ αιτίας της κατάστασης που επικρατεί στην περιοχή, ανακοινώνει ότι το πλοίο απέπλευσε κανονικά σήμερα το πρωί χωρίς να μεταφέρει επιβάτες και κατευθύνεται προς την Ελλάδα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

Ανθρωποι του Καντάφι απαγορεύουν τον απόπλου ελληνικού πλοίου

Ferry Sofoklis Venizelos, SWBZ, IMO 8916607, i...Image via WikipediaΆνθρωποι του καθεστώτος του Μουαμάρ Καντάφι ανέβηκαν στο πλοίο «Ελ. Βενιζέλος» και δεν του επιτρέπουν να αποπλεύσει, όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Ναυτιλίας.
Το πλοίο είχαν μισθώσει Καταρινοί, που ήθελαν να απομακρυνθούν από τη χώρα. Αυτή την ώρα βρίσκονται στο πλοίο μόνο τα μέλη του πληρώματος.

Ο αρμόδιος υπουργός κ. Ι. Διαμαντίδης, μιλώντας στο «Βήμα» ανέφερε ότι «το υπουργείο σε συνεργασία με το υπουργείο Εξωτερικών παρακολουθεί προσεκτικά την κατάσταση» και ότι δεν σημειώθηκαν βίαιες πράξεις.

Πριν από λίγες ημέρες το ίδιο πλοίο είχε μεταφέρει Αιγύπτιίους οι οποίοι είχαν αναχωρήσει από τη Λιβύη. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το καθεστώς Καντάφι εμποδίζει το απόπλου των πλοίων επειδή θέλει πρώτα να ταυτοποιούνται οι επιβάτες που αναχωρούν από τη Λιβύη.
ΤΟ ΒΗΜΑ
Enhanced by Zemanta

Κρίσεις ανωτέρων αξιωματικών Λιμενικού Σώματος

Τις κρίσεις Ανωτέρων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος έτους 2011 ανακοίνωσε το αρμόδιο Συμβούλιο του ΛΣ.
Εκ του συνόλου των κριθέντων:
-Οι κάτωθι έξι (06) Πλοίαρχοι (εκ Σ.Δ.Σ Λ.Σ. κρίθηκαν ως «Προακτέοι» και προάγονται στο βαθμό του Αρχιπλοιάρχου Λ.Σ. προς κάλυψη κενών οργανικών θέσεων:
1. Τσάντζαλος Ευάγγελος
2. Αποστολής Γεώργιος
3. Σπανάκος Νικόλαος
4. Σαρηγιάννης Γεώργιος
5. Νικητάκης Σπυρίδων
6. Συβίτος Γεώργιος
-Οι Πλοίαρχοι (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) :
1. Νικολάτος Νικόλαος
2. Μπαρώ Στέφανος
3. Ζαρταλούδης Ανδρέας
4. Γεωργέλος Νικόλαος
κρίθηκαν ως «Ευδοκίμως τερματίσαντες την σταδιοδρομία τους» και προάγονται στο βαθμό του Αρχιπλοιάρχου Λ.Σ. (εκτός οργανικών θέσεων) για τριάντα ημέρες.
-Ο Πλοίαρχος Λ.Σ. Τεχνικός Τζιρίτης Δημόκριτος κρίθηκε ως «Προακτέος» και προάγεται στο βαθμό του Αρχιπλοιάρχου Λ.Σ. Τεχνικού προς κάλυψη κενής οργανικής θέσης.
- Ο Πλοίαρχος Λ.Σ. (Τ) Βενιζέλος Απόστολος κρίθηκε ως «Ευδοκίμως τερματίσας την σταδιοδρομία του» και προάγεται στο βαθμό του Αρχιπλοιάρχου Λ.Σ. (Τ) (εκτός οργανικών θέσεων) για τριάντα ημέρες.
-Ένας (01) Πλοίαρχος Τεχνικός, ένας Αντιπλοίαρχος Λ.Σ. (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.), ένας (01) Αντιπλοίαρχος Τεχνικός και δύο (02) Πλωτάρχες (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) κρίθηκαν ως «Παραμένοντες στον αυτό βαθμό».
-Ο Αντιπλοίαρχος (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) Καλλιανός Γεώργιος (Α.Μ. 831) κρίθηκε ως «Προακτέος» και προάγεται στο βαθμό του Πλοιάρχου Λ.Σ. προς κάλυψη κενής οργανικής θέσεως.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

460 κρουαζιέρες φέτος στο Κατάκολο

Ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης χαρακτήρισε το 2011 "έτος κρουαζιέρας", δηλώνοντας ότι έχουν προγραμματιστεί αφίξεις χιλίων κρουαζιεροπλοίων.
Συγκεκριμένα φέτος αναμένεται μεγαλύτερος αριθμός επιβατών, καθώς η πληρότητα στα κρουαζιερόπλοια, θα είναι πολύ υψηλή.

