Παρασκευή, 29 Απριλίου 2011

Διαμαρτύρονται για το ακτοπλοϊκό Check-in

Με επιστολή του προς το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος ο σύνδεσμος ΗΑΤΤΑ εξέφρασε την έντονη ανησυχία του για την εφαρμογή του μέτρου της...
ταυτοπροσωπίας (Check-in) των ατόμων που ταξιδεύουν με επιβατηγά πλοία. Τη στιγμή που βρισκόμαστε στην έναρξη της υψηλής τουριστικής περιόδου, και έχουν ήδη εξαγγελθεί τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια, όπως τονίζει ο Hatta, αυτό το γεγονός θα προκαλέσει μόνο ταλαιπωρία στους ταξιδιώτες και για άλλη μια φορά δυσφήμηση της χώρας μας. 
Αίτημα του Συνδέσμου, είναι η αναστολή της διαδικασίας, ώστε να πραγματοποιηθεί σχετική μελέτη και να δημιουργηθούν οι απαραίτητες υποδομές στους λιμένες πριν αντιμετωπίσουμε δυσάρεστες καταστάσεις.

Νέες ακτοπλοϊκές γραμμές από Βόρεια Ελλάδα προς Σάμο

Thessaloniki-August 06, 2009-img_8-2Image by calliope_Muse via FlickrΜε το ποσό των 3,5 εκατ. ευρώ θα δημοπρατηθεί η γραμμή Θεσσαλονίκη -Σίγρι- Χίος -Σάμος ενώ το επόμενο διάστημα ξεκινά η γραμμή Καβάλα-Σάμος.

Οι εξελίξεις αυτές δίνουν ελπίδες στη Σάμο για την τουριστική κίνηση από την Βόρεια Ελλάδα μία αγορά από την οποία το νησί περιμένει πολλά για την θερινή περίοδο.

Επίσης το πλοίο «Κάλυμνος» Θα ξεκινήσει το δρομολόγιο που συνδέει τη Σάμο με τα Δωδεκάνησα.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

Νέο «κανόνι» από μεγάλη ναυτιλιακή κλυδωνίζει τις ναυλαγορές

Αίσθηση προκαλεί στις διεθνείς ναυλαγορές η αίτηση για υπαγωγή σε καθεστώς χρεοκοπίας της νοτιοκορεάτικης Samho Shipping η οποία δραστηριοποιείται στα δεξαμενόπλοια και κυρίως σε χημικά τάνκερ. Η ναυτιλιακή αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα ρευστότητας και δεν μπορεί να συνεχίσει να εξυπηρετεί τις υποχρεώσεις της.

Είναι η δεύτερη μεγάλη ναυτιλιακή που αναγκάζεται να αναζητήσει προστασία από τα δικαστήρια μετά την επίσης κορεατική KLC η οποία δραστηριοποιείται στο ξηρό φορτίο. Εν αντίθεση με την τελευταία η Samho Shipping δεν φαίνεται να έχει ναυλωμένα ελληνικά πλοία και έτσι οι άμεσες επιπτώσεις είναι περιορισμένες. Όμως η εξέλιξη αποτελεί σημείο των καιρών αφού αποκαλύπτει σε όλη της την έκταση τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των δεξαμενοπλοίων.

Η εν λόγω αγορά χαρακτηρίζεται από χαμηλούς ναύλους που συχνά-πυκνά δεν καλύπτουν ούτε τα κόστη και από διολισθαίνουσες αξίες των πλοίων. Τα μεγάλα δάνεια για την επέκταση σε υπερδεξαμενόπλοια κατονομάζονται ως κύριοι λόγοι της κατάρρευσης της Samho Shipping.

Επιπλέον αντιμετώπισε και την αρπαγή δύο πλοίων της από πειρατές. Την μια μάλιστα φορά αναγκάστηκε να καταβάλει 9 εκατ. δολ για το Samho Dream το οποίο κρατήθηκε για 7 μήνες και ακόμα δεν έχει επανέλθει σε ενεργό υπηρεσία.

Πολλά από τα τανκερ της Samho φέρονται να είναι δεμένα σε λιμάνια ανά τον πλανήτη καθώς η εταιρεία δεν έχει χρήματα για την αγορά καυσίμων αναφέρουν ναυτιλιακές πηγές.
newscode.gr
Enhanced by Zemanta

Κέρκυρα: To «OLYMPIC CHAMPION» στο λιμάνι λόγω ασθένειας επιβάτη

Corfu PortImage by Hamza Hydri via FlickrΗ Λιμενική Αρχή Κέρκυρας ενημερώθηκε σήμερα στη 01:45 από τον πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «OLYMPIC CHAMPION» Ν. Χανίων 29, το οποίο βρισκόταν κοντά στη νήσο Οθωνών, ότι το πλοίο επρόκειτο να προσεγγίσει εκτάκτως, κατά παρέκκλιση του δρομολογίου του, το λιμάνι της Κέρκυρας, διότι μια 35χρονη αλλοδαπή επιβάτις έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.
Το πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα Ιταλίας, στις 03:25 αποβίβασε στο λιμάνι της Κέρκυρας την 35χρονη και συνέχισε το δρομολόγιό του.
Η ασθενής παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.
Πηγή:thebest.gr
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Κλειστό παραμένει το Ρίο-Αντίρριο

The port of Antirio (a bridge wa constructed i...Image via WikipediaΚλειστή εξακολουθεί να παραμένει από το πρωί η πορθμειακή γραμμή Ρίου-Αντιρρίου.

Αιτία, οι ιδιαίτερα ισχυροί άνεμοι που πνέουν στην περιοχή και οι οποίοι κρατούν τα φέρυ-μποτ δεμένα από χθες το πρωί.

Τρίτη, 26 Απριλίου 2011

Κινητοποιήσεις των ναυτεργατών την Πρωτομαγιά

Προβλήματα αναμένεται να αντιμετωπίσουν την Κυριακή 1 Μαΐου καθώς οι ναυτεργάτες πραγματοποιούν 24ωρη απεργία και στάση εργασίας για τον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς.

Συγκεκριμένα οι διοικήσεις των Πανελλήνιων Ενώσεων Μηχανικών και Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», Πληρωμάτων ρυμουλκών-ναυαγοσωστικών και Συνταξιούχων ΝΑΤ αποφάσισαν να συμμετέχουν με 24ωρη απεργία στον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς, από τις 12 τα μεσάνυχτα του Σαββάτου έως τις 12 τα μεσάνυχτα της Κυριακής.

Οι ναυτεργάτες αναμένεται να έχουν απεργιακή προσυγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στον Πειραιά στις 5:30 το πρωί της Κυριακής.

Ακόμη, προβλήματα αναμένεται να παρουσιαστούν και στα κρουαζιερόπλοια από την 24ωρη απεργία των πληρωμάτων των ρυμουλκών ναυαγοσωστικών από τις 6 το πρωί της Κυριακής μέχρι στις 6 το πρωί της Δευτέρας.

