Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Πρόσκρουση σκάφους με 45 επιβάτες στο λιμάνι του Σίσι Λασιθίου

U.S. Sailing team at the World Military Games ...Image via WikipediaΣε βράχια στο λιμάνι στο Σίσι Λασιθίου προσέκρουσε τουριστικό ιστιοφόρο σκάφος με 45 επιβάτες σήμερα το απόγευμα.

Το ιστιοφόρο, που εκτελούσε δρομολόγια από τη Χερσόνησο στο Σίσι Λασιθίου, προσάραξε κατά την είσοδό του στο λιμάνι, πιθανότατα λόγω των ισχυρών ανέμων στην περιοχή.

Κατά την προσάραξη και κατά την έξοδό τους από το σκάφος έξι επιβάτες υπέστησαν μικροτραυματισμούς, ενώ το σκάφος έχει πάρει κλίση και κινδυνεύει να βυθισθεί.

Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2011

Προσάραξη ιστιοπλοϊκού στην Εύβοια


Η Λιμενική Αρχή Ωρεών ενημερώθηκε το βράδυ της Δευτέρας για περιστατικό προσάραξης σε αμμώδη αβαθή του ιστιοφόρου «GEMSE» σημαίας Γερμανίας, με δύο... αλλοδαπούς επιβαίνοντες και του Ε/Γ–Τ/Ρ «ΥΛΒΙΕ» Ν. Λευκάδας 273, με μοναδικό επιβαίνοντα τον Κυβερνήτη του, στη θαλάσσια περιοχή Αγία Ελένη στις Κεφάλες Ασμηνίου στην Βόρεια Εύβοια.

Άμεσα στην περιοχή έσπευσε προς παροχή βοήθειας περιπολικό όχημα Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ., το Τ/Χ σκάφος «ΚΡΑΜΠ ΓΟΥΟΚΕΡ» Τ.Ω. 51, στο οποίο επέβαινε στέλεχος της Λιμενικής Αρχής, καθώς και το Α/Κ «ΚΑΠΕΤΑΝ ΣΤΑΥΡΟΣ» Σ. Αιδ. 175.

Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε ρύπανση της θάλασσας ή εισροή υδάτων, ενώ στους κυβερνήτες, δόθηκε εντολή να μην προβούν σε καμία ενέργεια αποκόλλησης ή μετακίνησής τους χωρίς την παροχή οδηγιών και εγκρίσεων, καθώς και την παρουσία της Λιμενικής Αρχής.





Προανάκριση διενεργείται από το Λιμενικό Σταθμό Ωρεών.

Χρυσοχοΐδης: Παρούσα η Ελλάδα σε παγκόσμιο επίπεδο στη Ναυτιλία

Τη διαβεβαίωση στους Έλληνες ναυτικούς ότι οι πατρίδα θα είναι πάντα κοντά τους, δίνει με μήνυμά του για την Παγκόσμια Ημέρα της Ναυτιλίας, που φέτος είναι αφιερωμένη, από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), στην καταπολέμηση της πειρατείας, ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Το μήνυμα του κ. Χρυσοχοΐδη έχει ως εξής:

«Η επιλογή του ΙΜΟ φέτος, η Ναυτιλία να εορτάσει αναδεικνύοντας το πρόβλημα της πειρατείας και τους τρόπους αντιμετώπισής της, με άλλα λόγια την ασφάλεια των θαλάσσιων μεταφορών, υπογραμμίζει πόσο σημαντικό αγαθό είναι η ασφάλεια στη θάλασσα, η προστασία της ναυσιπλοΐας από παράνομες πράξεις αλλά και η προστασία, από όλους μας, του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Πέρυσι η χρονιά ήταν αφιερωμένη στους ναυτικούς που ζούνε, άλλωστε, και το πρόβλημα της πειρατείας. Μία σύγχρονη μάστιγα που δεν κοστίζει μόνο οικονομικά, αλλά θέτει καθημερινά σε κίνδυνο και τα πληρώματα των εμπορικών μας πλοίων, σε αυτές τις περιοχές που εντοπίζεται το πρόβλημα.

Θέλω να διαβεβαιώσω του 13.500 Έλληνες ναυτικούς του εμπορικού μας στόλου, και βέβαια τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις θαλάσσιες μεταφορές, ότι η πατρίδα είναι πάντα κοντά τους και θα τους συνδράμει μέρα και νύχτα σε οτιδήποτε χρειαστούν.

Η Ελλάδα θέλει και είναι παρούσα σε παγκόσμιο επίπεδο στη Ναυτιλία και θα επιδιώξουμε να γίνει ακόμη πιο ισχυρή».

Αποτάχθηκε αξιωματικός του Λιμενικού για δωροδοκία


Βαθμοφόρος του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής αποτάχθηκε από το Σώμα για ενεργητική δωροδοκία. Η διαδικασία για την απομάκρυνση του ολοκληρώθηκε με απόφαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστου Παπουτσή.

Οπως έγινε γνωστό ο συγκεκριμένος βαθμοφόρος συνελήφθη επ΄ αυτοφώρο στις 24 Οκτωβρίου 2008 από κλιμάκιο της υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων στο λιμάνι του Πειραιά την στιγμή που έδινε χρήματα σε κυβερνήτη περιπολικού σκάφους του Λιμενικού, ο οποίος υπηρετεί σε ακριτική περιοχή, προκειμένου να του δώσει αντίγραφο απορρήτου προγράμματος των νυχτερινών περιπολιών του σκάφους. Ο επίορκος αξιωματικός θα παρέδιδε το πρόγραμμα σε διακινητή, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η παράνομη είσοδος μεταναστών.

Ο αξιωματικός κηρύχθηκε ένοχος σε πρώτο βαθμό από το Πενταμελές Ναυτοδικείο Πειραιά και καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης δώδεκα μηνών με τριετή αναστολή. Ακολούθως με απόφαση του Αναθεωρητικού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης, το 2011, κηρύχθηκε εκ νέου ένοχος, αν και η ποινή του μειώθηκε σε εννέα μήνες.



Παράλληλα, σύμφωνα με την απόφαση του κ. Παπουτσή, ο βαθμοφόρος στερείται του βαθμού τον οποίο φέρει και δεν εγγράφεται στα στελέχη εφεδρείας του Λιμενικού Σώματος.


TO BHMA

Στόχος πειρατικής επίθεσης 335 πλοία

I have taken an image of the MV Faina with the...Image via Wikipedia
Στην «πειρατεία: ενορχηστρώνοντας την αντιμετώπιση», είναι αφιερωμένη η εφετινή Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας, που γιορτάζεται την εβδομάδα 26 - 30 Σεπτεμβρίου.

