Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011

Τα μεσάνυχτα φεύγουν τα πλοία

Κανονικά πραγματοποιούνται από τα μεσάνυχτα τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια, καθώς λήγει η απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας. 

Λόγω της απεργιακής κινητοποίησης των ναυτικών δεν πραγματοποιήθηκαν τα δρομολόγια των πλοίων από το λιμάνι του Πειραιά προς τα νησιά του Αιγαίου και του Αργοσαρωνικού, αλλά και από όλα τα λιμάνια της Αττικής.

Οι επιβάτες μπορούν να ενημερώνονται για τις αναχωρήσεις των πλοίων στα τηλέφωνα 210-4226000 και 210-4147800.

Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

Τρόμος για 274 επιβάτες του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ»

Χθες, στις 22.20, η Λιμενική Αρχή Χίου ενημερώθηκε από επιβάτη του Ε/Γ–Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» το οποίο είχε αποπλεύσει από τη Χίο με προορισμό τον Πειραιά, σχετικά με την ακινητοποίηση αυτού 2ν.μ. νότια  της Χίου, ενώ  αναφέρθηκε η ύπαρξη καπνού στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου.

Άμεσα στο σημείο έσπευσε πλωτό σκάφος του Λ.Σ, ενώ τέθηκαν σε ετοιμότητα το Ρ/Κ «ΜΙΧΑΛΗΣ Σ.» , το Ε/Γ–Ο/Γ «ΣΑΝ ΝΙΚΟΛΑΣ», όχημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και ασθενοφόρο όχημα.

Ο πλοίαρχος, επικοινώνησε με το κέντρο  επιχειρήσεων του ΥΕΝ και ανέφερε πως παρουσιάστηκε πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού (υπερθέρμανση) με αποτέλεσμα την παύση λειτουργίας των κυρίων μηχανών.

Το πλοίο επέστρεψε στην Χίο αυτοδύναμα με τους 274επιβάτες να είναι όλοι καλά στην υγεία τους.

Ηράκλειο: Έκκληση για μη αύξηση των ναύλων των πλοίων στα φορτηγά

Γραπτή ή δημόσια δήλωση, προκειμένου να μην υπάρξουν άλλες αυξήσεις- για όσο διάστημα κρατήσει η σημερινή αρνητική οικονομική συγκυρία  ζήτησαν οι εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων (Ομοσπονδία Επαγγελματοβιοτεχνών, Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων, Εμπορικός Σύλλογος Ηρακλείου, Ένωση Καταναλωτών Ηρακλείου, Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως, Σύλλογος Εμπορευόμενων Αδρανή & Οικοδομικά Υλικά) από τους εκπροσώπους των ναυτιλιακών εταιρειών, που παραβρέθηκαν σε σημερινή σύσκεψη η οποία πραγματοποιήθηκε στην Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων.

Οι εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων αποφάσισαν, ομόφωνα, να αποσταλεί επιστολή στους ιδιοκτήτες των ναυτιλιακών εταιρειών, με την οποία να τους ζητείται η δέσμευσή τους για μη αύξηση των ναύλων των πλοίων στα φορτηγά αυτοκίνητα, για όσο διάστημα διαρκέσει η σημερινή αρνητική οικονομική συγκυρία, προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να συμμετέχουν κι εκείνοι στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η επιχειρηματικότητα.

Τρίτη, 28 Ιουνίου 2011

Το ΠΑΜΕ κατά του Σκαϊ

Επίθεση στον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό Σκαϊ και τον ιδιοκτήτη του Γιάννη Αλαφούζο εξαπολύει το ΠΑΜΕ, με αφορμή την κινητοποίηση των ναυτεργατών στο λιμάνι του Πειραιά.

Υποστηρίζει, πως ο εν λόγω σταθμός παρουσιάζει την απεργία ναυτεργατικών σωματείων, ως κατάληψη του ΠΑΜΕ στους καταπέλτες των πλοίων, παραπλανώντας τους τηλεθεατές και τους ακροατές του.

Επιπλέον καταγγέλλει τον κ. Αλαφούζο ως προβοκάτορα, που εχθρεύεται τα δικαιώματα των εργαζομένων.

ΒΙΝΤΕΟ: Ο τουρισμός θα πληρώσει, πάλι, τους "τσαμπουκάδες" του ΠΑΜΕ

Από νωρίς το πρωί τα μέλη του ΠΑΜΕ έχουν ανέβει στους καταπέλτες των πλοίων εμποδίζοντας τόσο την επιβίβαση όσο και τον απόπλου των πλοίων.

Το ΠΑΜΕ για ακόμα μια φορά μην έχοντας συναίσθηση όπως φαίνεται της κατάστασης, δεν χτυπάει ούτε τους εφοπλιστές, ούτε το κεφάλαιο, αλλά κυρίως τους τουρίστες, έλληνες και ξένους και όσους περιμένουν να βγάλουν τα σπασμένα μιας από τις πιο δύσκολες χρονιές της νεώτερης ελληνικής ιστορίας.

Στην καρδια του καλοκαιριού αποτελειώνουν τον τουρισμό αποκλείοντας σήμερα και μπορεί και αύριο δεκάδες νησιά και χιλιάδες ανθρώπους από την ελεύθερη μετακίνηση και το σπάνιο πλεον αγαθό των διακοπών!  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

«Πνέει τα λοίσθια» η Ελληνική ακτοπλοΐα και ο θαλάσσιος τουρισμός

Πρόταση - παρέμβαση του Λευτέρη Αυγενάκη για τη στήριξη της Ελληνικής ακτοπλοΐας και την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού

Πρόταση - παρέμβαση προκειμένου να ξεπεράσουν το κρίσιμο σημείο καμπής στο οποίο βρίσκονται η Ελληνική ακτοπλοΐα και ο θαλάσσιος τουρισμός, κατέθεσε ο Βουλευτής Ηρακλείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Λευτέρης Αυγενάκης, στους Υπουργούς Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, καθώς και Πολιτισμού και Τουρισμού, ζητώντας μάλιστα συγκεκριμένες νομοθετικές παρεμβάσεις την επίλυση χρόνιων προβλημάτων.