Ο κύριος Ανωμερίτης σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε χθες στον Πειραιά, υπεραμύνθηκε της πολιτικής των εκπτώσεων στα τιμολόγια των κρουαζιεροπλοίων, που ανακοίνωσε ο ΟΛΠ, αλλά και της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στα οποία στοχεύει ο Οργανισμός.

Προσθέτοντας με νόημα ότι ο ΟΛΠ θέλει να "εξάγει" τεχνογνωσία σε άλλα περιφερειακά λιμάνια, Πάτρα, Κατάκολο, Καλαμάτα, Λαύριο, που και αυτά αναμένεται να δεχθούν μεγάλο αριθμό κρουαζιεροπλοίων – ανέφερε χαρακτηριστικά ότι το Κατάκολο αναμένει να δεχθεί 460 αφίξεις φέτος.

Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

Λιγότερα πλοία στον ελληνόκτητο εμπορικό στόλο

Picture by Danny Cornelissen from the portpict...Image via WikipediaΜείωση πλοίων στον ελληνόκτητο εμπορικό στόλο σημειώθηκε την τελευταία χρονιά, σύμφωνα με ετήσια έκθεση του Αγγλικού Νηογνώμονα (Lloyd’s Register of Shipping).
Συγκεκριμένα το Μάρτιο του 2011, σε σχέση με το Μάρτιο του 2010, ο ελληνόκτητος στόλος μειώθηκε κατά 148 πλοία. Επίσης, κατά 52 μειώθηκαν τα πλοία που φέρουν την ελληνική σημαία.
Η "διαρροή" πλοίων, την τελευταία χρονιά αποδίδεται στις παλινωδίες της κυβέρνησης σχετικά με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το Λιμενικό Σώμα και στην οικονομική κρίση.
Όπως αναφέρει η έκθεση του Lloyd's πυ αφορά πλοία άνω των 1000gt, ο υπό ελληνική σημαία στόλος αριθμεί 917 πλοία, χωρητικότητας 79.712.050dwt, συμπεριλαμβανομένων 127 πλοίων υπό παραγγελία.
Την ίδια περίοδο πέρυσι στο νηολόγιο της χώρα ήταν εγγεγραμμένα 969 πλοία, χωρητικότητας 80.502.206dwt συμπεριλαμβανομένων 189 πλοίων υπό παραγγελία για το 2010.
Παραμένουμε πρώτοι
Πάντως, αν και σημειώθηκε μείωση του αριθμού των πλοίων καταγράφεται αύξηση της χωρητικότητας με τους Έλληνες να κρατούν τα πρωτεία στον κλάδο για μια ακόμα χρονιά.
Τον Μάρτιο υπό τον έλεγχο Ελλήνων εφοπλιστών ήταν 3.848πλοία, χωρητικότητας 261.675.981dwt στα οποία περιλαμβάνονται 621 νεότευκτα υπό παραγγελία,  έναντι την ίδια περίοδο πέρυσι 3.996 πλοίων χωρητικότητας όμως 258.121.989dwt. Από τα 3.848 πλοία τα περισσότερα, 1.747 είναι bulk carriers.
Ο υπό ελληνική διαχείριση στόλος αντιστοιχεί σήμερα στο 14,6% του παγκόσμιου σε επίπεδο χωρητικότητας σε dwt και το 7,7% σε αριθμό πλοίων.
Σύμφωνα με την έκθεση ο ελληνικός στόλος είναι "κατακερματισμένος" σε συνολικά 40 εθνικά νηολόγια με πρώτο το ελληνικό, 25% ενώ ακολουθούν η Λιβερία με 16%η Μάλτα με 19%, τα Νησιά Μάρσαλ με 12%, ο Παναμάς με 11% κα.
Η μέση "ηλικία" των πλοίων μας, μειώθηκε κατά 1,8 χρόνια κάτω από το μέσο όρο του παγκόσμιου στόλου και έτσι σήμερα ο ελληνόκτητος στόλος είναι κατά μέσο όρο 11ετών έναντι 20,3 το 2000 γεγονός που αποδίδεται στη διαρκή ναυπήγηση νέων πλοίων.
Αντιθέτως ο ελληνικός στόλος έχει μέσο όρο ηλικίας τα 11,2έτη έναντι 10,7 πέρυσι.
Enhanced by Zemanta