Σημειώνεται ότι τα κρουαζιερόπλοια που δεν φέρουν ελληνική σημαία δένουν υποχρεωτικά στο λιμάνι του Πειραιά με τη βοήθεια ρυμουλκών.

Τα ναυτεργατικά σωματεία με ανακοίνωσή τους διεκδικούν την κατάργηση της αντεργατικής νομοθεσίας που ειδικά στη ναυτιλία προωθεί τη «μαύρη» ανασφάλιστη εργασία. Διεκδικούν επίσης συλλογικές συμβάσεις εργασίας καθώς και κοινωνικοασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα για όλους τους ναυτεργάτες.

Επίσης τονίζουν ότι δεν θα δεχθούν τον άμεσο διωγμό πάνω από 4.500 ναυτεργατών με συγκροτημένα δικαιώματα κυρίως των γενικών υπηρεσιών καθώς και εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας σε τρίτες χώρες και διεθνή συνεκμετάλλευση.

Αναφέρουν ακόμη ότι αγωνίζονται ενάντια στο πάγωμα μισθών συντάξεων τη διάλυση του ΝΑΤ-ΚΑΑΝ-Οίκου Ναύτη της Δημόσιας Ναυτικής Εκπαίδευσης Μετεκπαίδευσης.

Από την πλευρά της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, που αποτελεί το ανώτατο συνδικαλιστικό όργανο των ναυτικών, έχει κηρύξει για την 1η Μαΐου 4ωρη στάση εργασίας των πληρωμάτων των πλοίων σε όλες τις κατηγορίες, από τις 12 το μεσημέρι έως στις 4 μμ.

Η ναυτική ομοσπονδία ζητά απορρόφηση όλων των ανέργων ναυτικών, προστασία των θέσεων εργασίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων καθώς και αποτροπή της αποβολής της Ελληνικής σημαίας από τα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας LOUIS, για την οποία η ΠΝΟ είχε προειδοποιήσει με σαφήνεια.

Βρέθηκε νεκρός στην καμπίνα του

Αναίσθητος στην καμπίνα του βρέθηκε χθες o 51χρονος αλλοδαπός καπετάνιος του φορτηγού πλοίου «Amber Vita» σημαίας Μάλτας, το οποίο έπλεε στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ρόδου και Καρπάθου, προερχόμενο από τη Συρία.

Ο 51χρονος μεταφέρθηκε στο λιμάνι της Ρόδου και διεκομίσθη στο τοπικό νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα της νεκροψίας - νεκροτομής.

Δευτέρα, 25 Απριλίου 2011

Νεκρός ναυτικός στο λιμάνι της Πάτρας

The port of Patras.Image via WikipediaΕνας 48χρονος ναυτικός του δεξαμενόπλοιου «Aegean XII» έχασε την ζωή του το πρωί της Κυριακής από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία.

Το πλοίο βρισκόταν παραβεβλημένο στον προβλήτα του λιμανιού της Πάτρας και μέλη του πληρώματος ενημέρωσαν την Λιμενική Αρχή της πόλης, όταν ο 48χρονος είχε χάσει τις αισθήσεις του.

Αμέσως στο σημείο έσπευσε προσωπικό της Λιμενικής Αρχής καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τον 48χρονο και τον μετέφερε στο Νοσοκομείο του Ρίου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, ενώ παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.

ΠΡΕΖΑ TV
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 24 Απριλίου 2011

Έρευνες ανοικτά της Πύλου για τυχόν αγνοούμενους

Σε εξέλιξη βρίσκονται έρευνες από αέρα και θαλάσσης για τον εντοπισμό τυχόν αγνοούμενων στα ανοιχτά της Πύλου, όπου το πρωί νορβηγικό εμπορικό πλοίο εντόπισε ένα καταμαράν που είχε ανατραπεί.

Στη μία και μισή μετά το μεσημέρι αεροσκάφος ειδοποίησε ότι πιθανόν υπάρχει ναυαγός με σωσίβιο, με αποτέλεσμα στην περιοχή να σπεύσει ναυαγοσωστικό από το Κατάκολο.skai

Σομαλία: Ελεύθερο ελληνικής ιδιοκτησίας φορτηγό πλοίο

The MV Golden Nori was refueled after being re...Image via Wikipedia Σομαλοί πειρατές άφησαν ελεύθερο το ελληνικής ιδιοκτησίας φορτηγό πλοίο MV Εagle, το οποίο είχαν καταλάβει τον Ιανουάριο, έγινε γνωστό από πειρατές και δημοσιογραφική πηγή.

Οι πειρατές ανακοίνωσαν ότι άφησαν ελεύθερο το 52.163 τόννων πλοίο, το οποίο είχαν καταλάβει τον Ιανουάριο, περίπου 500 μίλια νοτιοδυτικά του Ομάν, ενώ κατευθυνόταν στην Ινδία από την Ιορδανία, καθώς και τους 24 Φιλιππινέζους, μέλη του πληρώματός του.

«Το MV Eagle είναι ελεύθερο. Και τα 24 μέλη του πληρώματός του, όλοι Φιλιππινέζοι, είναι σώοι και ασφαλείς», δήλωσε αργά χθες ο Αντριου Μουανγκούρα, ναυτιλιακός συντάκτης της εφημερίδας Somalia Report.

Οι πειρατές υποστηρίζουν ότι έλαβαν λύτρα ύψους 6 εκατομμυρίων δολαρίων για ν΄αφήσουν ελεύθερο το πλοίο, αλλά η πληροφορία αυτή δεν έχει επιβεβαιωθεί από ανεξάρτητη πηγή.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011

Υπό παραίτηση ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας;

IgoumenitsaImage via Wikipedia Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Θωμάς Κιτσαντάς υπέβαλλε την παραίτησή του από την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας, λόγω του θέματος που ανέκυψε σχετικά με τις δύο θέσεις που κατέχει, καθώς παράλληλα με αυτή του διευθύνοντος συμβούλου είναι και καθηγητής στο ΤΕΙ Ηπείρου.

Το υπουργείο Οικονομικών είχε παραπέμψει για απάντηση στο υπουργείο Εσωτερικών ενώ τώρα και το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων στο οποίο απευθύνθηκε ο βουλευτής κ. Πλακιωτάκης παραπέμπει και πάλι στο υπουργείο Εσωτερικών.

Πάντως, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Κιτσαντάς έχει υποβάλλει την παραίτησή του αμέσως μετά την επιστροφή από το ταξίδι στο Μαιάμι και αναμένεται η απάντηση του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

Θρίλερ σε ελληνικό πλοίο στη Λιβύη

Περιπέτεια στη Λιβύη για εκατοντάδες πρόσφυγες,αλλά και για το πλήρωμα του ελληνικού πλοίου Ionian Spirit που θα τους παραλάμβανε,από τη Μιζουράτα.

Λίγο πριν το ελληνικό πλοίο προσεγίσει το λιμάνι,ειδοποιήθηκε να παραμείνει σε απόσταση ασφαλείας,γιατί υπήρχαν φόβοι ότι θα εισέβαλαν χιλιάδες απελπισμένοι άνθρωποι που ψάχνουν τρόπο να εγκαταλείψουν τη κόλαση της Μιζουράτα.