Ειδικότερα, στο κοινοβουλευτικό του έγγραφο αναφέρει ότι «η δεινή οικονομική κατάσταση της χώρας μας έχει πλήξει ουσιαστικά και την Ελληνική ακτοπλοΐα που αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού και του συνόλου της νησιωτικής μας χώρας, κρίσιμο παράγοντα για την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη».

Τονίζει ότι «κατά την παρούσα συγκυρία, παρατηρείται σημαντική μείωση της κίνησης και των εσόδων, λόγω της δραματικής μείωσης της αγοραστικής δύναμης των πολιτών, λόγω της συνεχούς αύξησης της τιμής των καυσίμων, της υψηλής φορολογίας που υπάρχει στα εισιτήρια, όπως και εξαιτίας των αναγκαστικών υποχρεώσεων που επιβάλλονται στα ακτοπλοϊκά πλοία και αφορούν κυρίως το χρόνο δρομολόγησης, την επάνδρωση και τις υποχρεωτικές εκπτώσεις».

Ως δεδομένο θεωρεί ότι «η ελληνική ακτοπλοΐα αποτελεί δυναμικό τομέα ανάπτυξης του τουρισμού» και υπογραμμίζει ότι «η αξιοποίηση της δυναμικής του τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, της κρουαζιέρας και η στήριξη της ελληνικής ακτοπλοΐας απαιτεί συγκεκριμένες νομοθετικές παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση προβλημάτων που για χρόνια παραμένουν ανεπίλυτα». Ενδεικτικά σημειώνει ότι «μόνο η άρση του καμποτάζ στην ελληνική κρουαζιέρα έχει ήδη αυξητικά αποτελέσματα στον αριθμό των πλοίων που «δένουν» στην Ελλάδα».

Επιπλέον, υπογραμμίζει ότι «υπάρχει ήδη μεγάλη απώλεια εσόδων από το yachting, καθώς τα αντικίνητρα που υπάρχουν είχαν ως αποτέλεσμα αρκετά σκάφη να μετεγκατασταθούν σε γειτονικές χώρες, που έχουν αναγνωρίσει τα οφέλη του εξαιρετικά προσοδοφόρου θαλάσσιου τουρισμού», ενώ σημειώνει ότι «υπάρχουν 3.500 ιδιωτικά και επαγγελματικά σκάφη αναψυχής με ελληνική σημαία». Ωστόσο, επισημαίνει ότι «οι συχνές αλλαγές και η υψηλή φορολογία είχαν σαν αποτέλεσμα πολλά πλοία να φύγουν και να ελλιμενίζονται σε μαρίνες των ανταγωνιστριών γειτονικών χωρών, καθώς σύμφωνα με την Ένωση Μαρίνων ένα ποσοστό 25% των ελλιμενιζομένων σκαφών έχουν ήδη αποχωρήσει από τη χώρα».

Στο πλαίσιο αυτό, προτείνει μεταξύ άλλων ότι την ανάπτυξη του τομέα θα ενισχύσουν:
η στοχευμένη διαφήμιση,
η ανάπτυξη υποδομών (μαρίνες),
η μείωση της φορολογίας για τον ελλιμενισμό,
η εκπαίδευση των εργαζόμενων στον κλάδο,
η βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό, όπως και
η ένταξη του yachting στον αναπτυξιακό νόμο.

Συνεχίζει μάλιστα ότι «δυστυχώς, ακόμα και αυτές τις κρίσιμες ώρες, ο συγκεκριμένος πολύ βασικός, ισχυρός πυλώνας της οικονομίας μας δεν τυγχάνει της προσοχής που πρέπει, υποβιβάζεται και περιορίζεται ξανά υπό την αρμοδιότητα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης, καθώς καταργήθηκε το Υπ. Θαλασσίων Υποθέσεων».

Καταλήγοντας, ο κ. Αυγενάκης επισημαίνει ότι η απουσία σταθερού κανονιστικού πλαισίου, η υψηλή φορολόγηση και η απουσία σύγχρονων υποδομών δημιουργούν ουσιαστικά αντικίνητρα για την ανάπτυξη του τομέα, ενώ έρχονται να προστεθούν στη συνεχή αλλαγή «σκυτάλης» της αρμοδιότητας της ναυτιλίας από Υπουργό σε Υπουργό με τον ταυτόχρονο μάλιστα υποβιβασμό της.
Κλείνοντας, ζητά από τους αρμόδιους Υπουργούς «συγκεκριμένα μέτρα για τη στήριξη της Ελληνικής ακτοπλοΐας», καθώς και «συγκεκριμένες νομοθετικές παρεμβάσεις για να ενισχυθεί ο θαλάσσιος τουρισμός, όπου παρατηρείται τεράστια μείωση των εσόδων» και εξάλειψη όλων των αντικινήτρων που υπάρχουν στον τομέα».
 