Η ΑΝΕΚ LINES ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Ferry Sofoklis Venizelos, SWBZ, IMO 8916607, i...Image via WikipediaΗ ΑΝΕΚ LINES με την άρτια οργανωμένη συμμετοχή της στις κορυφαίες ευρωπαϊκές τουριστικές διοργανώσεις, επιβεβαιώνει τη δέσμευση και την προσήλωσή της στη προβολή και προώθηση του ελληνικού τουρισμού .

Έτσι, μετά την Ουτρέχτη, τη Βιέννη, τη Στουτγκάρδη, & τη Ζυρίχη, που συμμετείχε στις αρχές του έτους η ΑΝΕΚ LINES, ήταν παρούσα, με μεγάλη επιτυχία σε τρεις ακόμα Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού, που διοργανώθηκαν αντίστοιχα στο Μιλάνο της Ιταλίας (17 – 20/2), στο Μόναχο (23-27/2)και στη Νυρεμβέργη (2/3-6/3) της Γερμανίας.

Η παρουσία της ΑΝΕΚ LINES στις διεθνείς εκθέσεις ήταν άψογα οργανωμένη, δεδομένου ότι συμμετείχε με δικά της εντυπωσιακά περίπτερα. Ειδικότερα, θερμής υποδοχής έτυχε το περίπτερο της ΑΝΕΚ στην ευρωπαϊκή έκθεση τουρισμού FRΕΕ ΜΟΝΑΧΟΥ 2011 που πραγματοποιήθηκε στη Βαυαρία της Γερμανίας, του σημαντικότερου κρατιδίου όσον αφορά στην προσέλευση γερμανών τουριστών στην ελληνική αγορά.

Την έκθεση του Μονάχου επισκέφθηκαν πάνω από 95.000 επισκέπτες σημειώνοντας αξιοσημείωτη επιτυχία.

Σημαντική όμως ήταν η παρουσία της ΑΝΕΚ & στη διεθνή έκθεση BIT 2011 στο Μιλάνο. Πρόκειται για την σημαντικότερη έκθεση τουρισμού στην Ιταλία και μια από τις τέσσερις σημαντικότερες εκθέσεις στον κόσμο, στην οποία συμμετείχαν 5.000 εκθέτες από 130 χώρες.

Τα περίπτερα της ΑΝΕΚ ξεχώρισαν για το μοντέρνο και λειτουργικό σχεδιασμό τους και συγκέντρωσαν τα βλέμματα των επισκεπτών που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον να ενημερωθούν για τη μεγάλη γκάμα προσφορών και υπηρεσιών της εταιρείας, τα δρομολόγια, και τους τουριστικούς προορισμούς της. Ενώ για άλλη μία φορά, τιμητική θέση στα περίπτερα της ΑΝΕΚ είχε το εξαιρετικά παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο που πλέον την ακολουθεί σε όλα τα «ταξίδια» της εντός και εκτός Ελλάδας.

Επιπλέον, οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν, στα περίπτερα της εταιρείας για την πρωτοποριακή υπηρεσία Καλύτερη Διαθέσιμη Τιμή – Best Price- που πρώτη η ΑΝΕΚ LINES καθιέρωσε στο χώρο της ελληνικής ακτοπλοΐας στις γραμμές της Αδριατικής. Ο ταξιδιώτης μπορεί εύκολα και γρήγορα να ενημερωθεί για την Καλύτερη Διαθέσιμη Τιμή της ΑΝΕΚ LINES που υπολογίζεται αυτόματα επιλέγοντας τη χαμηλότερη διαθέσιμη τιμή για τη δεδομένη στιγμή αναζήτησης, με βάση τη διαδρομή και την ημερομηνία που επιθυμεί στις γραμμές της Αγκώνας και της Βενετίας. Ενώ πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να πραγματοποιήσουν online κράτηση με τη βοήθεια των συνεργατών της ΑΝΕΚ. Η συμμετοχή της ΑΝΕΚ LINES στις μεγάλες τουριστικές διοργανώσεις του εξωτερικού και της Ελλάδας, συνδέεται άμεσα με την επιδίωξη της εταιρείας να ισχυροποιήσει τη θέση της στον κλάδο και να αναδείξει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα ως ακτοπλοϊκή εταιρεία. Το επόμενο διάστημα, η ΑΝΕΚ LINES συμμετέχει σε σημαντικές εκθέσεις του εξωτερικού ξεκινώντας από τη διοργάνωση της κορυφαίας στο χώρο, ΙTB στο Βερολίνο & κερδίζοντας επάξια τον τίτλο της πρέσβειρας του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.
Enhanced by Zemanta