Το Ionian Spirit παρέμεινε για ώρες μισό μίλι από την ακτή, περιμένοντας να δημιουργηθεί με αυτοκίνητα ένα “φράγμα” που θα εμπόδιζε περίπου 3000 ανθρώπους να εισβάλουν στο πλοίο.

Το Ionian Spirit , μετέφερε 500 τόνους τροφίμων και ιατροφαρμακευτικού υλικού, έφθασε στην Μιζουράτα χθες το βράδυ από Βεγγάζη.
Enhanced by Zemanta

Οι κρυφές χρεώσεις στα εισιτήρια των πλοίων

Tης Λινας Γιανναρου/ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Ο βασικός ναυτικός κόμπος είναι η καντηλίτσα. Μια θηλιά που χρησιμεύει σε όλα τα δεσίματα σχοινιών, ιδίως όπου απαιτείται μεγάλη σιγουριά. Η καντηλίτσα δεν λύνεται ποτέ από μόνη της – αντίθετα, λύνεται πανεύκολα όταν το θελήσουμε. Δεν είναι μόνο οι παροικούντες τον ακτοπλοϊκό κόσμο που θα αντιληφθούν την παρομοίωση με το ζήτημα των εισιτηρίων των πλοίων. Οι ναύλα συνεχίζουν να αυξάνονται εις βάρος των πολιτών (από τις αρχές Απριλίου ισχύουν νέα τιμολόγια τσιμπημένα κατά 8% κατά μέσον όρο), τα δρομολόγια μειώνονται, ολόκληρες νησιωτικές περιοχές παραμένουν χωρίς συγκοινωνία, ενώ η Πολιτεία παραμένει απλός παρατηρητής, σε έναν γόρδιο δεσμό που, αντί να λύνεται, συνεχώς σφίγγει.
Λεμβουχικά τέληΔεν είναι τυχαίο ότι το πάγιο αίτημα των εταιρειών για ξεκαθάρισμα των υπέρ τρίτων κρατήσεων στους ναύλους δεν έχει ακόμη αντιμετωπιστεί. Σήμερα, αγοράζοντας το (ακριβό μας) εισιτήριο για το νησί, πληρώνουμε χωρίς να το γνωρίζουμε «υπέρ τρίτων» εισφορές που αντιπροσωπεύουν επιβαρύνσεις σχεδόν 33% επί του βασικού ναύλου για τους επιβάτες και περίπου 39% για τα οχήματα. Συγκεκριμένα, χρεωνόμαστε με τέλη υπέρ ΝΑΤ 6,5% (κεφάλαιο ασφάλισης επιβατών και οχημάτων, παρότι οι εταιρείες έχουν ασφάλιση για τους επιβάτες και οχήματα σε περίπτωση ναυαγίου – σημειώνεται ότι το ΝΑΤ έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα χρήματα αυτά για την ενίσχυση των συντάξεων των ναυτικών), τέλη υπέρ ΟΛΠ 3,22%, επίναυλο 3,33% (αποδίδεται υπέρ ενός ταμείου για την ενίσχυση των άγονων γραμμών για την ακτοπλοΐα), λιμενικά τέλη 2,78% (υποτίθεται ότι χρησιμοποιείται για την ακτοπλοΐα ή τη βελτίωση των λιμανιών, αλλά αποδίδεται στους ΟΤΑ), αλλά και λεμβουχικά ή αχθοφορικά τέλη ύψους 0,57 ευρώ ανά επιβάτη ή και τέλη, στην περίπτωση της Κρήτης, «για διαφυγούσα εργασία» 4% και 8% για φορτηγά κάτω και άνω των 5 τόνων. Σημειώνεται ότι κάθε επιβάρυνση που συμπεριλαμβάνεται στα εισιτήρια των επιβατών έχει ξεχωριστά η καθεμία ΦΠΑ 13%, ενώ οι επιβαρύνσεις που συμπεριλαμβάνονται στα εισιτήρια των οχημάτων έχουν ξεχωριστά και αυτές ΦΠΑ 23% (φτάνοντας δηλαδή το ένα τέταρτο της τιμής του εισιτηρίου). Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΦΠΑ στα εισιτήρια των επιβατών στην Ισπανία είναι 8%, στη Γαλλία 5,5%, στην Ιταλία 10% και στη Σουηδία 6%. Για τα οχήματα στην Ισπανία ο ΦΠΑ είναι 8%, στην Ιταλία 10% και στη Σουηδία 6%.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το τέλος υπέρ ΝΑΤ εξασφαλίζει στο Ταμείο περί τα 50 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ ο επίναυλος ξεπερνά τα 25 εκατ. ευρώ ετησίως. Αντίστοιχα, το τέλος για τα λιμενικά ταμεία αγγίζει τα 23 εκατ. ευρώ ετησίως. Περί τα 18 εκατ. ευρώ συγκεντρώνονται κάθε χρόνο και για τους λεμβούχους/αχθοφόρους, ακόμη κι αν δεν υπάρχουν πια σαν κλάδος.
Πώς θα γίνει μείωσηΣύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας και την Ενωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, οι κρυφές χρεώσεις αποτελούν το σοβαρότερο εμπόδιο για την τόνωση της κίνησης προς τα νησιά. Οπως αναφέρουν, η κατάργηση των μη ανταποδοτικών τελών, αλλά και ο καθορισμός του ΦΠΑ στο 6,5%, όπως ισχύει για τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς, θα μπορούσε να μειώσει το κόμιστρο σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας Γιάννης Διαμαντίδης δήλωσε πρόσφατα σε πρωινή εκπομπή της τηλεόρασης ότι δρομολογείται η ελάφρυνση του κόστους των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από τις «υπέρ τρίτων» εισφορές, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι η μείωση του ΦΠΑ είναι αδύνατη λόγω των οικονομικών περιστάσεων. Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει την κατάργηση εντός του έτους μιας σειράς κρατήσεων υπέρ τρίτων, μεταξύ των οποίων των αχθοφορικών και λεμβουχικών τελών.
Πάντως, η εξάλειψη των «υπέρ τρίτων» δεν μοιάζει αρκετή για να λύσει το πρόβλημα. Αρκεί κάποιος να αναλογιστεί το εξής: Οποιος αναχωρήσει σήμερα για Σίφνο από τον Πειραιά (75 ναυτικά μίλια) με το αυτοκίνητό του κλείνοντας εισιτήριο επιστροφής ακριβώς σε μία εβδομάδα, επιλέγοντας το συμβατικό (συμβατικότατο!) πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής», που κάνει ακόμη 5 ώρες το ταξίδι, θα κληθεί να πληρώσει το ιλιγγιώδες ποσό των 190 ευρώ. Εάν ο ίδιος επιβάτης αποφασίσει ότι θέλει να περάσει αυτές τις ημέρες όχι στη Σίφνο αλλά στην Ιταλία, θα κληθεί να πληρώσει για το δρομολόγιο Πάτρα - Ανκόνα (512 ναυτικά μίλια) μετ’ επιστροφής 105 ευρώ. Είναι προφανές ότι ακόμη και εάν αφαιρέσουμε τις εισφορές υπέρ τρίτων, το ναυτικό μίλι κοστίζει στο Αιγαίο ακριβότερα από ό,τι στην Αδριατική. Οπως έχει γράψει σε ανύποπτο χρόνο ο καθηγητής Θαλασσίων Μεταφορών του ΕΜΠ, Χαρίλαος Ψαραύτης, «για να αρχίσουμε να μιλάμε για φθηνότερα εισιτήρια, θα πρέπει να μας διαφωτίσει κάποιος για ποιους λόγους συγκεκριμένοι ναύλοι είναι ανά μίλι τόσο πιο ακριβοί από τους αντίστοιχους της Αδριατικής. Το επιβατικό κοινό που καλείται να πληρώσει το μάρμαρο, έχει το δικαίωμα να ξέρει ποιοι είναι οι λόγοι αυτοί».