Συμμετοχή ναυτεργατικών σωματείων-υπαλλήλων λιμανιών στην απεργία της ΓΣΕΕ

Τη συμμετοχή τους στη 48ωρη απεργία της ΓΣΕΕ στις 28 και 29 Ιουνίου, ημέρες συζήτησης και ψηφοφορίας στη Βουλή του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, αποφάσισαν η Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ) και η Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών και Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», παρά το γεγονός ότι η σχετική πρόταση έχει απορριφθεί κατά πλειοψηφία από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Στις κινητοποιήσεις συμμετέχει με 24ωρη απεργία στις 29/06 και η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού, η οποία σε ανακοίνωσή της κατηγορεί την ΠΝΟ ότι συμπλέει και συμπορεύεται κόντρα και ενάντια στα συμφέροντα των ναυτεργατών.
Tη συμμετοχή τους στην 48ωρη πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ την ερχόμενη εβδομάδα, ανακοίνωσαν και οι εργαζόμενοι στα λιμάνια όλης της χώρας.
Η ΟΜΥΛΕ σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για νεοφιλελεύθερη μνημονιακή πολιτική, η οποία οδηγεί στην ύφεση την ανεργία την ακύρωση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και στο ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας.

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011

Πρόγραμμα μαμούθ στο ΟΛΠ!!!

Η ROYAL CARIBBEAN αλλά και η MSC, δύο από τουςµεγαλύτερους οµίλους κρουαζιέρας στον κόσµο, εκδήλωσαν χθες ενδιαφέρον για συµµετοχή στο επενδυτικό πρόγραµµα που πραγµατοποιεί ο ΟΛΠ στο τέρµιναλ των κρουαζιερόπλοιων.


Πρόκειται για ένα πρόγραµµα-µαµούθ, ο συνολικός προϋπολογισµός του οποίου ανέρχεται στα 500 εκατ.ευρώ και προβλέπει, µεταξύ άλλων, την επέκταση του λιµένα όπου δένουντα κρουαζιερόπλοια µε έξι νέες θέσειςπρόσδεσης πλοίων νέας γενιάς, την υποθαλάσσια οδική διασύνδεση των ακτών του λιµένα, την Πολιτιστική Ακτή, τηνκατασκευή Monorail, την κατασκευή Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου, τη µετατροπή της «Παγόδας»σε ξενοδοχείο 5 αστέρων καιτη δηµιουργία και τον εκσυγχρονισµό δύο νέων Σταθµών Υποδοχής Επιβατών.
Οπως εκτιµά η διοίκηση του ΟΛΠ, µε την υλοποίηση των έργων αυτών…

αναβαθµίζεται σηµαντικάτο πακέτο των υποδοµών που είναιαπαραίτητες για την προσέλκυση στο λιµάνι του Πειραιά περισσότερων και µεγαλύτερων κρουαζιερόπλοιων.
Χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος του ΟΛΠ ΓιώργοςΑνωµερίτης συναντήθηκε, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Posidonia Sea Tourism Forum, στα γραφεία του ΟΛΠ µε στελέχη των µεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας, τα οποία κατέστησαν σαφές ότι οι εταιρείες τους είναι διατεθειµένες να συµµετάσχουν µε δικά τους κεφάλαια στην κατασκευή και εκµετάλλευση όλων των έργων που σχετίζονται µε την κρουαζιέρα.
Ο κ. Ανωµερίτης είπεότι ο ΟΛΠ είναι έτοιµος για συνυπογραφή συµβάσεων παραχώρησης για νέαέργα και επενδύσεις αιχµής, και επισήµανε ότι µέσω θυγατρικής εταιρείας του θα αναλάβει τον συντονισµό έργων και την παροχή τεχνογνωσίας σε όλα τα περιφερειακά λιµάνια της χώρας.
Αναφερόµενος στην τιµολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο ΟΛΠ – τουοποίου η τιµολόγηση παραµένει στο 60% του κόστους όλων των λοιπών λιµανιών της Μεσογείου – είπε ότι από το 2013 θα µεταβάλλει τις τιµές του ανά δύο χρόνια µε αύξηση ίση µε το ποσοστό του ∆ΤΚ σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2011

Ακυβέρνητο πλοίο στη Νίσυρο

Ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης έμεινε χθες το πλοίο GABRIEL, στη θαλάσσια περιοχή της Νισύρου, με εννέα άτομα πλήρωμα.
Άμεσα στο σημείο έσπευσε ρυμουλκό. Το πλοίο είχε αποπλεύσει από το λιμάνι του Βόλου με προορισμό τη Λεμεσό Κύπρου, με φορτίο σκραπ σιδήρου.Από τη Λιμενική Αρχή Κω του απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι την οριστική αποκατάσταση της βλάβης και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Στον αέρα τα έργα του λιμανιού Φίλιππος Β’ στη Νέα Καρβάλη Καβάλας

Στη μέση έμεινε από λειτουργικής άποψης το εμπορικό λιμάνι Φίλιππος Β’ στην περιοχή της Νέας Καρβάλης, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία ΘΟΛΟΣ ΑΤΕ αποχώρησε από την εργολαβία της κατασκευής του έργου του βόρειου κρηπιδώματος του λιμανιού.

Ο λόγος είναι η μη ικανοποίηση μιας οικονομικής απαίτησης της τεχνικής εταιρείας ύψους 150.000 ευρώ. Σύμφωνα με τη συμβατική υποχρέωση ανάμεσα στη ΘΟΛΟΣ ΑΤΕ και τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας (ΟΛΚ ΑΕ) το έργο της κατασκευής του βόρειου κρηπιδώματος ανέρχεται στα 17 εκατομμύρια ευρώ και επρόκειτο να παραδοθεί τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ΟΛΚ ΑΕ, Αδάμ Κοσμίδης, σε δηλώσεις του τόνισε ότι ήδη η διοίκηση του λιμανιού απέστειλε έγγραφο προς το Υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων που επέβλεπε και χρηματοδοτούσε το έργο με το οποίο ζητά επίσημη ενημέρωση για τους λόγους της διακοπής του έργου.
Ο κ. Κοσμίδης επισημαίνει ότι το έργο σταμάτησε στο πιο κρίσιμο σημείο όσον αφορά τη λειτουργικότητα του λιμανιού και τονίζει ότι αυτό που θα πρέπει τώρα να γίνει είναι ή το υπουργείο να αναθέσει το έργο στον επόμενο μειοδότη ή να επαναδημοπρατήσει το έργο.
piazzadelpopolo