Η Ελληνική Ενωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (HELMEPA), που οργανώνει τις εκδηλώσεις, δίνει εφέτος έμφαση «στη σημασία που έχουν η ασφάλεια στη θάλασσα, η προστασία της ναυσιπλοΐας από παράνομες πράξεις και το θαλάσσιο περιβάλλον».

Το θέμα, επελέγη σε συνεργασία με τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), με το σκεπτικό ότι το φαινόμενο της σύγχρονης πειρατείας «αποτελεί μια μάστιγα, που όχι μόνο κοστίζει οικονομικά, αλλά κυρίως θέτει καθημερινά σε κίνδυνο τα πληρώματα των εμπορικών πλοίων στις επίμαχες περιοχές».

Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Ενωσης η πειρατεία δεν αποτελεί ένα νέο πρόβλημα• «γεννήθηκε» στις αρχές του 1980. Τα πρώτα χρόνια η εκστρατεία του ΙΜΟ επικεντρώνονταν κυρίως στις γνωστές για τις «πειρατικές επιθέσεις» περιοχές, δηλαδή στα Στενά της Μάλακα στη Μαλαισία, τη Σιγκαπούρη και τη νότια Κινεζική θάλασσα.

Σε εκείνες τις περιοχές τα περιστατικά μειώθηκαν τότε σταδιακά, ωστόσο με το πέρασμα του χρόνου το φαινόμενο εμφανίστηκε σε άλλες περιοχές και συγκεκριμένα στα ανοιχτά της Σομαλίας, τον Κόλπο του Αντεν, την Αραβική Θάλασσα και τον ευρύτερο Ινδικό Ωκεανό.

Σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεση διεθνούς οργανισμού ναυτιλίας για την πειρατεία εναντίον πλοίων, μόνο κατά τη διάρκεια του 2010, ο συνολικός αριθμός πειρατικών επιθέσεων σε πλοία έφτασε τις 445, εκ των οποίων 249 ήταν επιτυχημένες.

Επίσης 4.185 ναυτικοί έπεσαν θύματα ένοπλης επίθεσης από πειρατές και 1.090 ναυτικοί υπήρξαν όμηροι πειρατών την ίδια χρονιά. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, 488 ναυτικοί αναφέρθηκε ότι υπέστησαν σημαντική ψυχολογική ή σωματική κακομεταχείριση.

Τα στοιχεία για το 2011, όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, είναι ανησυχητικά και δεν αφήνουν περιθώρια αισιοδοξίας, καθώς σύμφωνα με τον ΙΜΟ μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου στόχος πειρατών είχαν γίνει 335 πλοία. «Μόνο στα ανοιχτά της Σομαλίας, αναφέρθηκαν 188 περιστατικά και ο αριθμός των ομήρων έφτασε τους 400» σημειώνεται χαρακτηριστικά.

Η HELMEPA επισημαίνει ακόμη πως το φαινόμενο της σύγχρονης πειρατείας αποτελεί σοβαρό πλήγμα και για την διεθνή οικονομία καθώς υπολογίζεται ότι η ετήσια ζημία αντιστοιχεί σε 7-12 δισεκατομμύρια δολάρια. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί τόσο στα λύτρα που καταβάλουν οι ναυτιλιακές εταιρείες για την απελευθέρωση πλοίων και πληρωμάτων, όσο και στα μέτρα που αναγκάζονται να λαμβάνουν, συμπεριλαμβανομένων και των εναλλακτικών πιο χρονοβόρων πλόων για να αποφύγουν τις επικίνδυνες περιοχές.
TO BHMA

Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011

Αγόρασε στο ebay ιστιοφόρο, αλλά δεν ήξερε οτι θα το παραλάβει στην Ελλάδα!


Μάλλον τη χειρότερη επένδυση της ζωής του έκανε ο David Form από το Plymouth της Βρετανίας. Ψάχνοντας για ιστιοφόρα στο ebay βρήκε... μια πολύ καλή ευκαιρία, ένα τύπου Sigma 33 με το όνομα Lucy. Η τιμή του πολύ καλή, μόλις 14,200 λίρες. Ο David δεν το έψαξε όπως έπρεπε και μετά τη νίκη του στη δημοπρασία έμαθε οτι το Lucy βρίσκεται στην Ελλάδα, στον Πόρο συγκεκριμένα.

Ο Βρετανός αναγκάστηκε να πάρει άδεια απο τη δουλειά του για να έρθει στην Ελλάδα να παραλάβει το ιστιοφόρο αλλά και να το πάει στη Βρετανία. Του πήρε 3 μήνες στη θάλασσα σε ένα ταξίδι 3,400 μιλίων στο οποίο όπως λέει πολλές φορές φοβήθηκε για τη ζωή του, σε μερικά επικίνδυνα σημεία. Τέλος καλό όλα καλά όμως.

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΥΡΟΣ: Συνελήφθη μεθυσμένος καπετάνιος!

Σύλληψη Πλοιάρχου επαγγελματικού πλοίου αναψυχής στη Σύρο.

Στο πλαίσιο των προληπτικών εκτάκτων ελέγχων που διενεργούν οι Λιμενικές Αρχές σε πληρώματα επιβατηγών πλοίων, σύμφωνα με αναφορά της Λιμενικής Αρχής Σύρου, συνελήφθη κατά την αυτόφωρη διαδικασία, την 19/09/2011, 57χρονος Πλοίαρχος επαγγελματικού πλοίου αναψυχής , περιηγητικών πλόων, διότι μετά από αλκοολομέτρηση, εντοπίστηκε ποσότητα αλκοόλης στο αίμα του μεγαλύτερη από την επιτρεπόμενη .
Από το Λιμεναρχείο Σύρου, διενεργείται προανάκριση, τηρουμένων των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων
Ο 57χρονος, κατόπιν προφορικής εντολής του αρμόδιου Εισαγγελέα, αφέθηκε ελεύθερος και ορίστηκε τακτική δικάσιμος.

Συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης ζητούν οι ναυτικοί

'Εκτακτη συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μ.Χρυσοχοϊδη, έχει ζητήσει ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, Γιάννης Χαλάς. 

Οι εργαζόμενοι του ΝΑΤ υποστηρίζουν πως η περικοπή της κρατικής επιχορήγησης του ταμείου κατά 50 εκατ. ευρώ το 2011 ενώ θα έπρεπε να γίνει τμηματικά, θα γίνει τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, με υπαρκτό τον κίνδυνο, να μην μπορούν να δοθούν καθόλου συντάξεις στους ναυτικούς για τους δύο αυτούς μήνες.
Εργαζόμενοι του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου συναντήθηκαν χθες με τον γ.γ. της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) Γ. Χαλά και τον ενημέρωσαν για το τεράστιο πρόβλημα που εκτιμούν ότι θα δημιουργηθεί τους δύο αυτούς μήνες, καθώς ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε την περικοπή ενός ποσού από τις συντάξεις των ναυτικών κάθε μήνα, ώστε μέσα σ' ένα εξάμηνο να έχει καλυφθεί το σύνολο των 50 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, όπως τονίζουν, δεν εκδόθηκε η αναγκαία Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης που χρειαζόταν για να προχωρήσει η διαδικασία, με αποτέλεσμα να σημειωθεί αυτή η εμπλοκή.
'Ετσι η παρακράτηση των 50 εκατ. ευρώ υπάρχει κίνδυνος να γίνει τους δυο τελευταίους μήνες, καθώς λήγει η προθεσμία για το 2011. Να σημειωθεί ότι για το 2012 η περικοπή ανεβαίνει στα 100 εκατ.ευρώ.

Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

Πέντε κρουαζιερόπλοια την ερχόμενη εβδομάδα στον Άγιο Νικόλαο

Θα "πλημμυρίσει" από επισκέπτες ο Άγιος Νικόλαο την ερχόμενη εβδομάδα, καθώς θα καταπλεύσουν... στο λιμάνι πέντε κρουαζιερόπλοια με συνολικά 4.926 επιβάτες.

Συγκεκριμένα την ερχόμενη Τετάρτη στις 8 το πρωί με 900 επιβάτες θα έρθει από τη Σαντορίνη το Royal Iris και θα αναχωρήσει στις 7 το απόγευμα για τη Χάιφα.

Την ίδια ημέρα προερχόμενο από τη Ρόδο θα φτάσει στο λιμάνι μας στις 12 το μεσημέρι με 850 επιβάτες το Golden Iris και θα αποπλεύσει στις 8 το βράδυ με προορισμό τη Χάιφα.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Επικίνδυνο φορτίο σε πλοίο για Μυτιλήνη

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Καβάλας, ότι δύο (02) φορτηγά (επικαθήμενα) οχήματα φορτώθηκαν στο Ε/Γ - Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» Ν. Μυτιλήνης 36 στο λιμάνι της Καβάλας με προορισμό τη Μυτιλήνη και φέρουν διαφορετικό φορτίο από αυτό που δηλώθηκε από τους οδηγούς-ιδιοκτήτες τους πριν από την φόρτωση τους στο πλοίο.

Συγκεκριμένα μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε από το πλήρωμα του πλοίου εν πλω, διαπιστώθηκε ότι τα ανωτέρω οχήματα, τα οποία ταξιδεύουν ασυνόδευτα, ήταν φορτωμένα με φορτίο τριφύλλι που ανήκει στα επικίνδυνα είδη προς μεταφορά δια θαλάσσης.

Από την Λιμενική Αρχή Καβάλας που διενεργεί την προανάκριση, αναζητούνται οι δράστες κατά την αυτόφωρη διαδικασία, ενώ ενημερώθηκε ο πλοίαρχος του ανωτέρω πλοίου για διενέργεια τακτικών ελέγχων στο εν λόγω φορτίο.

Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2011

Προσάραξη Ι/Φ στη Σκιάθο

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Σκιάθου, για περιστατικό προσάραξης του Ε/Γ-Τ/Ρ-Ι/Φ «ΕΛ ΝΙΝΙΟ» N.Π. 6948 στη... θαλάσσια περιοχή διαύλου Ν. Σκιάθου - Πηλίου και συγκεκριμένα σε αβαθή υφάλου «ΛΕΥΤΕΡΗ», με έξι (06) αλλοδαπούς επιβαίνοντες.

Άμεσα στο σημείο έσπευσε περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. όπου παρέλαβε τους έξι (06) επιβαίνοντες και τους αποβίβασε στο λιμάνι της Σκιάθου, όντας όλοι καλά στην υγεία τους.

Το Ι/Φ «ΕΛ ΝΙΝΙΟ» αποκολλήθηκε ασφαλώς με συνδρομή του Τ/Χ σκάφους «ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ» Λ.Β. 11395 και κατέπλευσε αυτοδύναμα στο λιμάνι της Σκιάθου συνοδεία περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ. ΑΚΤ.

Από τo περιστατικό δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ από την Λιμενική Αρχή Σκιάθου που διενεργεί την προανάκριση απαγορεύθηκε ο απόπλους του Ι/Φ σκάφους.

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Μ. Χρυσοχοϊδης ζήτησε παρέμβαση Εισαγγελέα στον Ο.Λ. Κέρκυρας

Την παρέμβαση του Εισαγγελέα και του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης ζήτησε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης για τις καταγγελίες επτά πρώην μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένα Κέρκυρας για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Σπ. Στάλια.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείο την Τετάρτη εστάλη επιστολή των επτά μελών στην οποία υπέβαλλαν την παραίτηση τους κάνοντας λόγο για αδιαφανείς αναθέσεις έργων από τον κ.Στάλια.

Σύμφωνα με πληροφορίες στην επιστολή αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι από τον Ιανουάριο του 2011 και μετά «αντιληφθήκαμε ότι εκτελούνται εργασίες στη λιμενική ζώνη που δεν είχαν περάσει από Δ.Σ.» και ότι «κατά την έναρξη εργασιών δεν υπήρχαν καν συμβάσεις». 
 

Παραιτήθηκε το δ.σ. του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας

PortImage by Juliogmilat Fotografía via Flickr
Την παραίτησή του υπέβαλλε ο πρόεδρος και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας (ΟΛΚΕ) στον υπουργό Ανάπτυξης, Μιχάλης Χρυσοχοΐδη, κατηγορώντας τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΚΕ για αδιαφενείς αναθέσεις έργων.
Όπως αναφέρουν στην επιστολή τους, ο πρόεδρος του Οργανισμού, Χρήστος Τζουβελέκης και τα μέλη του δ.σ., «από τον Ιανουάριο του 2011 και μετά αντιληφθήκαμε ότι εκτελούνται εργασίες στη λιμενική ζώνη που δεν είχαν περάσει από Δ.Σ. και ότι «κατά την έναρξη εργασιών δεν υπήρχαν καν συμβάσεις».
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011

Η συνεργασία Βαρδινογιάννη - Βγενόπουλου τους έφερε κέρδη


H συμφωνία Βαρδινογιάννη - Βγενόπουλου στην ακτοπλοΐα έφερε μείωση εξόδων κατά 8 εκατ. Ο ανελέητος ανταγωνισμός... που ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια στις γραμμές-φιλέτα της Κρήτης όταν η Attica Group δρομολόγησε δυο πλοία, ένα προς Xανιά και ένα προς Hράκλειο διεκδικώντας μερίδιο από την πίτα των δυο ισχυρών της ANEK Line και της Minoan, κορυφώθηκε πέρυσι και έφτασε στο σημείο να ταξιδεύουν ακόμα και δωρεάν τα Ι.Χ. από και προς τον Πειραιά. Kι όμως το κόστος των καυσίμων είχε ήδη αυξηθεί κατά 70%. Oι τρεις εταιρίες ναυμαχούσαν και στις γραμμές Iταλίας όπου το μεταφορικό έργο σημείωνε μείωση 30%. Oι ζημίες από τη σύγκρουση αυτή ήταν μεγάλες. Aνδρέας Bγενόπουλος και Γιάννης Σήφη Bαρδινογιάννης αποφάσισαν να βάλουν τέλος σ' αυτό τον πόλεμο. Έδωσαν τα χέρια και υπέγραψαν τριετές μορατόριουμ και τώρα μετρούν κέρδη.