Επαφές στις ΗΠΑ για τόνωση της κρουαζιέρας

Επαφές με τους επικεφαλής μεγάλων εταιρειών θα έχουν ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, Γιάννης Διαμαντίδης, και ο υφυπουργός, Γιώργος Νικητιάδης, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Κρουαζιέρας και Τουρισμού που ξεκινά αύριο στο Μαϊάμι.
Οι κ.κ. Διαμαντίδης και Νικητιάδης θα έχουν συνομιλίες με τους επικεφαλής των εταιρειών στους οποίους θα γίνει εκτενής ενημέρωση για τις προοπτικές που ανοίγονται με τη νέα σύμβαση για την κρουαζιέρα.
Στόχος του Υπουργείου είναι η προσέλκυση κρουαζιεροπλοίων, που φέρουν μη κοινοτικές σημαίες και αποτελούν την πλειοψηφία του παγκόσμιου στόλου, τα οποία θα πραγματοποιούν κυκλικές κρουαζιέρες με βάση τα ελληνικά λιμάνια μετά και την άρση του καμποτάζ.
Η Διεθνής Έκθεση Κρουαζιέρας και Τουρισμού θα διαρκέσει έως τις 17 Μαρτίου.
Σχολιάζοντας το επικείμενο ταξίδι της ελληνικής αντιπροσωπείας στο Μαϊάμι, ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, και η υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, Όλγα Κεφαλογιάννη, δήλωσαν: «Αν ήθελε πραγματικά η κυβέρνηση να ενισχύσει τον θαλάσσιο τουρισμό, θα έπρεπε να είχε προχωρήσει στην πλήρη, χωρίς εμπόδια και περιορισμούς, άρση του καμποτάζ. Όσο δεν το κάνει αυτό, η οικονομία θα συνεχίσει να χάνει έσοδα και οι ανταγωνίστριες χώρες να διεκδικούν και να κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι από την παγκόσμια αγορά».

Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2011

Ελληνικό πλοίο με φορτίο κοκαΐνης

MIAMI - NOVEMBER 05:  U.S. Coast Guard crew me...Image by Getty Images via @daylife
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Στα χέρια των λιμενικών της Βενεζουέλας έπεσε φορτίο με ναρκωτικά, το οποίο ήταν επιμελώς κρυμμένο σε πλοίο με ελληνική σημαία. Οι τοπικές αρχές του λιμένα Χοσέ έθεσαν υπό κράτηση το 20μελές πλήρωμα, εκ των οποίων οι 12 είναι Έλληνες και οι υπόλοιποι από Ρωσία, Χιλή, Ινδονησία και Ουκρανία.

Όπως έγινε γνωστό, μετά από επιστολή που εστάλη στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος, έγινε έρευνα στο φορτηγό πλοίο «Μaria L» κατά την οποία βρέθηκε ποσότητα ναρκωτικών, στα ύφαλα του πλοίου και πιο συγκεκριμένα στο τιμονάκι.

Οι Αρχές ανέφεραν πως βρήκαν 353 δέματα, με άγνωστη προς το παρόν ναρκωτική ουσία - πρόκειται πιθανότατα για κοκαΐνη - με συνολικό βάρος 417,6 κιλά.

Τα ναρκωτικά βρέθηκαν ύστερα από έλεγχο που έκαναν δύτες μετά από απαίτηση της διεύθυνσης του λιμένα και με την σύμφωνη γνώμη της εταιρείας.

Ο έλεγχος έγινε μετά την ολοκλήρωση της φόρτωσης του πλοίου με 47.717,59
μετρικούς τόνους φορτίου με πετρελαιοειδή στις 11:35 περίπου τοπική ώρα στις
8 Μαρτίου.