«Σαμποτάζ» στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας από το καμποτάζ

«Σαμποτάζ» στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας προκαλεί η ημιτελής απελευθέρωση του καμποτάζ. «Η εμμονή της ελληνικής πολιτείας να απαιτείται υπογραφή σύμβασης με εταιρίες που έχουν πλοία με μη κοινοτική σημαία, ώστε να πραγματοποιούν κρουαζιέρα στον Ελλαδικό χώρο είναι ένα από τα αγκάθια που εμποδίζουν την ανάπτυξη της κρουαζιέρας» επισημάνθηκε στο πρώτο συνέδριο για τον θαλάσσιο τουρισμό Posidonia Sea Tourism Forum 2011.
Σημαντικό εμπόδιο αποτελεί επίσης το γεγονός ότι στα ελληνικά λιμάνια υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το σύστημα κράτησης θέσεων ελλιμενισμού.
Σημειώνεται ότι παρά την ψήφιση του νόμου για την άρση του καμποτάζ, μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει ενδιαφέρον από μεγάλες ξένες εταιρίες για να ξεκινήσουν κρουαζιέρα από την Ελλάδα.
Εντωμεταξύ, πρόσφατη έρευνα του Συνδέσμου Εταιριών Συμβούλων Μάνατζμεντ κατέδειξε ότι η εμπλοκή του δημόσιου τομέα στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας αποτελεί εμπόδιο.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΣΚΑΪ

Η Amita Motion “σαλπάρει θετικά…”

Η Amita Motion για δεύτερη συνεχή χρονιά είναι ο μέγας χορηγός του 48ου Διεθνούς Ράλλυ Αιγαίου. Η επιτυχημένη και δυναμική συνεργασία με τον Πανελλήνιο Όμιλο Ανοικτής Θαλάσσης (Π.Ο.Ι.Α.Θ.), τον μεγαλύτερο ιστιοπλοϊκό όμιλο της Ελλάδας, συνεχίζεται και η Amita Motion πνέει προς το Αιγαίο με ανέμους θετικής ενέργειας!

Η Coca – Cola Τρία Έψιλον με την Amita Motion, υπηρετώντας τον ανώτατο θεσμό της ευγενούς χορηγίας, σε μια γιορτή του ναυταθλητισμού όπως το 48ο Διεθνές Ράλλυ Αιγαίου, στοχεύει και φέτος να γεμίσει με «θετική ενέργεια» όλα τα διαγωνιζόμενα πληρώματα και τα νησιά του Αιγαίου! Το Ράλλυ Αιγαίου, αποτελεί την κορυφαία αθλητική διοργάνωση ανοικτής θαλάσσης στην χώρα, η οποία εξασφαλίζει κάθε χρόνο τη συμμετοχή ολοένα και περισσότερων Ελληνικών και ξένων αγωνιστικών σκαφών.

Η Amita Motion είναι παράλληλα αποκλειστικός χορηγός στο σκάφος BOOKER ΙΙ – AMITA MOTION με skipper τον Ολυμπιονίκη και παγκόσμιο πρωταθλητή Δημήτρη Δεληγιάννη. Ο καταξιωμένος καπετάνιος με το έμπειρο πλήρωμα του, φιλοδοξούν και φέτος να βρεθούν στις πρώτες θέσεις της κατάταξης.

Το 48ο Διεθνές Ράλλυ Αιγαίου ανοίγει πανιά με αφετηρία το Φάληρο την Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011 και ολοκληρώνεται στο Σούνιο την Κυριακή 24 Ιουλίου 2011. Τα πληρώματα που θα λάβουν μέρος θα ακολουθήσουν την διαδρομή Φάληρο - Αμοργός - Σάμος - Οινούσσες – Σούνιο.
Η Amita Motion «βάζει πλώρη» για το 48ο Διεθνές Ράλλυ Αιγαίου συμβάλλοντας δυναμικά για ακόμα μία χρονιά σε μία επιτυχημένη διοργάνωση, που αποτελεί μία μοναδική εμπειρία στο Αιγαίο.

Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011

Αυγενάκης: Η ΔΗΣΥ υπέρ της σύστασης ανεξάρτητου και ισχυρού Υπουργείου Ναυτιλίας


Ο Υπεύθυνος του Τομέα Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Βουλευτής Ηρακλείου, κ. Λευτέρης Αυγενάκης, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Η κατάργηση του Υπουργείου Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας αποτελεί μια ακόμα αρνητική εξέλιξη για την Ελληνική Ναυτιλία. Δυστυχώς, ακόμα και αυτές τις κρίσιμες ώρες, ο συγκεκριμένος πολύ βασικός, ισχυρός πυλώνας της οικονομίας μας δεν τυγχάνει της προσοχής που πρέπει, υποβιβάζεται και περιορίζεται ξανά υπό την αρμοδιότητα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Η Δημοκρατική Συμμαχία έχει ξεκάθαρα ταχθεί υπέρ της σύστασης ανεξάρτητου και ισχυρού Υπουργείου Ναυτιλίας, καθώς ο σημαντικότατος αυτός κλάδος για την εθνική μας οικονομία χρειάζεται έναν ενιαίο και αυτόνομο διοικητικό φορέα. Είναι δεδομένο ότι η Ελληνική ναυτιλία έχει σημαντικότατη συνεισφορά και μερίδιο στην εθνική μας οικονομία και ως εκ τούτου, κάθε κυβερνητική πρωτοβουλία οφείλει να υποστηρίζει την περαιτέρω ανάπτυξή της και όχι τον περιορισμό της».

Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011

Βλάβη στο "Νηρέας"

Βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή σημειώθηκε στο πλοίο «ΝΗΡΕΑΣ», το οποίο είχε αποπλεύσει για εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου με προορισμό το λιμένα της... Κέρκυρας.Αμέσως ενημερώθηκε το Λιμενικό Ηγουμενίτσας. Το πλοίο επέστρεψε στην Ηγουμενίτσα αποβιβάζοντας με ασφάλεια τους 47 επιβάτες, οι οποίοι προωθήθηκαν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Από την Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΝΗΡΕΑΣ» μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.

Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011

Από την Χιλή στην Ελλάδα, οι φιλοξενούμενοι μεταλλωρύχοι της ΕΛΜΙΝ & της ΑΝΕΚ LINES

Ολοκληρώθηκε το ταξίδι των Xιλιανών διασωθέντων μεταλλωρύχων που ήρθαν στην Ελλάδα φιλοξενούμενοι της ΕΛΜΙΝ και της ΑΝΕΚ LINES.

Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2010, όταν ένα τραγικό ατύχημα στο ορυχείο Σαν Χοσέ της Χιλής πάγωσε την υφήλιο. 33 μεταλλωρύχοι, εγκλωβίζονται ζωντανοί 700 μέτρα κάτω από τη γη. Όλος ο κόσμος αγωνιά και προσεύχεται για κείνους. 70 μέρες μετά το θαύμα γίνεται: σώοι όλοι τους “επιστρέφουν” από το σκοτάδι στο φως.

Σχεδόν ένα χρόνο μετά, καλοκαίρι του 2011 και η χαρά κυριαρχεί για κείνους αλλά και για τους Έλληνες συναδέλφους τους, τους μεταλλωρύχους της ΕΛΜΙΝ, που τους υποδέχονται στην Ελλάδα τηρώντας την υπόσχεση- πρόσκληση που τους είχαν δώσει όσο ήταν παγιδευμένοι στο ορυχείο: Να τους κάνουν τα εισιτήρια προκειμένου να έρθουν από την μακρινή Χιλή και να γνωρίσουν την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ...ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

Ένας Ολυμπιονίκης στη γραμμή Πειραιάς – Ηράκλειο!

Η ANEK LINES με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την δρομολόγηση του “OLYMPIC CHAMPION” στη γραμμή Πειραιά-Ηράκλειο-Πειραιά.

Το “OLYMPIC CHAMPION” είναι ένα υπερσύγχρονο και πολυτελές πλοίο, με δυνατότητα μεταφοράς 1.850 επιβατών, 670 ΙΧ οχημάτων και ταχύτητα 31 μιλίων.

Η ANEK LINES ενδυναμώνει την παρουσία της, προβάλλοντας τον πελατοκεντρικό της χαρακτήρα, με γνώμονα πάντα το όφελος του επιβατικού κοινού.

Η δρομολόγηση του “OLYMPIC CHAMPION” στη γραμμή Πειραιά – Ηράκλειο, σε συνδυασμένα δρομολόγια με το επίσης υπερσύγχρονο και πολυτελές SUPERFAST XII, θα δώσει την δυνατότητα για εκτέλεση μέχρι και τεσσάρων δρομολογίων ημερησίως.
Τα δύο πλοία της Κοινοπραξίας ANEK–SUPERFAST, με τις υψηλές ταχύτητες, τους πολυτελείς χώρους και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τους, θα αναβαθμίσουν περαιτέρω την ποιότητα ταξιδιών της συγκεκριμένης γραμμής.

Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011

Προσάραξη ιστιοφόρου στους Αντίπαξους

Χθες το απόγευμα στις 17:30, η Λιμενική Αρχή Παξών, ενημερώθηκε για περιστατικό προσάραξης ιστιοφόρου με το όνομα «ΣΙΦΝΟΣ 43.3». Το ιστιοφόρο σκάφος προσάραξε σε σημείο νοτιοδυτικά της νήσου Αντίπαξοι στο Ιόνιο και σε αυτό επέβαιναν 4 άνδρες και 2 γυναίκες, όλοι τους αλλοδαποί.
Στην περιοχή έσπευσε άμεσα πλωτό περιπολικό της Λιμενικής Αρχής καθώς επίσης και το ιστιοφόρο σκάφος «ΜΑΡΙΝΑ», με τη βοήθεια του οποίου αποκολλήθηκε το «ΣΙΦΝΟΣ 43.3».
Μετά την αποκόλληση, το σκάφος ρυμουλκήθηκε με ασφάλεια στο λιμανάκι του Γαϊου στους Παξούς.
Από το περιστατικό της προσάραξης δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε ρύπανση στη θαλάσσια περιοχής ή εισροή υδάτων στο ιστιοφόρο.
Η Λιμενική Αρχή Παξών, που διενεργεί την προανάκριση του περιστατικού, απαγόρευσε τον απόπλου του σκάφους μέχρι να προσκομίσει βεβαίωση ο Νηογνώμονας που το παρακολουθεί, ότι το ιστιοφόρο είναι αξιόπλοο.

Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2011

Κρουαζιερόπλοιο με ύποπτο κρούσμα

Costa RomanticaImage via Wikipedia
Στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε νωρίς σήμερα το πρωί (07:00) το κρουαζιερόπλοιο «COSTA ROMANTICA» σημαίας Ιταλίας, προερχόμενο από Messina Ιταλίας, με 1.432 επιβάτες και πλήρωμα 632 άτομα.

Μεταξύ των επιβαινόντων, έχει αναφερθεί ένα κρούσμα ύποπτης μεταδοτικής ασθένειας. Για το περιστατικό έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες Υγειονομικές Αρχές και το Υγειονομικό Τμήμα της Νομαρχίας Πειραιά.