Το τριετές μορατόριουμ, που υπέγραψαν οι δύο μεγάλοι πλοιοκτήτες, αποτελεί ουσιαστικά ένα πείραμα, το οποίο, όπως εκτιμούν πηγές από τις δύο εταιρείες αναμένεται να αποφέρει λειτουργικά κέρδη 5 – 8 εκατ. ευρώ. «Η συμφωνία θα λειτουργήσει προς όφελος και των δύο εταιρειών, αφού θα υπάρχουν λιγότερα δρομολόγια, λιγότερα πλοία στις γραμμές της Κρήτης και της Ιταλίας και ως εκ τούτου αισθητά χαμηλότερα κόστη» επισημαίνει επιτελικό στέλεχος της ΑΝΕΚ. Η συμφωνία προβλέπει συνδυασμένων δρομολογίων.

Στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς – Ηράκλειο τα δρομολόγια θα εκτελούνται από το "Olympic Champion» της ΑΝΕΚ και το "Superfast XII" της Attica group, με αποτέλεσμα να μένουν «εκτός» τα πλοία «Κρήτη Ι» και «Κρήτη ΙΙ» της ΑΝΕΚ. Η εταιρεία του Γιάννη Σήφη Βαρδινογιάννη όμως, θα μονοπωλεί τα Χανιά, στα οποία θα εκτελούν δρομολόγια δύο πλοία της ΑΝΕΚ, ενώ μένει «εκτός» το "Blue Horizon» της εταιρείας του Ανδρέα Βγενόπουλου. Στη γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα τα δρομολόγια θα εκτελούνται από τα πλοία «Hellenic Spirit» της ΑΝΕΚ και τα "Superfast VI" και «Superfast XI» της Attica group.

Στόχος η πληρότητα
Η ανάγκη για την συνεργασία Γιάννη Σήφη Βαρδινογιάννη και Ανδρέα Βγενόπουλου, έγινε επιτακτική στην πιο «καυτή» περίοδο της καλοκαιρινής σαιζόν, λόγω βασικά του μεγάλου κόστους των καυσίμων.

Με τη συμφωνία θα μειωθεί η προσφερόμενη χωρητικότητα και στις δύο γραμμές (Ηράκλειο – Πειραιάς και Πάτρα – Ανκόνα) και θα αυξηθεί η πληρότητα των πλοίων. Αυτή την πληρότητα δεν είχαν καταφέρει να πετύχουν οι δύο εταιρείες τα δύο τελευταία χρόνια, ούτε ο τρίτος μεγάλος ανταγωνιστής τους, η Minoan Lines του Εμμανουέλε Γκριμάλντι, αφού τα δρομολογημένα πλοία τους, δεν ταξίδευαν γεμάτα, με αποτέλεσμα να καταγράφουν επί δύο συνεχή χρόνια ζημιές. Για την ΑΝΕΚ πάντως το α' τρίμηνο του 2011, η κρίση στη Λιβύη ανέτρεψε τα δυσμενή δεδομένα, βελτίωσε τα οικονομικά αποτελέσματα και ενίσχυσε σε μεγάλο βαθμό τη ρευστότητα της εταιρείας.

Οι ζημιές περιορίστηκαν στα 3,8 εκατ. ευρώ έναντι 18,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2010, καθώς οι έκτακτες ναυλώσεις πλοίων για τις μετακινήσεις πολιτών από τη Λιβύη, έφεραν ζεστό χρήμα στην εταιρεία. Από την άλλη πλευρά, η Attica group, έχει ζημιές 22,78 εκατ. ευρώ το α' τρίμηνο του 2011, κυρίως λόγω του υψηλού κόστους του πετρελαίου. Κατάφερε όμως να μειώσει το ύψος των ζημιών από την πώληση του Superferry II που απέφερε έσοδα 3,9 εκατ. ευρώ.

Η Blue Star Ferries της Attica group, παρά τις αντίξοες συνθήκες, συνεχίζει το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του στόλου της, με το «χτίσιμο» δύο νέων πλοίων, αντιμετωπίζοντας όμως πολλά προβλήματα. Το πρώτο πλοίο, το "Blue Star Δήλος», αναμενόταν να παραληφθεί τον περασμένο Μάιο, ώστε να δρομολογηθεί την καλοκαιρινή περίοδο. Το πλοίο δεν ήταν έτοιμο όμως, και αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, με αποτέλεσμα να είναι πολύ μικρό το διάστημα εκμετάλλευσης της αύξησης της τουριστικής κίνησης.

Το δεύτερο πλοίο "Blue Star Πάτμος» θα παραδοθεί τον Φεβρουάριο ή Μάρτιο του 2012, με στόχο να μπει στη γραμμή των Δωδεκανήσων. Έτσι, από την συνεργασία με την ΑΝΕΚ, η Attica group προσδοκά να περιορίσει σημαντικά τις ζημιές και να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για επιστροφή στην κερδοφορία στην επόμενη χρήση, ενώ η ΑΝΕΚ εκτιμά ότι το 2011 θα μηδενίσει τις ζημιές και θα εμφανίσει κερδοφορία.

Oι κίνδυνοι με τις αυξήσεις στα καύσιμα και οι τράπεζες
Μπορεί ΑΝΕΚ και η Attica group να περιμένουν τα οφέλη της συνεργασίας τους, που ξεκίνησε ήδη, ωστόσο η ελληνική ακτοπλοϊα με την κρίση να βαθαίνει, το κόστος των καυσίμων να έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, και τις απεργιακές κινητοποιήσεις, προσπαθεί να... μη βουλιάξει.

Η μέση τιμή του πρώτου εξαμήνου του 2011 στις τιμές των καυσίμων αυξήθηκε κατά 26%, με αποτέλεσμα να αποτελεί τον Νο1 κίνδυνο για την βιωσιμότητα των εταιρειών. Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι για ανάγκες μιας εβδομάδας σε 2-3 δρομολόγια 300 μιλίων απαιτούνταν σε καύσιμα περίπου 60.000 ευρώ ενώ φέτος το κόστος έχει ανέλθει στις 98.000 ευρώ.