Το λιμάνι προορισμού του φορτίου ήταν καθορισμένο για το Terneuzen Ολλανδίας και εν συνεχεία για το Immingam Μεγάλης Βρετανίας.

Το πλοίο παραμένει στο λιμάνι της Βενεζουέλας, ενώ οι Αρχές αφού συνέλαβαν το πλήρωμα, ενημέρωσαν τον Πλοίαρχο ότι μαζί με τον Υποπλοίαρχο και τον Α' Μηχανικό θα οδηγούνταν στον ανακριτή. Οι υπόλοιποι ναυτικοί παραμένουν στο καράβι.

Από πλευράς Υπουργείου Θαλάσσιων Υποθέσεων ζητήθηκε η συνδρομή του υπουργείου Εξωτερικών, μέσω των προξενικών Αρχών, για την παροχή κάθε αναγκαίας βοήθειας στους ναυτικούς του πλοίου.

Νεώριον: Αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας

Neorion ShipyardsImage by Crazy farmer via FlickrΑίτηση υπαγωγής στη διαδικασία συνδιαλλαγής του άρθρου 99 του Ν. 3588/2007 κατέθεσε η «Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Ελευσίνας ΑΕ», θυγατρική εταιρεία της Νεώριον  ΑΕ Συμμετοχών, λόγω του προβλήματος ρευστότητας που αντιμετωπίζει.

Παράλληλα, εκδόθηκε προσωρινή διαταγή που μέχρι τη συζήτηση της αίτησης περί υπαγωγής στη διαδικασίας συνδιαλλαγής αναστέλλει τις ατομικές διώξεις των πιστωτών εις βάρος της θυγατρικής εταιρείας.

Όπως τονίζει η Νεώριον, «η θυγατρική εταιρεία έχει συγκεκριμένο επιχειρησιακό σχέδιο και πρόταση αναδιάρθρωσης των δανειακών της υποχρεώσεων η πλήρης εφαρμογή των οποίων αντιμετωπίζει το πρόβλημα ρευστότητας και επιτρέπει την ομαλή λειτουργία της, συμπεριλαμβανομένης της εκτέλεσης των εν εξελίξει συμβάσεων με το Πολεμικό Ναυτικό αλλά και την κατάρτιση νέων».

Η θυγατρική της θα ξεκινήσει αμέσως διαπραγματεύσεις με το ελληνικό δημόσιο, τις πιστώτριες τράπεζες και τους λοιπούς πιστωτές της με βάση το ανωτέρω σχέδιο, μέχρι τη συζήτηση της ανωτέρω αίτησης, προκειμένου να εξομαλυνθεί η λειτουργία της.

Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

Δωρεά από τον Ν. Πατέρα για την επισκευή των μοτοσικλετών των ομάδων ΔΙΑΣ και ΔΕΛΤΑ της ΕΛ.ΑΣ

Επιταγή ύψους 200 χιλιάδων ευρώ για την επισκευή των μοτοσικλετών των ομάδων ΔΙΑΣ και ΔΕΛΤΑ, θα παραδώσει την Παρασκευή ο εφοπλιστής Νικόλας Πατέρας, στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Χρήστο Παπουτσή, και τον αρχηγό της αστυνομίας, Ελευθέριο Οικονόμου.

Την απόφασή του για τη δωρεά των 200.000 ευρώ γνωστοποίησε ο κ. Πατέρας με επιστολή που έστειλε στον κ. Παπουτσή και αποφασίστηκε να παραδώσει την επιταγή μεθαύριο Παρασκευή, 11 Μαρτίου.

Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

Κλειστή η γραμμή Ζάκυνθος - Κυλλήνη

Zakynthos Town with Harbor, Zakynthos island, ...Image via WikipediaΗ κακοκαιρία που πλήττει τη Δυτική Ελλάδα έχει προκαλέσει προβλήματα στις θαλάσσιες συγκοινωνίες.

Τα δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης έχουν διακοπεί.