Το πλοίο αναμένεται να αποπλεύσει σήμερα στις 17:00 για την Τουρκία
Enhanced by Zemanta

Γέννησε στο πλοίο ανάμεσα σε Μύκονο και Σύρο

Εν πλω γέννησε μια 29χρονη γυναίκα η οποία χρειάστηκε να μεταφερθεί εσπευσμένα από τη Μύκονο στη Σύρο για να γεννήσει.
Ωστόσο ο μικρός φαίνεται πως δενμπορούσε να περιμένει και έτσι γεννήθηκε πάνω στο πλοίο «Δήλος Εξπρές», στις 10 η ώρα το βράδυ.

Με το που το πλοίο έπιασε λιμάνι στη Σύρο, μαμά και νεογέννητος γιος μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο όπου και διαπιστώθηκε ότι και οι δυο χαίρουν άκρας υγείας.
Star.gr

Σάββατο, 11 Ιουνίου 2011

Ναυπηγούν πλοίο οι δήμοι Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης

Η αγορά πλοίου 120 θέσεων, που θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης, αποτέλεσε το μοναδικό θέμα συνεδρίασης του Διαδημοτικού Συμβούλιου των δυο Δήμων, που πραγματοποιήθηκε στο ακριτικό νησί την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011.
Όπως τονίσθηκε μετά τη συνεδρίαση, τα χαρακτηριστικά, οι ιδιότητες ως και το τίμημα αγοράς του πλοίου (που κυμαίνεται από 800.000 έως 1.100.000 ευρώ), θα προσδιοριστούν από την 9μελή επιτροπή που συγκροτήθηκε και αποτελείται από έναν δημοτικό σύμβουλο κάθε δημοτικής παράταξης και τους δημάρχους Αλεξανδρούπολης, Ευάγγελο Λαμπάκη και Σαμοθράκης, Γιώργο Χανό.
Μετά τον προσδιορισμό των χαρακτηριστικών και των ιδιοτήτων του νομικού σχήματος για τη σύσταση ναυτικής εταιρίας ή κοινοπραξίας, θα προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός προκειμένου να αναδειχθεί η εταιρία, που θα ναυπηγήσει το πλοίο.

piazzadelpopolo

Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2011

Χωρίς πλοία στις 15 Ιουνίου! Απεργία της ΠΝΟ

Δεμένα θα παραμείνουν την Τετάρτη 15 Ιουνίου τα πλοία, καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποφάσισε 24ωρη πανελλαδική απεργία των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, συμμετέχοντας έτσι στην απεργία της ΓΣΕΕ. Η ΠΝΟ ζητά την άρση της πολιτικής επιστράτευσης των ναυτεργατών, τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας των ναυτικών και απορρόφηση των ανέργων.

Επίσης ζητά να διασφαλιστεί η αυτοτέλεια του ΝΑΤ και του Οίκου Ναύτη, με ταυτόχρονη αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών τους καθώς και άμεση υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2011.

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες λόγω της απεργίας αναμένεται να προχωρήσουν σε τροποποιήσεις των προγραμματισμένων δρομολογίων.

Σημειώνεται ότι οι επιβάτες που εκείνη την ημέρα είναι προγραμματισμένο να ταξιδέψουν, καλό θα είναι πριν την αναχώρησή τους να επικοινωνούν με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Στην απεργία της ΓΣΕΕ στις 15 του μήνα, συμμετέχουν κι οι υπάλληλοι των λιμανιών.

Στο μεταξύ, συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν σήμερα στις 7 το απόγευμα στην πλατεία Κοραή στον Πειραιά εργαζόμενοι της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος.

Οι εργαζόμενοι της ζώνης λένε 'όχι' σε ιδιωτικοποιήσεις των λιμανιών, να περάσουν σε κρατικό έλεγχο τα ναυπηγεία και μαζί με τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη να λειτουργήσουν κάτω από 100% δημόσιο ενιαίο φορέα.

Επίσης ζητούν να κατασκευάζονται στην Ελλάδα όλα τα πλοία και άλλες μεταλλικές κατασκευές που προορίζονται για τις ανάγκες της χώρας.

Τέλος καθημερινές συγκεντρώσεις έξω από τον Ηλεκτρικό Σταθμό του Πειραιά στην Πλατεία Λουδοβίκου κάνουν άνεργοι της ζώνης, των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και ναυτικοί.
http://www.newsit.gr

Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

Εντοπισμός πλοίου με λαθραία τσιγάρα ανοικτά της Εύβοιας

Φορτηγό πλοίο, που μεταφέρει, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, 3.000 κούτες λαθραία τσιγάρα, εντοπίστηκε στα βόρεια των ακτών της Εύβοιας, ύστερα από συντονισμένη επιχείρηση του Λιμενικού Σώματος. 

Το πλοίο, με σημαία Σάο Τομέ, στο οποίο επιβαίνουν επτά Ουκρανοί, δεν υπάκουσε σε εντολή για έλεγχο και καταδιώχθηκε από σκάφη του Λιμενικού. Είχε αποπλεύσει από τη Μερσίνα της Τουρκίας με προορισμό το Μαυροβούνιο. 


Αναμένεται να οδηγηθεί σε ασφαλές λιμάνι, προκειμένου να υπάρχει καταμέτρηση του λαθραίου εμπορεύματος και να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες

Κυριακή, 5 Ιουνίου 2011

ANEK LINES : Μειωμένες τιμές

H ANEK LINES μειώνει τις τιμές των εισιτηρίων της  κατόπιν ψήφισης στη Βουλή τροπολογίας του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας με την οποία καταργείται πλήρως μια σειρά ορισμένων τελών υπέρ τρίτων.