Στο πρόβλημα, έρχεται να προστεθεί και η μεγάλη πτώση στην επιβατική κίνηση. Σύμφωνα με τα στοιχεία των εταιρειών η μείωση της κίνησης φτάνει το 9% για τις Κυκλάδες και ξεπερνά το 10% για τις μεγάλες γραμμές, όπως Κρήτη, Δωδεκάνησα και Αδριατική, παρά το γεγονός ότι φέτος είναι σχεδόν 40 λιγότερα πλοία που εκτελούν δρομολόγια.

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες για να αντιμετωπίσουν την πτώση της κίνησης, προχώρησαν από την 1η Ιουνίου σε μείωση των εισιτηρίων κατά 1,5 – 3 ευρώ ανά επιβάτη και 4 – 6 ευρώ για τα αυτοκίνητα, μετά την κατάργηση των κρατήσεων υπέρ τρίτων.

Ωστόσο ο σχεδιασμός τους ανατρέπεται από τις απεργιακές κινητοποιήσεις στην καρδιά της τουριστικής περιόδου που μειώνουν τις κρατήσεις των εισιτηρίων από εσωτερικό και εισαγόμενο τουρισμό. Μια από τις «πληγές» της ακτοπλοϊας, που προστέθηκαν σ' αυτές που ήδη υπάρχουν είναι και οι σχέσεις με τις τράπεζες και τη χρηματοδότηση.

Παραδοσιακά οι ακτοπλόοι την καλοκαιρινή περίοδο, εξοφλούσαν μέρος των υποχρεώσεών τους προς τις τράπεζες, με τη ρευστότητα που έφερνε η αυξημένη τουριστική κίνηση. Φέτος όμως, κάτι τέτοιο δεν φαίνεται εφικτό, γι' αυτό στελέχη των εταιρειών επιδίδονται σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με τα πιστωτικά ιδρύματα για να ξεπεράσουν το πρόβλημα, που μπορεί να οδηγήσει σε αδιέξοδο τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις.
noozbox.blogspot.com

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2011

Απόπειρα πειρατείας σε δεξαμενόπλοιο με ελληνική σημαία στην Ερυθρά Θάλασσα

Σήμερα το πρωί ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΕΚΣΕΔ) αρχικά από το αντίστοιχο MRCC Ρώμης και μετά από επιβεβαίωση με τη διαχειρίστρια εταιρεία MARINE MANAGEMENT SERVICES M.C. του δεξαμενόπλοιου πλοίου «UNITED EMBLEM» ότι εκδηλώθηκε σε αυτό απόπειρα πειρατείας, ενώ έπλεε στην Ερυθρά Θάλασσα και σε απόσταση 24 ν.μ. δυτικά της Υεμένης και 36 ν.μ. ανατολικά της Ερυθραίας.

Στο ανωτέρω Δ/Ξ επιβαίνουν 26 άτομα πλήρωμα (10 Έλληνες Ναυτικοί -ειδικότητες: Πλοίαρχος, Υποπλοίαρχος, Ανθυποπλοίαρχος, Α΄ Μηχανικός, Β΄ Μηχανικός, Γ’ Μηχανικός, Δόκιμος Καταστρώματος, δύο Δόκιμοι Μηχανής, ένας Αντλιωρός - 15 Φιλιππινέζοι - 1 Ουκρανός).

Το δεξαμενόπλοιο είναι σε έμφορτη κατάσταση και είχε αποπλεύσει από τερματικό σταθμό Kharq Island Ιράν στις 03/09/2011 με προορισμό το λιμένα Fos Γαλλίας.

Αμέσως μόλις η πληροφορία περιήλθε στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λ.Σ. - ΕΛ.ΑΚΤ., με εντολή του Υπαρχηγού Λ.Σ. - ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναυάρχου Θ. Φουστάνου ενεργοποιήθηκε η Ομάδα Διαχείρισης Περιστατικών Πειρατείας Πλοίων που έχει συσταθεί για την αντιμετώπιση ανάλογων περιστατικών και ενημερώθηκε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστος Παπουτσής και οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.

Η Ομάδα Διαχείρισης Περιστατικών Πειρατείας Πλοίων ενημέρωσε τα Υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών, καθώς και τα Διεθνή Κέντρα για την καταπολέμηση περιστατικών πειρατείας.

Το ΕΚΣΕΔ βρίσκεται σε συνεχή παρακολούθηση του πλοίου με υποτύπωση στιγμάτων (πορεία - ταχύτητα), σε συνεργασία με την προαναφερθείσα διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου, με έδρα στον Πειραιά.

Παράλληλα, το ΕΚΣΕΔ βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τα αρμόδια Διεθνή Κέντρα για την καταπολέμηση περιστατικών πειρατείας, αξιολογώντας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες και σε διαρκή επικοινωνία με εκπρόσωπο της διαχειρίστριας εταιρείας του πλοίου.

Κατά δήλωση υπεύθυνου Ασφαλείας εταιρείας (CSO), εκπροσώπου της ανωτέρω διαχειρίστριας πλοίου εταιρείας, μετά από τελευταία ενημέρωσή τους από τον Πλοίαρχο του πλοίου, περί ώρας 16.05 μ.μ. Ελλάδος, όλο το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία τους.

Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2011

Λίγα μίλια πριν το Κρουαζιερόπλοιο πιάσει το λιμάνι του Βόλου ο 72χρονος εξέπνευσε

Ειδικότερα χθες βράδυ το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, ενημερώθηκε για το θάνατο 72χρονου αλλοδαπού, επιβάτη του Κρουαζιερόπλοιου... «THE CALYPSO». Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι του Βόλου, ο 72χρονος παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και διεκομίσθη στο Νοσοκομείο Βόλου ενώ η σορός πρόκειται αναμένετε να μεταφερθεί στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Λάρισας για τη διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής. Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Βόλου.

Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2011

Με πλαστά πιστοποιητικά τα «Σάμος Σταρ» και «Σάμος Sun»

Θύματα εξαπάτησης του γραφείου του ρωσικού νηογνώμονα στην Ελλάδα φαίνεται ότι έχουν πέσει και τα δύο πλοία της Σάμου, «Σάμος Σταρ» και «Σάμος Sun» αφού απαγορεύτηκε μέχρι νεοτέρας ο απόπλους τους.

Το σήμα έφτασε στο λιμεναρχείο της Σάμου από το αρμόδιο υπουργείο στο πλαίσιο του ελέγχου που διενεργείται στα πλοία και έχει να κάνει με τα πλαστά πιστοποιητικά που εξέδιδε το γραφείο του ρωσικού νηογνώμονα.

Το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι μεγάλο αφού τα συγκεκριμένα πλοία έκαναν προγραμματισμένες εκδρομές σε Τουρκία και εκατοντάδες τουρίστες ακυρώνουν τις εκδρομές τους.