Όσοι έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν με πλοίο καλούνται να επικοινωνούν με τα κατά τόπους λιμεναρχεία.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011

Τραγωδία με 3 νεκρούς στο λιμάνι της Σούδας

An AS 332 Super Puma on SvalbardImage via WikipediaΣε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες από τα ξημερώματα στο λιμάνι της Σούδας, στα πλαίσια επιχείρησης του Λιμενικού Σώματος για τον εντοπισμό υπηκόων από την Ασία που μεταφερόταν με πλοίο από την Λιβύη. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για υπηκόους από το Μπαγκλαντές οι οποίοι επέβαιναν στο πλοίο "Ionian King" το οποίο κατέπλευσε ξημερώματα στο λιμάνι της Σούδας προερχόμενο από τη Λιβύη.

Άγνωστος αριθμός επιβατών πήδησε στη θάλασσα και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες 3 ξένοι υπήκοοι πνίγηκαν στα νερά του λιμανιού της Σούδας και 16 αγνοούνται.

Δελτίο τύπου εξέδωσε το Λιμενικό Σώμα για την όλη επιχείρηση. Το δελτίο αναφέρει:

Εντοπισμός αλλοδαπών επιβατών του Ε/Γ-Ο/Γ «IONIAN KING» στη θαλάσσια περιοχή της Σούδας - Επιχείρηση έρευνας και διάσωσης

Πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Χανίων ενημερώθηκε από προσωπικό του Ναύσταθμου του Πολεμικού Ναυτικού Κρήτης, για τον εντοπισμό αριθμού ατόμων, που ευρίσκοντο στη θάλασσα. Άμεσα ξεκίνησαν έρευνες, στις οποίες συμμετείχαν δύο πλωτά περιπολικά του Λιμενικού Σώματος, ένα φουσκωτό σκάφος Λ.Σ., ένα περιπολικό όχημα Λ.Σ., δύο ρυμουλκά σκάφη του Πολεμικού Ναυτικού, πέντε φουσκωτά του Ναύσταθμου Κρήτης, καθώς και από αλιευτικά σκάφη.

Από τις έρευνες εντοπίστηκαν και περισυνελέγησαν 29 άτομα, εκ των οποίων, τα 25 μεταφέρθηκαν στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Χανίων και το ένα απεβίωσε κατά την μεταφορά του. Τα υπόλοιπα 4 άτομα οδηγήθηκαν στο Ναυτικό Νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών. Παράλληλα εντοπίστηκαν και περισυνελέγησαν από τη θάλασσα νεκρά, δύο ακόμη άτομα.

Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία, προκύπτει ότι οι προαναφερόμενοι, με την χρήση βοηθητικού σχοινιού, είχαν κατέβει από την πλώρη του Ε/Γ-Ο/Γ «IONIAN KING» σημαίας Κύπρου στη θάλασσα, το οποίο είχε καταπλεύσει βραδινές ώρες χθες στο λιμάνι της Σούδας, προερχόμενο από Τρίπολη Λιβύης, μεταφέροντας περίπου 1288 επιβάτες, στην πλειοψηφία τους υπηκόους Μπαγκλαντές. Στην συνέχεια, ακόμη δύο άτομα εντοπίστηκαν πλησίον εγκαταστάσεων του Ναυστάθμου.

Σύμφωνα με την κατάσταση επιβατών του πλοίου αναζητούνται ακόμη 16 επιβάτες, ενώ οι περισυλεχθέντες, οι αγνοούμενοι και οι νεκροί είναι υπήκοοι Μπαγκλαντές. Οι έρευνες συνεχίζονται στην περιοχή με τα προαναφερόμενα μέσα, καθώς και με ελικόπτερο Super Puma της Π.Α. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανιών. Εξελίξεις θα δοθούν με νεότερο δελτίο τύπου.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

Κινητοποιήσεις σήμερα των εργατών της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης

Συγκέντρωση και πορεία προς το υπουργείο Εργασίας έχουν προγραμματίσει τα σωματεία της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος.
Συγκεκριμένα στις 15:00 το μεσημέρι θα συγκεντρωθούν στην Πλατεία Κουμουνδούρου και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν πορεία προς το υπουργείο Εργασίας.

Οι εργάτες της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος, σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι παρά την ανεργία στη ζώνη, καμία από τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης απέναντί τους δεν έχει υλοποιηθεί, όπως η έκδοση μέσω ΟΑΕΔ ειδικής κάρτας ανέργου που θα εξασφαλίζει δωρεάν χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και θα αποτρέπει τη διακοπή παροχής ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ αν δεν πληρωθούν οι λογαριασμοί.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...