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

Τρία κρουαζιερόπλοια θα υποδεχτεί ο Δήμος Αγίου Νικολάου την Μεγάλη Εβδομάδα

Τρία κρουαζιερόπλοια θα υποδεχτεί ο Δήμος Αγίου Νικολάου κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας.

Το πρώτο με την ονομασία ΜΙΝΕΡVA, θα καταπλεύσει στο λιμάνι της πόλης τη Μ. Δευτέρα όπου και θα παραμείνει από τις 8 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα.

Δύο ημέρες αργότερα, τη Μ. Τετάρτη το λιμάνι του Αγίου Νικολάου θα υποδεχτεί το κρουαζιερόπλοιο Goldeniris, οι επισκέπτες του οποίου θα έχουν την ευκαιρία να περπατήσουν στους δρόμους της πόλης για περίπου 10 ώρες, από τις 8 μέχρι και τις 6 το απόγευμα, όσο δηλαδή προβλέπεται η παραμονή του κρουαζιερόπλοιου στο λιμάνι. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Κυριακή, 17 Απριλίου 2011

Ταξίδι- περιπέτεια για επιβάτες

Ταξίδι- περιπέτεια για επιβάτεςΘραύση στο δεξί τμήμα της πρύμνης του «ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ» σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής, ύστερα από πρόσκρουση του πλοίου στον προβλήτα του λιμανιού της Σκιάθου.
Το καράβι, προερχόμενο από το λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου πρόσδεσε κανονικά στο λιμάνι,
ωστόσο κατά τη διάρκεια της αποβίβασης επιβατών και λόγω των ισχυρών ανέμων που επικρατούσαν στην περιοχή, προσέκρουσε στον προβλήτα.
Ο πλοίαρχος διέταξε να σταματήσει τη διαδικασία και το πλοίο απέπλευσε για Σκόπελο, με 102 επιβάτες, εκ των οποίων οι τέσσερις επρόκειτο να αποβιβαστούν στη Σκιάθο. Το πλοίο έχει προγραμματισμένο απόπλου στις 16.00 από Σκόπελο για Σκιάθο - Αγ. Κωνσταντίνο, του οποίου οι επιβάτες εξυπηρετήθηκαν από άλλο πλοίο της γραμμής.

Σάββατο, 16 Απριλίου 2011

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ:Βλάβη στον καταπέλτη του πλοίου «ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ»

Η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, ενημερώθηκε, σήμερα στις 10:47, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ» Ν.Π. 99157, ότι κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο ( Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα), με 96 επιβάτες, είχε παρουσιαστεί θραύση των δύο συρματόσχοινων του πρωραίου καταπέλτη, με αποτέλεσμα την επαφή του με τη θάλασσα.Με τη συνδρομή γερανοφόρου οχήματος ο καταπέλτης τοποθετήθηκε στον προβλήτα και όλοι οι επιβάτες αποβιβάστηκαν με ασφάλεια.
 
Ο απόπλους του πλοίου απαγορεύτηκε, μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να προσκομιστεί σχετικό βεβαιωτικό από το Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο.

Κρατούμενοι για τουλάχιστον ένα μήνα ακόμα οι Έλληνες ναυτικοί στη Βενεζουέλα!

Μετά τις αλλεπάλληλες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις της Δημοκρατικής Συμμαχίας για το θέμα των Ελλήνων ναυτικών που κρατούνται στη Βενεζουέλα, ο Υπουργός Εξωτερικών, κ. Δ. Δρούτσας, ενημερώνει εγγράφως το Βουλευτή Ηρακλείου του κινήματος, κ. Λευτέρης Αυγενάκης, για τις ενέργειες του Υπουργείου, σημειώνοντας μάλιστα ότι οι 12 Έλληνες ναυτικοί μας θα είναι κρατούμενοι για τουλάχιστον ένα μήνα ακόμα στη χώρα της Λατινικής!

Ειδικότερα, στο έγγραφό του ο Υπουργός Εξωτερικών σημειώνει στο Βουλευτή ότι «ευθύς ως περιήλθε σε γνώση της Πρεσβείας μας στο Καράκας το γεγονός της κράτησης των Ελλήνων ναυτικών, ο εκεί Επιτετραμμένος μας ήλθε σε επαφή με τις αρμόδιες αστυνομικές και δικαστικές αρχές της Βενεζουέλας, αλλά και με τους πληρεξούσιους δικηγόρους των Ελλήνων κατηγορουμένων συντονίζοντας την παροχή προξενικής προστασίας προς τους Έλληνες ναυτικούς».

Και συνεχίζει ότι: «Για το θέμα πραγματοποιήθηκε στις 16.3.2011 σύσκεψη στο Υπουργείο Εξωτερικών υπό τον Υφυπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Δόλλη, με συμμετοχή στελεχών του ΥΠΕΞ, του ΥΘΥΝΑΛ και της διαχειρίστριας εταιρείας, ενώ στις 21.3.2011 o Υφυπουργός είχε συνάντηση επί του Θέματος με τον Πρέσβη της Βενεζουέλας στην Ελλάδα, κ. Samudio Chaves».

Κατόπιν, «με σκοπό την ακόμη πληρέστερη ενημέρωση σχετικά με την πορεία των ανακρίσεων, ο Επιτετραμμένος μας στο Καράκας μετέβη στις 24.3.2011 στο Πουέρτο Λα Κρούζ και είχε συνάντηση με τους ίδιους τους Έλληνες ναυτικούς αλλά και τις αρμόδιες αρχές της Βενεζουέλας».