Το θέμα απασχολεί το αρμόδιο υπουργείο ενώ αρκετοί βουλευτές, μεταξύ αυτών και της Σάμου μετέφεραν το θέμα στον υπουργό προκειμένου να δοθεί λύση και να σταματήσει η ταλαιπωρία χιλιάδων επισκεπτών.

Με πλαστά χαρτιά πραγματοποιούσαν δρομολόγια 46 επιβατηγά πλοία

Με πλαστά πιστοποιητικά αξιοπλοΐας πραγματοποιούσαν δρομολόγια σε καθημερινή βάση όλο το καλοκαίρι 46 συνολικά επιβατηγά πλοία και τουριστικά πλοιάρια. Εφόσον διαπιστώθηκε ότι τα πλοία δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για να κριθούν αξιόπλοα, θα παροπλιστούν.

Τα «ακατάλληλα» πλοία προμηθεύονταν τα πιστοποιητικά τους από τον Ρωσικό Νηογνώμονα, μέσω εταιρείας στον Πειραιά με την οποία συνεργαζόταν, έως και την 1η Σεπτεμβρίου. Τρεις ημέρες αργότερα η Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του Λιμενικού Σώματος αποκάλυψε το θέμα των πλαστών πιστοποιητικών.

Καλούμενος να δώσει εξηγήσεις για τη διακοπή της συνεργασίας του Ρωσικού Νηογνώμονα με την εταιρεία στον Πειραιά, ο ιδιοκτήτης του παραρτήματος ανέφερε πως υπήρχαν διαφορές με τον νέο διευθυντή της εταιρείας στη Ρωσία.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Πάτρα: Τραυματίστηκε καβοδέτης στο νέο λιμάνι

The port of Patras.Image via Wikipedia Για περιστατικό τραυματισμού στα δύο χέρια, του καβοδέτη, κατά τη διαδικασία απόδεσης του Ε/Γ-Ο/Γ «CRUISE OLYMPIA» σημαίας Ιταλίας, το οποίο ήταν προσδεδεμένο στο νέο λιμένα Πατρών, ενημερώθηκε χθες το απόγευμα η Λιμενική Αρχή της Πάτρας.

Ο άνδρας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γ.Π.Π.Ν. Πατρών, όπου παραμένει νοσηλευόμενος.

Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Πάτρας

Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011

EEN: Στο στόχαστρο για μία ακόμη φορά οι πλοιοκτήτες

Στον κατακερματισμό των υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας αποδίδει μεταξύ άλλων το θέμα που έχει ανακύψει με τα πλαστά πιστοποιητικά κλάσης η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, τονίζοντας ότι η «συνεχής μεταφορά αρμοδιοτήτων ανάμεσα σε υπουργεία μόνο κακό μπορεί να κάνει στον κλάδο της ναυτιλίας».
«Ένα διαδικαστικό/οικονομικό/καταστατικό θέμα μεταξύ του Ρωσικού Νηογνώμονα και του τοπικού αντιπροσώπου του μεταμορφώθηκε σε μείζον ζήτημα, τα πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί θεωρήθηκαν μη έγκυρα με αποτέλεσμα αρκετά επιβατηγά πλοία να υποχρεωθούν να διακόψουν την εκτέλεση των δρομολογίων τους», αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση η διοίκηση της ΕΕΝ.
Δυστυχώς, προσθέτει «για μια ακόμη φορά οι Έλληνες πλοιοκτήτες βρίσκονται στο στόχαστρο και τιμωρούνται χωρίς να έχουν φταίξει σε τίποτε». Η ΕΕΝ υπογραμμίζει ότι τα ελληνικά ακτοπλοϊκά πλοία δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν σε θέματα ασφαλείας και δεν έχουν καμία ανάγκη «να καταφύγουν σε παράνομες μεθόδους και πλαστογραφίες προκειμένου να διαπιστωθεί η αξιοπλοΐα τους».
Σημειώνεται τέλος ότι πως παρά το γεγονός της παραίτησης ενός στενού συνεργάτη του Πρωθυπουργού δεν επανιδρύθηκε το ΥΕΝ ενώ για την επίλυση του όλου ζητήματος με τον ρωσικό νηογνώμονα και την άμεση έναρξη δρομολογίων των πλοίων που έχουν ακινητοποιηθεί, αναφέρεται ότι θα πρέπει να επανενεργοποιηθεί το άρθρο 11 του ΠΔ 32/1997.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

«Απαγορευτικό» για πλοία από τα Δωδεκάνησα, λόγω ελέγχων για πλαστά πιστοποιητικά αξιοπλοΐας

Συνολικά 16 πλοία ακινητοποιήθηκαν σήμερα στα νησιά της Δωδεκανήσου, λόγω του θέματος που έχει προκύψει με τα πλαστά πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από τον ρωσικό νηογνώμονα.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία χιλιάδων επισκεπτών αλλά και κατοίκων που επρόκειτο να ταξιδέψουν με τα καράβια αυτά, και παράλληλα την ακινητοποίηση εμπορευμάτων τα οποία θα μεταφέρονταν κυρίως σε μικρά νησιά.

Το σήμα από το αρμόδιο υπουργείο για τη διενέργεια ελέγχου σ' όλα τα πλοία που επρόκειτο να ταξιδέψουν από το νησί, προκειμένου να διαπιστωθεί αν διέθεταν πιστοποιητικό αξιοπλοΐας αναγνωρισμένο από το ρωσικό νηογνώμονα, έφθασε περίπου στις 3 τα ξημερώματα στο Κεντρικό Λιμεναρχείο της Ρόδου.

Χανιά: Εγκλωβισμένοι 800 επισκέπτες στο φαράγγι της Σαμαριάς!

the train in SamariaImage via WikipediaΠροβλήματα στην διακίνηση των επισκεπτών, από το φαράγγι της Σαμαριάς προς τα Σφακιά, μέσω της Αγίας Ρουμέλης, προκάλεσε η " ακινητοποίηση" των δύο πλοίων που εξυπηρετούν τη συγκεκριμένη γραμμή.

Η καταγγελία της σύμβασης με τον Ρωσικό νηογνώμονα από το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας - μετά την αποκάλυψη υπόθεσης πλαστών πιστοποιητικών ναυσιπλοοίας και η εντολή για "δέσιμο" όλων των σκαφών που είχαν πιστοποιητικό από τον συγκεκριμένο νηογνώμονα, είχε σαν αποτέλεσμα περίπου 800 επισκέπτες του φαραγγιού της Σαμαριάς να μην μπορούν να επιβιβαστούν στα δυο πλοία.  Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

«Εδεσαν» τα πλοία με τα πλαστά πιστοποιητικά

Δώδεκα επιβατηγά και εννέα τουριστικά πλοία, που εκτελούν δρομολόγια κυρίως το καλοκαίρι, σταμάτησε το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, μετά τον εντοπισμό από τις λιμενικές αρχές πλαστών πιστοποιητικών αξιοπλοϊας, με τα οποία τα είχε εφοδιάσει το γραφείο του Ρωσικού Νηογνώμονα στον Πειραιά.