Η ANEK LINES ανταποκρινόμενη πλήρως στις ανάγκες του επιβατικού κοινού καλωσορίζει αυτήν την προσπάθεια εκσυγχρονισμού της ελληνικής ακτοπλοΐας και αποδεσμεύει τους επιβάτες της, από τις επιπλέον χρεώσεις που επέβαλαν οι φόροι υπέρ τρίτων, εκτιμώντας ότι αυτή η πράξη θα δώσει νέα πνοή στην ελληνική ακτοπλοΐα ιδιαίτερα τη θερινή περίοδο και θα αποτελέσει το όχημα για την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της χώρας.

Η ANEK LINES με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επιβάτες της και τους περίπου 40 προορισμούς που εξυπηρετεί, δεσμεύεται να συνεχίσει να προσφέρει συνεχώς βελτιωμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς, πάντα με άψογη εξυπηρέτηση εν πλω, με υπευθυνότητα, συνέπεια και σεβασμό στις ανάγκες τους.

Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2011

Έκρηξη στο Γιβραλτάρ, δίπλα σε κρουαζιερόπλοιο

Στο λιμάνι του Γιβραλτάρ την περασμένη Τρίτη στις 16.οο το απόγεαυμα, μια μεγάλη δεξαμενή καυσίμων εξερράγη πολύ κοντά στο κρουαζιερόπλοιο Independence of the Seas.
Το πλοίο δεν έπαθε καμια ζημιά παρότι η δεξαμενή καυσίμου βρίσκόταν στην ίδια αποβάθρα στον τερματικό σταθμό κρουαζιερόπλοιων. Ο τερματικός σταθμός κρουαζιέρας εκκενώθηκε, λόγω των βαρέων καπνιών που είχαν καταλύσει την περιοχή. Ρυμουλκά χρησιμοποιήθηκαν άμεσα για την ασφαλή απομάκρυνση του κρουαζιερόπλοιου αφού οι φλόγες ήταν πολύ έντονες και υπήρχε μεγάλος φόβος εξάπλωσης της φωτιάς στο Independence of the Seas.
Ένα βίντεο στο YouTube δείχνει την δεξαμενή καυσίμων και την κατάσταση έκτακτης ανάγκης στο Independence of the Seas:
http://www.7news.gr/


Enhanced by Zemanta

Νεκρός ο ισραηλινός μεγιστάνας της ακτοπλοΐας Σάμι Όφερ

Ο ισραηλινός μεγιστάνας της ακτοπλοΐας Σάμι 'Οφερ
Ο ισραηλινός μεγιστάνας της ακτοπλοΐας Σάμι 'Οφερ, το όνομα του οποίου ενεπλάκη στο σκάνδαλο για τις επιχειρηματικές επαφές με το Ιράν, βρέθηκε νεκρός την Παρασκευή στο σπίτι του, μετέδωσε το τηλεοπτικό ισραηλινό δίκτυο Channel 10.

Σύμφωνα με το ισραηλινό ραδιόφωνο, ο Σάμι 'Οφερ, η περιουσία του οποίου εκτιμάται σε τουλάχιστον 10 δισεκατομμύρια δολάρια, πέθανε στο Τελ Αβίβ από επιπλοκές μακράς νόσου από την οποία έπασχε.

Οι ΗΠΑ τον περασμένο μήνα επέβαλαν κυρώσεις στον όμιλο Αδελφοί 'Οφερ, κατηγορώντας τον για την πώληση ενός πετρελαιοφόρου στο Ιράν.

Ο Σάμι 'Οφερ και ο συνιδιοκτήτης του ομίλου, ο αδελφός του Γιούλι, είχαν αρνηθεί ότι διαπράχθηκε οποιαδήποτε παρατυπία.

Ο 'Οφερ, 89 ετών, ήταν από τους πλουσιότερους ανθρώπους στο Ισραήλ.

Το Channel 10 δεν μετέδωσε πληροφορίες για τα αίτια του θανάτου του 'Οφερ και η αστυνομία δεν ανακοίνωσε οτιδήποτε σχετικά με το θάνατο αυτό.

Ο ισραηλινός επιχειρηματικός όμιλος Ofer Brothers Group και η θυγατρική του της Σιγκαπούρης Tanker Pacific περιελήφθησαν στη μαύρη λίστα της Ουάσινγκτον με την κατηγορία ότι πραγματοποιούσαν έμμεσα εμπορικές συναλλαγές με το Ιράν, ένα θέμα που έχει προκαλέσει σάλο στο εβραϊκό κράτος.

Σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών, στις δύο εταιρίες επιβλήθηκαν κυρώσεις το Σεπτέμβριο του 2010 για την πώληση, έναντι 8,6 εκατομμυρίων δολαρίων, ενός πετρελαιοφόρου στη ναυτιλιακή εταιρία Islamic Republic of Iran Shipping Lines (IRISL), παραβιάζοντας το διεθνές εμπάργκο σε βάρος της Τεχεράνης για τις επίμαχες πυρηνικές της δραστηριότητες.

Τα ισραηλινά μέσα ενημέρωσης αποκάλυψαν στα τέλη Μαΐου ότι τουλάχιστον 13 πετρελαιοφόρα του ομίλου 'Οφερ έχουν πωληθεί στο Ιράν τα τελευταία δέκα χρόνια.

http://www.skai.gr/
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Φωτιά σε πλοίο στην Κέρκυρα

Sailing in front of Helsinki, Finland. 8mR Sag...Image via WikipediaΑναστάτωση προκλήθηκε στη Μαρίνα Γουβιών της Κέρκυρας, όταν σήμερα στις 11 το πρωί, το Ε/Γ - Α/Ψ σκάφος «PRALINE IV», το οποίο είχε «δέσει» εκεί, άρπαξε φωτιά.