«Ως προς την εν γένει πορεία της υπόθεσης, επισημαίνεται ότι αυτή έχει εισέλθει από τις 23.3.2011 στη διαδικασία της κύριας ανάκρισης, η οποία και αναμένεται να διαρκέσει 45 ημέρες, ενώ δεν αποκλείεται να χρειαστεί παράταση του χρόνου των ερευνών από πλευράς των αρμοδίων εισαγγελικών αρχών της Βενεζουέλας».
Ο Υπουργός Εξωτερικών αναφέρει κλείνοντας ότι «θα συνεχίσει να παρακολουθεί με την δέουσα προσοχή την εξέλιξη της υπόθεσης, προβαίνοντας σε όσες ενέργειες κριθούν εν προκειμένω απαραίτητες με γνώμονα την παροχή της καλύτερης και αποτελεσματικότερης δυνατής συνδρομής προς τους Έλληνες ναυτικούς», χωρίς ωστόσο να δίνει την οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία για την προοπτική απελευθέρωσής τους.
Enhanced by Zemanta

Δύο κρουαζιερόπλοια με 5.000 τουρίστες στη Σούδα

Το δεύτερο –για την εφετινή τουριστική περίοδο- κρουαζιερόπλοιο κατέπλευσε νωρίς χτες το πρωί στο Λιμάνι της Σούδας.

Πρόκειται για το «Mariner of the seas», το οποίο μετέφερε 3.136 επισκέπτες από 52 χώρες.

Οι τουρίστες από το λιμάνι της Σούδας επιβιβαστήκαν είτε σε πούλμαν για εκδρομές που προγραμματίστηκαν σε τοποθεσίες της Δυτικής Κρήτης (Χανιά-Ρέθυμνο), είτε σε ταξί και λεωφορεία του αστικού ΚΤΕΛ για εκείνους ήθελαν να επισκεφθούν το κέντρο και ειδικά την Παλιά Πόλη των Χανίων.

Στο μεταξύ σήμερα στις 7 το πρωί αναμένεται στην Σούδα, ένα ακόμη κρουαζιερίοπλοιο της ίδιας εταιρείας , το «Splendour of the seas» μεταφέροντας 2.076 επιβάτες.

Το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο , (μήκους 264 μέτρων με 11 καταστρώματα), θα έρθει για πρώτη φορά στα Χανιά, προερχόμενο από την Κέρκυρα και θα αναχωρήσει στις 6 το απόγευμα για τον Πειραιά


neatv.gr
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

Ζητούν τη δρομολόγηση πλοίου Θεσσαλονίκη - Σάμο

Greece - Samos, KokkariImage by vtveen via FlickrΤη δρομολόγηση ενός πλοίου που θα συνδέει απευθείας τη Σάμο με τη Θεσσαλονίκη ζητούν οι Σαμιώτες, καθώς περιμένουν πολλά από την αγορά της Β. Ελλάδας.

Ήδη ο αντιπεριφερειάρχης έχει αποστείλει έγγραφο με το οποίο ζητά την άμεση δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή, όσο το δυνατόν συντομότερα, αφού ήδη έχει ξεκινήσει ο προγραμματισμός των διακοπών.

Προς το παρόν υπάρχει σύνδεση της Σάμου με την Θεσσαλονίκη μόνο μέσω των νησιών του Β. Αιγαίου, κάτι που σημαίνει ότι η διάρκεια του ταξιδιού είναι πολύ μεγάλη με συνέπεια να καθιστά ανασταλτικό παράγοντα την επιλογή του νησιού ως τουριστικό προορισμό από τους βορειοελλαδίτες.

Πάγιο αίτημα παραμένει ακόμη η δρομολόγηση δεύτερου πλοίου στη γραμμή Πειραιάς - Σάμος, αφού κατά την θερινή περίοδο το μοναδικό πλοίο «Νήσος Μύκονος» δεν καλύπτει τις αυξημένες ανάγκες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πέρσι να μην υπάρχουν εισιτήρια, κυρίως για τα επιβατικά αυτοκίνητα, και να ακυρώνουν τις διακοπές τους Έλληνες επισκέπτες.
Enhanced by Zemanta

Πασχαλινές προσφορές της HELLENIC SEAWAYS σε 35 προορισμούς

HSW Highspeed 5 in the port of Ios, Greece.Image via Wikipedia
Με μεγάλες προσφορές για επιβάτες και οχήματα υποδέχεται το Πάσχα η HELLENIC SEAWAYS και μας προσκαλεί να ταξιδέψουμε στα ελληνικά νησιά όπως πάντα με άνεση, ταχύτητα και άριστη εξυπηρέτηση.

Τα ταχύπλοα και τα συμβατικά πλοία της HELLENIC SEAWAYS είναι έτοιμα για να μεταφέρουν τους επιβάτες τους σε περισσότερους από 35 δημοφιλείς πασχαλινούς προορισμούς μέσα σε λίγες ώρες και με τιμές που ξεκινούν από €15 κατ’ άτομο σε όλους τους προορισμούς εκτός των νησιών του Σαρωνικού όπου οι τιμές ξεκινούν από €8,5 κατ’ άτομο!

Το «Νήσος Μύκονος» για Σύρο, Μύκονο, Σάμο, Ικαρία & Φούρνους, το «Νήσος Χίος» για Χίο & Μυτιλήνη και τα Highspeed & FlyingCats της HELLENIC SEAWAYS για Κυκλάδες, Σαρωνικό και Βόρειες Σποράδες δίνοντας στο επιβατικό κοινό ευρεία επιλογή προορισμών, δρομολογίων και προσφερόμενων ναύλων. Η HELLENIC SEAWAYS σχεδίασε τις φετινές πασχαλινές προσφορές της ανταποκρινόμενη με ευαισθησία στις ανάγκες και τις δυνατότητες της εποχής, με γνώμονα όπως πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών της.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Συγκέντρωση εργαζομένων της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης το πρωί στα δικαστήρια

Συγκέντρωση πραγματοποιούν στις 9 το πρωί, έξω από τα δικαστήρια Πειραιά, οι εργαζόμενοι της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος, όπου δικάζονται οι υπεύθυνοι για το θάνατο οκτώ εργατών στο Πέραμα, στο πλοίο «Friendship gas», τον Ιούλιο του 2008.

Το κλίμα  είναι βαρύ μετά τα χθεσινά επεισόδια, μεταξύ δυνάμεων των ΜΑΤ και εργαζομένων της ναυπηγοεπισκευαστικής έξω από τον ΟΛΠ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

Επίθεση σε περιπολικό στο Πέραμα - Έδειραν αστυνομικούς !


Ομάδα αγνώστων επιτέθηκε σήμερα, Τετάρτη, το πρωί σε υπηρεσιακό όχημα της ΕΛ.ΑΣ, με συμβατικές πινακίδες κυκλοφορίας, ενώ κινούνταν στην λεωφόρο Δημοκρατίας στο Πέραμα στο ύψος της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης.

Οι αστυνομικοί έγιναν αντιληπτοί από τους εργάτες οι οποίοι το ακινητοποίησαν έβγαλαν έξω τους αστυνομικούς, τους έδειραν και αναποδογύρισαν το αυτοκίνητο.

Οι τρεις αστυνομικοί είναι καλά στην υγεία τους, ενώ οι άγνωστοι τράπηκαν σε φυγή και αναζητούνται.