Ο απόπλους απαγορεύθηκε (σε παρένθεση ο λιμένας νηολογίου) στα επιβατηγά - οχηματαγωγά: «Κάπτεν Αριστείδης» (Λευκάδα), «Ελένη» (Κέρκυρα), «Αλέξανδρος Κ II» (Κέρκυρα), «Αγία Ειρήνη» (Ηγουμενίτσα), «Πλατυτέρα των Ουρανών» και «Αγ. Γεώργιος» (Πειραιά), «Εξπρές Σκοπελίτης» (Αμοργός), «Οινούσαι III» και «Νήσος Θήρα» (Χίος).

Αντίθετα ήρθη η απαγόρευση απόπλου για το πλοίο «Mεγανήσι II», το οποίο εκτελεί δρομολόγια στην Λευκάδα.

Παράλληλα το Λιμεναρχείο Κέρκυρας απαγόρευσε επίσης τον απόπλου για το φέρρυ μποτ «Λευκίμμη», που εκτελεί το δρομολόγιο Λευκίμμης - Ηγουμενίτσας, αλλά και για τα δελφίνια «Ήλιδα ΙΙ» και «Σάντα ΙΙ», τα οποία εκτελούν καθημερινά δρομολόγια προς Παξούς.

Πλαστά πιστοποιητικά εντοπίστηκαν και στα τουριστικά πλοία «Μακεδονία Παλάς» (Λευκάδα), Επτάνησος (Λευκάδα), Σάμος Σταρ και Σάμος Σαν (Σάμος) και Ταξιάρχης (Αγ. Κήρυκος Ικαρία), τα οποία έκαναν τοπικές μονοήμερες εκδρομές.

Επίσης απαγόρευση απόπλου διατάχθηκε για τρία ακόμη τουριστικά σκάφη που εκτελούν ημερήσιες κρουαζιέρες σε Παξούς και Βόρεια Κέρκυρα, τα πλοιάρια «Ιόνιαν Σαν», «Ρένα ΙΙ» και «Τζώρτζια».

Μετά τις απαγορεύσεις έχουν γίνει τροποποιήσεις στα δρομολόγια των φέρι μπόουτ που συνδέουν την Κέρκυρα και την Λευκίμμη με την Ηγουμενίτσα. Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να επικοινωνούν με τα κατά τόπους Λιμεναρχεία για να ενημερώνονται για τις νέες ώρες αναχωρήσεων. 
Corfu - GreeceImage by Lee Cannon via FlickrΟ ΣΤΟΛΟΣ ΤΗΣ  ΑΝΕΚ LINES ΔΕΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΩΣΙΚΟ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ

Η ANEK LINES, ανακοινώνει ότι κανένα από τα πλοία του στόλου της εταιρείας δεν πιστοποιείται από τον Ρωσικό Νηογνώμονα.
Κατά συνέπεια, το θέμα, που προέκυψε με την εγκυρότητα των πιστοποιητικών κλάσης που παρέχει ο Ρωσικός Νηογνώμονας σε ορισμένα πλοία, δεν αφορά την ΑΝΕΚ και δεν επηρεάζει τα δρομολόγια της εταιρείας.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν μπόρεσε να δέσει στην Αμοργό το Σούπερ Τζετ

Χωρίς να πιάσει λιμάνι στην Αμοργό, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, συνέχισε το «Σούπερ Τζετ» το δρομολόγιό του από Πειραιά για Μήλο - Φολέγανδρο- Θήρα - Αμοργό - Κουφονήσι - Νάξο - Μύκονο - Νάξο - Θήρα - Φολέγανδρο - Μήλο - Πειραιά.

Στην Αμοργό ανέμεναν προς επιβίβαση 37 επιβάτες, οι οποίοι θα φιλοξενηθούν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας, ενώ στο «Σούπερ Τζετ» επέβαιναν 63 επιβάτες με προορισμό την Αμοργό.

Οι επιβάτες που επρόκειτο να αποβιβαστούν στην Αμοργό θα προωθηθούν από τη Νάξο με το Ε/Γ - Ο/Γ «BlueStar Πάρος».

ΝΑΥΑΓΙΟ: Η μοίρα έπαιξε άσχημο παιχνίδι σε 19 μετανάστες

Αναζητούσαν μία καλύτερη μοίρα αλλά η ζωή είχε τελικά αλλά σχέδια.

Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση-διάσωσης των 30 ναυαγών –μεταναστών από το Πακιστάν που εντοπίστηκαν χθες τα ξημερώματα 60 ναυτικά μίλια δυτικά της Κεφαλονιάς στα όρια του ελληνικού FIR, όταν το σκάφος το οποίο τους μετέφερε ναυάγησε.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Ημερήσιες εκδρομές από Μυτιλήνη και Χίο στην Τήνο με το «Νήσος Χίος»

HSW Flyingcat 4 approaching Santorini, Greece.Image via Wikipedia
 Προσκύνημα  στην Τήνο

Η Hellenic Seaways διοργανώνει, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος 2 ημερήσιες εκδρομές με το «Νήσος Χίος» από Μυτιλήνη και Χίο για την Τήνο στις 17 & 24 Σεπτεμβρίου 2011 και μας προσκαλεί να ταξιδέψουμε μαζί για άλλη μια φορά πάντα με χαμόγελο, άνεση και άριστη εξυπηρέτηση. 

Αναλυτικότερα, τα δρομολόγια του «Νήσος Χίος» Σάββατο 17 & 24 Σεπτεμβρίου και οι τιμές των εισιτηρίων μετά επιστροφής διαμορφώνονται ως εξής: 

Αναχώρηση από Μυτιλήνη* Αναχώρηση από Χίο** Άφιξη στην Τήνο
07:00 09:30 12:30

Αναχώρηση από Τήνο Άφιξη στη Χίο Άφιξη στη Μυτιλήνη
21:05 00:20 02:50

Κατηγορία Θέσης Τιμή  από Χίο Τιμή  από Μυτιλήνη
Κατάστρωμα € 58,00 € 70,00
Οικονομική  θέση (αριθμημένο κάθισμα) € 64,00 € 75,00
VIP (αριθμημένο κάθισμα) € 69,00 € 80,00
Καμπίνα ΑΧ2 (δίκλινη εξωτερική) € 80,00 € 92,00
Αυτοκίνητο  € 35,00 € 35,00


Για κρατήσεις μπορείτε να απευθυνθείτε στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ή στην Hellenic Seaways: Άστιγγος 6, Πλατεία Καραϊσκάκη, Πειραιάς, τηλ: 210-4199000, www.hsw.gr
 