Στο σημείο αμέσως έφτασαν Λιμενικό και Πυροσβεστική. Η πυρκαγιά δεν έλαβε μεγάλες διαστάσεις, αφού η Πυροσβεστική την κατέσβησε, ενώ δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός. Μέσα στο πλοίο βρίσκονταν 4 αλλοδαποί εργάτες.

Το Λιμεναρχείο Κέρκυρας διενεργεί την προανάκριση, ενώ στο πλοίο έχει απαγορευτεί ο απόπλους.

Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2011

ΑΝΕΚ LINES: ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ TRANSPORT LOGISTICS

Greek ferry Lefka Ori, SWDA, IMO 9035876, of A...Image via WikipediaΗ ΑΝΕΚ LINES, πραγματοποιώντας μία δυνατή παρουσία σε 20 περίπου διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, από την αρχή του έτους, ταξίδεψε πριν λίγες ημέρες στη Γερμανία για μία διαφορετική έκθεση . Συγκεκριμένα, η ΑΝΕΚ συμμετείχε, με επιτυχία, στην 13η Διεθνή Έκθεση Μέσων και Οργάνωσης Μεταφορών “TRANSPORT LOGISTICS” που διοργανώθηκε από 10 έως 13 Μαΐου, στο νέο εκθεσιακό χώρο του Μονάχου.


Η Transport Logistic “δείχνει” τον κόσμο των μεταφορών σε μια ματιά: Παροχή υπηρεσιών τροφοδοσίας και τηλεπληροφορικής, ενδοεπιχειρησιακές μεταφορές και ροή υλικών, συστήματα μεταφοράς αγαθών κλπ.

Στην έκθεση έλαβαν μέρος πολυάριθμες εταιρίες μεταφορικών υπηρεσιών, όπως ναυτιλιακές και αεροπορικές εταιρίες, διαμεταφορείς, μεταφορείς κλπ.

Η Transport Logistics συνοδεύτηκε και αυτή τη φορά από ένα πλούσιο πρόγραμμα συνεδρίων, τα οποία γνώρισαν μεγάλη επισκεψιμότητα.

Φέτος, στην Transport Logistics, περισσότεροι από 51.000 εμπορικοί επισκέπτες, από 134 χώρες, είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με φίλους, πελάτες, καθώς και με ανταγωνιστές τους.

Η ΑΝΕΚ LINES με τα εντυπωσιακά της περίπτερα, την άρτια οργανωμένη συμμετοχή της στις κορυφαίες ευρωπαϊκές τουριστικές διοργανώσεις, αλλά και στις κλαδικές εκθέσεις όπως η Transport Logistics, βρίσκεται πάντα δυναμικά παρούσα στο κέντρο των εξελίξεων, ταξιδεύοντας παράλληλα στο εξωτερικό την Ελλάδα, την Κρήτη, τον πολιτισμό, τον τουρισμό.
Enhanced by Zemanta

"Έφυγε" ο Ιωάννης Κοντογιάννης

Απεβίωσε προχθές Δευτέρα στο σπίτι του στο Λονδίνο o Ιωάννης Λ. Κοντογιάννης, διευθυντής της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Committee) μετά από ξαφνική επιδείνωση της υγείας του.

Σε ανακοίνωσή του το Committee αναφέρει ότι ο Ιωάννης Κοντογιάννης αγαπούσε τα πλοία και τη ναυτιλιακή βιομηχανία την οποία υπηρέτησε με πάθος και ενθουσιασμό.

Πάμε Μαζί με φθηνότερα εισιτήρια!

HELLENIC SEAWAYS - HIGHSPEED 5Image by ML.P via FlickrΗ Hellenic Seaways προχωρά στη μείωση των τιμών των εισιτηρίων της, ύστερα από τη ψήφιση στη Βουλή της τροπολογίας του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων, και Αλιείας για την κατάργηση ορισμένων από τα υπάρχοντα μη ανταποδοτικά τέλη υπέρ τρίτων που εντάσσονται στα εισιτήρια της ακτοπλοΐας, τόσο για τις επιβατικές όσο και για τις εμπορευματικές μεταφορές.

Η Hellenic Seaways εστιάζοντας πάντα στην προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών άριστης ποιότητας για την κάλυψη των αναγκών των επιβατών της, αλλά και την ουσιαστική ανάγκη όλων για οικονομικά πιο προσιτές ακτοπλοϊκές υπηρεσίες προχωρά με τη σειρά της σε μείωση των τιμών στα εισιτήριά της, ισόποση με τις κρατήσεις υπέρ τρίτων που θα μειωθούν, αποδεσμεύοντας τους επιβάτες της από επιπλέον χρεώσεις από την 1η Ιουνίου 2011.

Η Hellenic Seaways υποδέχεται θερμά την πράξη αυτή, καθώς εκτιμά ότι θα δώσει την απαιτούμενη ώθηση στη δύσκολη για την εποχή αγορά της ακτοπλοΐας, ειδικότερα τώρα που η περίοδος με την μεγαλύτερη τουριστική κίνηση βρίσκεται προ των πυλών.

Η Hellenic Seaways ως ανταπόδοση της εμπιστοσύνης που απολαμβάνει από το επιβατικό κοινό, απόλυτα προσηλωμένη στις αξίες που διέπουν κάθε επιχειρηματική της δραστηριότητα, δεσμεύεται να λειτουργεί και να επιχειρεί πάντα με απόλυτο στόχο και προτεραιότητα το σεβασμό στις ανάγκες του επιβατικού κοινού και τις κοινότητες που εξυπηρετούνται από τα πλοία της, προσφέροντας συνεχώς βελτιωμένες ακτοπλοϊκές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...