Υπενθυμίζεται ότι επεισόδια είχαν σημειωθεί και χθες, νωρίς το απόγευμα, όταν εργαζόμενοι στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, που ζητούσαν να μην προχωρήσουν τα σχέδια ιδιωτικοποίησης των λιμανιών, συγκρούστηκαν έξω από τον ΟΛΠ, με τα ΜΑΤ που προχώρησαν σε εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων.

Χωρίς πλοία το Πάσχα η Νίσυρος!

«Βουλιάζουν» οι ελπίδες των κατοίκων της Νισύρου για τον τουρισμό τις ημέρες του Πάσχα, καθώς διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι δεν υπάρχουν δρομολόγια πλοίων.

Σε επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλε προς την ακτοπλοϊκή εταιρεία, ο Παννισυρακός Σύλλογος Ρόδου «Πορφύρις» αναφέρονται επί του θέματος τα εξής:

«Αγαπητοί μας,
Με λύπη μας πληροφορηθήκαμε ότι, ενόψει των εορτών του Πάσχα και της αλλαγής των δρομολογίων των πλοίων της εταιρεία σας, για μία ακόμα φορά γίνονται τροποποιήσεις σε βάρος της εξυπηρέτησης των κατοίκων αλλά και των επισκεπτών του νησιού μας, της Νισύρου, με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα σε όσους θα ήθελαν να ταξιδέψουν για ολιγοήμερες διακοπές στο νησί. Οι προγραμματισμένες προσεγγίσεις του πλοίου «Διαγόρας» από Πειραιά προς Ρόδο το Μ. Σάββατο και το Σάββατο 30 Απριλίου 2011 (δηλαδή μία βδομάδα αργότερα – με κενό οχτώ ημερών) αντιλαμβάνεσθε ότι λειτουργούν αρνητικά σε όσους επιθυμούν να περάσουν τις Άγιες Μέρες στο νησί μας και να επιστρέψουν έγκαιρα στο τόπο διαμονής και εργασίας τους.
Πιστεύουμε ότι έχετε τη δυνατότητα να δρομολογήσετε πλοία από Πειραιά προς Νίσυρο – Ρόδο τη Τρίτη ή Τετάρτη του Πάσχα και να εκλείψει η διαφαινόμενη αδικία σε βάρος ενός ακριτικού νησιού και των κατοίκων του.
Για το Δ.Σ.
Ο πρόεδρος
Δημήτρης Ε. Καραγεώργης
Η γραμματέας
Ιωάννα Μαρίνου – Καζαντζόγλου»
Πηγή: rodiaki.gr

Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

Επεισόδια έξω από τον ΟΛΠ

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Εκτεταμένα επεισόδια σημειώθηκαν σήμερα νωρίτερα το απόγευμα μεταξύ ανδρών των ΜΑΤ και διαδηλωτών εργαζομένων στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, όταν οι τελευταίοι επιχείρησαν να εισέλθουν στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά.  
Οι εργαζόμενοι της ζώνης, συνοδευόμενοι από μέλη του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ πραγματοποιούσαν διαδήλωση στον Πειραιά με προορισμό τον ΟΛΠ προς τον οποίο, άγνωστο για ποιους λόγους, επιρρίπτουν ευθύνες για τη κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη ζώνη Περάματος.  
Οι συγκεντρωμένοι διαδηλωτές έφθασαν μέχρι την είσοδο του ΟΛΠ όπου συνάντησαν ισχυρή αστυνομική δύναμη και όταν προσπάθησαν να σπάσουν τον αστυνομικό κλοιό για να εισέλθουν στα γραφεία του Οργανισμού, οι αστυνομικές δυνάμεις τους απώθησαν κάνοντας χρήση χημικών ουσιών και κροτίδων κρότου λάμψης.
Αίσθηση έχει προκαλέσει ωστόσο το γεγονός πως οι ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις δεν προκλήθηκαν από τους διαδηλωτές.  
Αντίθετα οι διαδηλωτές δέχθηκαν την επίθεση των ΜΑΤ αμέσως μόλις εμφανίστηκαν στο σημείο όπου εδρεύει ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά, χωρίς να έχει προηγηθεί οτιδήποτε.  
Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για τέσσερις τραυματίες που διαμετακομίσθηκαν στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες, ενώ οι διαδηλωτές οργανώνουν ήδη νέες κινητοποιήσεις.

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ:αλαιπωρία για τους επιβάτες του πλοίου «Αικατερίνη Π»

Χθες στις 19:50, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κέρκυρας, ότι το Επιβατηγό-Οχηματαγωγό "ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π" Ν.Π. 10668 κατά την εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου από την Ηγουμενίτσα προς Κέρκυρα, με 330 επιβάτες και ενώ εκτελούσε χειρισμούς, παρουσίασε αδυναμία κατάπλου στο νέο λιμάνι Κέρκυρας λόγω των έντονων δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν (7-8 BF κατά δήλωση πλοιάρχου).Άμεσα έσπευσε στο σημείο πλωτό περιπολικό της τοπικής Λιμενικής Αρχή καθώς και το Ρ/Κ "ΔΙΑΣ" Ν.Π. 4447, με τη βοήθεια του οποίου το "ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π" κατέπλευσε ασφαλώς στις 23:05.Ο πλοίαρχος μετά τον κατάπλου ενημέρωσε την Λιμενική Αρχή ότι στην προσπάθεια για να καταπλεύσει παρουσιάστηκε εμπλοκή των αγκυρών, ενώ στην εκ νέου προσπάθεια παρουσιάστηκε βλάβη στο σύστημα της πρωραίας έλικας διεύθυνσης (bow thruster).Το πλοίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο στις 20:30 από Κέρκυρα προς Ηγουμενίτσα, το οποίο εκτελέστηκε από το Ε/Γ - Ο/Γ "ΕΛΕΝΗ" Ν.Π. 9803 στις 23:45 με 100 επιβάτες.Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Κέρκυρας απαγορεύτηκε ο απόπλους του "ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π" μέχρι την αποκατάστασή της βλάβης και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, ενώ παράλληλα κινήθηκε η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων στον πλοίαρχο διότι δεν ανέφερε έγκαιρα την βλάβη του πλοίου.

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

Ελεύθερο το «IRENE S.L.» που είχε καταληφθεί απο πειρατές

Ελεύθερο άφησαν οι Σομαλοί πειρατές το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο «IRENE S.L.», που είχε καταληφθεί στις 9 Φεβρουάριου 2011, ενώ έπλεε έμφορτο με 266 τόνους πετρελαιοειδή, 200 ναυτικά μίλια από της ακτές του Ομάν.

Το πλοίο είχε αποπλεύσει από το λιμάνι Μίνα Αλ Αχμάντ του Περσικού Κόλπου με προορισμό τον Κόλπο Μεξικού.

Σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, τα 25 μέλη του πληρώματος, μεταξύ των οποίων και 7 Έλληνες, είναι καλά στην υγεία τους ενώ το πλοίο συνεχίζει τον πλου του, με προορισμό το λιμένα Ντέρμπαν της Νοτίου Αφρικής.