*Κεντρικό Πρακτορείο Hellenic Seaways στη Μυτιλήνη: Dimakis Tours, τηλ: 22510-20716 & 22510-27865
**Κεντρικό Πρακτορείο Hellenic Seaways στη Χίο: Michalakis Travel, τηλ: 22710-22034, & 22710-40070

Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου 2011

Απαγόρευση απόπλου σε 4 πλοία

Φέρυ-μποτ που γυρίζει από ΗγουμενίτσαImage via WikipediaΕντολή απαγόρευσης απόπλου, λόγω προβλημάτων στα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας τους, δόθηκε σήμερα από το αρμόδιο Υπουργείο, για τέσσερα πλοία στην Κέρκυρα , δύο από τα οποία εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα.
Πρόκειται για τα πλοία ανοιχτού τύπου, "Ελένη" και "Αγία Ειρήνη", τα οποία εκτελούν το δρομολόγιο Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα, το πλοιάριο "Αλέξανδρος Κ2" το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο των Διαποντίων Νήσων καθώς και το πλοίο "Αγία Τριάδα" το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο Λευκίμμη - Ηγουμενίτσα.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες τις οποίες επιβεβαιώνει και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Κέρκυρας ,τα τέσσερα συγκεκριμένα πλοία, λάμβαναν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από νηογνώμονα Ρωσικών συμφερόντων.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

16 πλοία με πλαστά πιστοποιητικά!

Στον αρμόδιο Εισαγγελέα Ποινικής Δίωξης διαβιβάστηκε από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, φάκελος δικογραφίας που αφορά στην υπόθεση έκδοσης πλαστών πιστοποιητικών σε δεκαέξι πλοία από το γραφείο του Ρωσικού Νηογνώμονα στον Πειραιά.

ΣΤο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, το οποίο ανέλαβε την υπόθεση, μετά από δειγματοληπτικό έλεγχο για το πρώτο τρίμηνο 2011, σε συνδυασμό με στοιχεία που απεστάλησαν από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και της απάντησης του Ρωσικού Νηογνώμονα, διαπιστώθηκε η πλαστότητα πιστοποιητικών για 16 πλοία των παραπάνω κατηγοριών.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Επιχείρηση διάσωσης ναυαγών στην Κεφαλονιά

Πλοίο με παράνομους μετανάστες ναυάγησε 60 μίλια δυτικά του νησιού, ενώ υπάρχουν πληροφορίες για πνιγμούς.

Μεγάλη επιχείρηση διάσωσης ναυαγών- παράνομων μεταναστών διεξάγεται από τα ξημερώματα 60 ναυτικά μίλια δυτικά της Κεφαλονιάς στα όρια του ελληνικού FIR.

Στην διάσωση συμμετέχει ένα ελικόπτερο SUPER PUMA και ναυαγοσωστικό του Λιμενικού Σώματος.

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2011

Θεσ/νίκη: Νεκρός βρέθηκε 50χρονος ψαράς

Νεκρός εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή Ηράκλεια της Χαλκιδικής, ο 50χρονος, ο οποίος αγνοούνταν από χθες όταν πήγε για ψαροντούφεκο.

Η σορός του άτυχου άνδρα εντοπίστηκε το πρωί από ιδιώτη και μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.

Ο 50χρονος είχε πάει μαζί με 40χρονη για ψάρεμα με φουσκωτό σκάφος και από τη στιγμή που βούτηξε στη θάλασσα αγνοούνταν.

Η ΣΥΕΝΧΕΙΑ ΕΔΩ

Γυναίκα γέννησε σε κιόσκι του λιμανιού του Πειραιά

Σε κιόσκι στον προβλήτα του Αργοσαρωνικού, στο λιμάνι του Πειραιά, γέννησε μια 33χρονη γυναίκα που εντοπίσθηκε, τις πρωινές ώρες χτες, από στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, εμφανώς εξαντλημένη και χωρίς τις αισθήσεις της.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Διορία έως 30/09 για να δηλωθεί η πραγματική χρήση σκαφών αναψυχής

Έως τις 30 Σεπτεμβρίου έχουν περιθώριο οι ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής - τα οποία ενώ είναι ιδιωτικά δηλώνονταν ως επαγγελματικά - να δηλώσουν την... πραγματική χρήση των σκαφών, χωρίς πρόστιμα και προσαυξήσεις αλλά καταβάλλοντας μόνο τους αναλογούντες φόρους από ΦΠΑ και καύσιμα. 

Σε αντίθετη περίπτωση, θα κληθούν να πληρώσουν υψηλά πρόστιμα.

Αυτό προκύπτει από εγκύκλιο του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Παντελή Οικονόμου

Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2011

Ελεύθεροι οι Ελληνες ναυτικοί του Φ/Γ πλοίου «MARIA L»

Επετράπη ο απόπλους του Φ/Γ πλοίου «MARIA L, από τις Αρχές της Βενεζουέλας , σύμφωνα με επιστολή που περιήλθε χθες, στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής από τη διαχειρίστρια εταιρεία του.

Στο εν λόγω πλοίο, το οποίο είχε εικοσαμελές πλήρωμα εκ των οποίων οι δώδεκα Έλληνες, όλοι καλά στην υγεία τους, είχε απαγορευθεί ο απόπλους την 08/03/2011 μετά από εντοπισμό ποσότητας ναρκωτικών στα ύφαλά του.


Η  ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Σύγκρουση σκαφών ανοιχτά της Μεθώνης


Έβαλε νερά το ένα, εξαφανίστηκε το δεύτερο

Με σκάφος άγνωστων στοιχείων, πιθανώς θαλαμηγό-καταμαράν, που δεν είχε φανάρια ναυσιπλοΐας, συγκρούστηκε αλιευτικό χθες βράδυ σε απόσταση δύο ναυτικών μιλίων ανοιχτά του λιμανιού της Μεθώνης. Ο κυβερνήτης του αλιευτικού ειδοποίησε τη Λιμενική Αρχή Πύλου καθώς από τη σύγκρουση το σκάφος υπέστη ρήγμα στην πλώρη και παρουσίασε εισροή υδάτων.

Ο κυβερνήτης του αλιευτικού «ΚΑΛΛΙΡΟΗ» συνέχισε την πορεία του και προσάραξε με ασφάλεια σε αμμώδη περιοχή του λιμανιού της Μεθώνης, ενώ σύμφωνα με τον κυβερνήτη το άγνωστο σκάφος συνέχισε την πορεία του με δυτική κατεύθυνση.

Οι έρευνες στελεχών της Λιμενικής Αρχής Πύλου στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή για τον εντοπισμό ου καταμαράν ολοκληρώθηκαν χωρίς αποτέλεσμα.

Πηγή: http://bit.ly/nePiKY

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...