Νέος πρόεδρος της Π.ΕΝ.Ε.ΤΗ.Σ, ο Δημήτρης Τριανταφύλλου

Νέος πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Επαγγελματικών Τουριστικών Ημερόπλοιων Σκαφών, ανέλαβε ο Δημήτρης Τριανταφύλλου, μετά την παραίτηση του Αθανάσιου Χηνόπουλου.
Σε ανακοίνωσή του, ο κ.Χηνόπουλος τονίζει ότι υποβάλλει την παραίτησή του από το αξίωμα του προέδρου, που κατέχει από το 2005, προσπαθώντας με την πράξη του αυτή «να αναδείξει το μέγεθος του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ημερόπλοιων σκαφών και να καταδείξει την αδυναμία του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων & Αλιείας, στην επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζει η πλειοψηφία των μελών, δηλ. την έκδοση πιστοποιητικών κλάσης για τα πλοία μας από Νηογνώμονα».

Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες που κατέβαλε η Ένωσή μας, δεν τελεσφόρησαν παρά τις συγκρατημένες υποσχέσεις του υπουργείου για λύση του θέματός μας, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Η Πανελλήνια Ενωση Επαγγελματικών Σκαφών ζητεί την κατάργηση των πιστοποιητικών κλάσης για τα Ημερόπλοια, που εκτελούν πλόες κατηγορίας ( Γ΄) και ( Δ΄) ή τη θέσπιση ισοδύναμων κανονισμών στην Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων. Επίσης ζητεί:

- Μείωση του Φ.Π.Α.

- Επαναφορά των βιβλίων απαλλαγής Φ.Π.Α.

- Δημιουργία νομοθετικού πλαισίου για τα Ημερόπλοια και τροποποίηση του Π.Δ. 122.

Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

Ταλαιπωρία επιβατών λόγω βλάβης σε πλοίο

Vathy,capital of Samos.Image via Wikipedia
ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ
Η βλάβη στα φίλτρα πετρελαίου μηχανής στο πλοίο «ΠΗΝΕΛΟΠΗ», η ο οποία σημειώθηκε έξω από το λιμάνι του Βαθύ Σάμου, προκάλεσε την ταλαιπωρία εκατό επιβατών.

Τον απόπλου απαγόρευσε Το Λιμεναρχείο Σάμου ωσότου αποκατασταθεί η βλάβη και αφού προσκομίστηκε πιστοποιητικό διατήρησης αξιοπλοΐας από τον υπεύθυνο Νηογνώμονα.

Τελικά, το πλοίο απέπλευσε στις 15.05, ενώ η προγραμματισμένη ώρα ήταν στις 10.00 το πρωί για Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Θεσσαλονίκη.
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 9 Απριλίου 2011

“Εδεσε” εκτάκτως στην Ιεράπετρα

IerapetraImage by --{@rwen via FlickrΣυναγερμός σήμανε νωρίς το πρωί στις Λιμενικές αρχές στο Ν. Λασιθίου καθώς προέκυψε πρόβλημα με μέλος του πληρώματος το M/V "MARAN PLATO" , με ελληνική σημαία που προερχόμενο από Γαλλία κατευθυνόταν στην Αίγυπτο.

Το εμπορικό πλοίο κατέπλευσε, σύμφωνα με το cretalive.gr εκτάκτως στον όρμο της Ιεράπετρας.newsbomb
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

Χιλιάδες τουρίστες σήμερα στο λιμάνι Κατάκολου

Τρία κρουαζιερόπλοια,τα ORIENT QUEEN,MSC MAGNIFICA και COSTA PACIFICA κατέπλευσαν σήμερα στο λιμάνι Κατακόλου μεταφέροντας  πάνω από 7.000 επιβάτες και 2500 πληρώματα.

Ουσιαστικά από τις αρχές Απριλίου άνοιξε η τουριστική περίοδος για το λιμάνι Κατακόλου το οποίο φέτος θα δεχθεί πάνω από 400 κρουαζιερόπλοια και 1.000.000 επιβάτες και πληρώματα αποτελόντας ένα από τα πρώτα λιμάνια κρουαζιέρας στη Ελλάδα.

Τα προβλήματα βέβαια εξακολουθούν,οι θέσεις για ελλιμενισμό δεν επαρκούν και το κράτος περί άλλων τυρβάζει.

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011

Ανακαλύψτε το Αιγαίο με την «Αλμύρα»!

Φέτος, η παρέα «μοιράζεται» καλοκαιρινές εμπειρίες, κόστη και στιγμές

Με όνομα εμπνευσμένο από τη γεύση της θάλασσας, το πρόσφατα ανακαινισμένο σκάφος «Αλμύρα» προσφέρει μια μοναδική εμπειρία διακοπών, εξερεύνησης και ελευθερίας για όσους ο προορισμός είναι εκεί που επιλέγει η παρέα και ορίζει η επιθυμία της στιγμής!

Σκαρί παραδοσιακό, σμιλεμένο με περίσσια μαστοριά και μνήμη σε πεύκο ελληνικό, το «Αλμύρα» σας ταξιδεύει με ασφάλεια αλλά και όλες τις σύγχρονες ανέσεις, επαναπροσδιορίζοντας την ιδέα του «εναλλακτικού τουρισμού», ενώ παράλληλα προσφέρει ποικίλες ευκαιρίες και δραστηριότητες ψυχαγωγίας, χαλάρωσης, άθλησης και δημιουργικής ενασχόλησης όπως: scuba diving, jet ski, ski, wake board, sand board, tubes, yoga, shiatsu, reiki, scuba diving, κ.λπ.

Διαθέτοντας μία master καμπίνα και τέσσερις διπλές πλήρως και μοντέρνα εξοπλισμένες (air condition, LCD tv panels, δορυφορική σύνδεση, κεντρικό entertainment system, κ.λπ.), το σκάφος μπορεί να φιλοξενήσει άνετα μέχρι και δέκα άτομα, ενώ οι χώροι διαμονής του τετραμελούς πληρώματος (καπετάνιος, μηχανικός, σεφ και συνοδός) είναι εντελώς αυτόνομοι. Παράλληλα, το κεντρικό σαλόνι αλλά και όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι έχουν διακοσμηθεί και εξοπλιστεί με στοιχεία «ήρεμης» πολυτέλειας για να προσφέρουν ένα άριστο περιβάλλον για όλες τις αισθήσεις.

Για τιμές μίσθωσης αλλά και πλήρη ενημέρωση αναφορικά με τα προνόμια και τα εκπτωτικά πακέτα που προσφέρονται, επικοινωνήστε με την ILMAR YACHTING LTD, κα. Ίλια Ρήγα στο τηλέφωνο 210 6254 063.

Αναλυτικές πληροφορίες για την ταυτότητα του σκάφους και φωτογραφικό υλικό, μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση

www.ilmaryachting.com.

Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

ΑΝΕΚ: “Πασχαλινά- Ημερήσια Δρομολόγια” προς και από τα Χανιά

Ferry Sofoklis Venizelos, SWBZ, IMO 8916607, i...Image via WikipediaΈκτακτα δρομολόγια για τις ημέρες του Πάσχα προς και από τα Χανιά, προγραμματίζει η ΑΝΕΚ LINES, προσφέροντας έκπτωση 25%, σε όλες τις θέσεις επιβατών & ΙΧ οχημάτων, παραμένοντας συνεπής στη δέσμευσή της για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού όλο τον χρόνο.

Τα “Πασχαλινά- Ημερήσια Δρομολόγια” αποτελούν θεσμό δεκαετιών για την ΑΝΕΚ, που σταθερά εμπλουτίζει τη γραμμή των Χανίων τις ημέρες αυξημένης ζήτησης.

Τα συμπληρωματικά δρομολόγια θα πραγματοποιούνται από τον Πειραιά προς τα Χανιά και αντίστροφα.

Αναλυτικά, πέραν των τακτικών νυχτερινών δρομολογίων περιλαμβάνονται:

Σάββατο (16/4/2011)
Αναχώρηση από Πειραιά στις 10:00
Άφιξη στα Χάνια στις 18:30

Αναχώρηση από Χανιά στις 09:00
Άφιξη στον Πειραιά στις 17:30

Μεγάλη Τετάρτη (20/4/2011)
Αναχώρηση από Πειραιά στις 10:00
Άφιξη στα Χάνια στις 18:30

Αναχώρηση από Χανιά στις 09:00
Άφιξη στον Πειραιά στις 17:30

Μεγάλη Πέμπτη (21/4/2011)
Αναχώρηση από Πειραιά στις 10:00
Άφιξη στα Χάνια στις 18:30

Αναχώρηση από Χανιά στις 09:00
Άφιξη στον Πειραιά στις 17:30

Τρίτη του Πάσχα (26/4/2011)
Αναχώρηση από Πειραιά στις 09:00
Άφιξη στα Χάνια στις 17:30

Αναχώρηση από Χανιά στις 10:00
Άφιξη στον Πειραιά στις 18:30

ΠΡΟΣΟΧΗ:  Για μία ακόμα χρονιά, όπως άλλωστε συνηθίζει η ΑΝΕΚ τα τελευταία χρόνια, οι αναχωρήσεις των πλοίων της, προς και από Χανιά, το Μεγάλο Σάββατο 23/4, θα πραγματοποιηθούν αντί για τις 9.00 το βράδυ στις 12.30 το μεσημέρι.
Όπως όλο το χρόνο, ακόμα περισσότερο τις ημέρες του Πάσχα κατά τις οποίες η Κρήτη αποτελεί δημοφιλή προορισμό, η ΑΝΕΚ LINES στηρίζει τον ελληνικό τουρισμό και την τοπική οικονομία προσκαλώντας Έλληνες και ξένους επισκέπτες να γνωρίσουν τις ομορφιές του νησιού. Η ΑΝΕΚ LINES λειτουργεί σταθερά με γνώμονα τον σεβασμό προς τους επιβάτες της, προσφέροντάς τους πολλές και ενδιαφέρουσες ταξιδιωτικές επιλογές, πάντα με την άνεση, την υψηλής ποιότητας φιλοξενία και την ασφάλεια των πλοίων της, που εγγυώνται το όνομα και η εμπειρία της εταιρίας.
Enhanced by Zemanta

Καταργεί δρομολόγιο προς την άγονη γραμμή η ΝΕΛ

Greece - Samos, KokkariImage by vtveen via FlickrΕιλημμένη πρέπει να θεωρείται η απόφαση της εταιρείας ΝΕΛ, για κατάργηση του δρομολογίου που ενώνει τη Θεσσαλονίκη με τη Λέσβο, τη Χίο και τη Σάμο.

Η απόφαση αυτή πάρθηκε ομόφωνα από το Δ.Σ της εταιρείας, ενώ στελέχη της ΝΕΛ υποστηρίζουν πως η ζημιά των 4 εκατομμυρίων που θα έχει η εταιρεία από την κατάργηση του δρομολογίου, είναι αμελητέα σε σχέση με τα έξοδα που απαιτούνται για τη συνέχιση της γραμμής.

Η απόφαση αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή στις 15 Απριλίου.
spnews.gr
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011

On-Demand λύσεις ναυτιλιακού λογισμικού ERP και Cloud Computing υπηρεσίες από την Otesat-Maritel

Η Otesat-Maritel παρέχει τις On-Demand εφαρμογές λογισμικού Microsoft Dynamics NAV Planned Maintenance System (PMS), Procurement Process Solution (PPS) και International Safety Management (ISM) Administrator. Οι υπηρεσίες διατίθενται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές με μηνιαία συνδρομή και μπορούν να συνδυαστούν με Cloud Computing υπηρεσίες (όπως Dedicated Resources, Backup Services, κλπ.), προκειμένου να καλύψουν τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες της Ναυτιλιακής Βιομηχανίας, ενώ η υποστήριξή τους γίνεται 24/7 από το εξειδικευμένο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Τα βασικά πλεονεκτήματα των On-Demand εφαρμογών λογισμικού συνοψίζονται στην άμεση διαθεσιμότητά τους από την Otesat-Maritel, στη δυνατότητα να συνδυαστούν με Cloud Computing υπηρεσίες, στο μηδενικό κόστος επένδυσης για εξοπλισμό, λογισμικό, συντήρησης και αναβάθμισης του λογισμικού και της πληροφοριακής υποδομής, στο ευέλικτο μοντέλο συνδρομής που βασίζεται στις αρχές του Pay-as-You-Go/Pay-as-You-Grow και τέλος, στη δυνατότητα προσβασιμότητάς τους μέσω web, από οποιοδήποτε γεωγραφικό σημείο στο πλανήτη.

Με αυτόν τον τρόπο, η Otesat-Maritel δίνει τη δυνατότητα στις μικρές και μεσαίες ναυτιλιακές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν σύγχρονα και εξειδικευμένα Πληροφοριακά Συστήματα που μόνο οι μεγάλοι όμιλοι του κλάδου δύναται να διαθέτουν έως σήμερα. Παράλληλα, οι μεγάλοι ναυτιλιακοί όμιλοι εναρμονίζονται με την ανερχόμενη τάση που παρατηρείται σε παγκόσμιο επίπεδο να αναθέτουν τη διαχείριση των Πληροφοριακών τους Συστημάτων σε εξωτερικούς συνεργάτες (IT outsourcing), προκειμένου να μειώσουν το λειτουργικό τους κόστους.

Η Otesat-Maritel παραμένοντας συνεπής στις αρχές της για παροχή ανταγωνιστικών και αξιόπιστων ολοκληρωμένων λύσεων δορυφορικών επικοινωνιών που ανταποκρίνονται σε όλο το εύρος των απαιτήσεων της σύγχρονης Ναυτιλίας, αλλά και αξιοποιώντας τις εξελίξεις στο χώρο της Πληροφορικής, πρωτοπορεί παρέχοντας “On-Demand” λύσεις ναυτιλιακού ERP λογισμικού, καθώς και σχετικές Cloud Computing υπηρεσίες.
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...