Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

Σάμος: Αναστάτωση για το "Νήσος Μύκονος" - Σταματάει τα δρομολόγια;

Σύμφωνα με τη SamiakiGnomi το πλοίο θα σταματήσει τα δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς - Σάμος στις 9 Δεκεμβρίου.

Η είδηση έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις στο νησί και ακόμα περισσότερες το ότι πιθανότατα θα το αντικαταστήσει το πλοίο "Ιεράπετρα".

Πολλοί από τους κατοίκους λένε ότι η εξέλιξη αυτή υποβαθμίζει τον τόπο τους καθώς το "Ιεράπετρα"είναι ένα πλοίο 40 ετών.

Προσφέτουν ότι το μόνο που μένει, είναι να πάρουν οι ίδιοι οι πολίτες την κατάσταση στα χέρια τους και να αντιδράσουν με όποιο τρόπο μπορούν...

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια την 1η Δεκεμβρίου

Δεμένα θα μείνουν τα πλοία στα λιμάνια την 1η Δεκεμβρίου λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ στις κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ.Οι ναυτεργάτες διαμαρτύρονται κατά της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης, ενώ εκφράζουν ανησυχία για το μέλλον του επαγγέλματός τους. Παράλληλα ζητούν απρόσκοπτη χρηματοδότηση του ΝΑΤ και αξιοπρεπείς συλλογικές συμβάσεις.

Μεταξύ των αιτημάτων τους είναι και η απόσυρση του σχεδίου νόμου για τους ένοπλους φρουρούς στα πλοία υποστηρίζοντας ότι δεν αντιμετωπίζεται με τον τρόπο αυτό η μάστιγα της πειρατείας.
nooz.gr

Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011

"Βγήκαν τα μαχαίρια" Χρυσοχοϊδη - Παπουτσή για την πειρατεία


 Σύννεφα στις σχέσεις του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη και του Χρήστου Παπουτσή προκαλεί η δημοσιοποίηση από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη του σχεδίου νόμου για την αντιμετώπιση της πειρατείας.


Πηγές του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας δεν έκρυβαν την ενόχλησή τους λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ο κ. Παπουτσής «ανέλαβε από μόνος του την πρωτοβουλία για την σύνταξη και την γνωστοποίηση του νομοσχεδίου και της αποστολής του προς τα άλλα υπουργεία, ενώ υπάρχει συναρμοδιότητα δυο υπουργείων για το συγκεκριμένο ζήτημα».

Από την πλευρά της Κατεχάκη διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει καμία «σκιά» στη συνεργασία των δύο υπουργών και ότι όλα έγιναν με ορθό τρόπο.

Μάλιστα σε ανακοίνωση που είχε εκδώσει το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη το μεσημέρι της Παρασκευής αναφερόταν ότι «η αντιμετώπιση περιστατικών πειρατείας που εκδηλώνονται στον χώρο ευθύνης του ΛΣ - ΕΛΑΚΤ, εντάσσεται στην αποστολή του Σώματος, σύμφωνα με ρητή διάταξη του ν.3922/2011, γεγονός το οποίο επιβεβαιώθηκε πρόσφατα σε γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Ωστόσο, είναι προφανής και αναγκαία η εμπλοκή του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας καθ' όσον το θέμα αντανακλά τη ναυτιλία και κατ' επέκταση, την εθνική οικονομία. Οπως είναι προφανής η εμπλοκή των υπουργείων Εξωτερικών, Εθνικής Αμυνας και Δικαιοσύνης, Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Διαφάνειας».

Επίσης, σημειωνόταν στην ανακοίνωση ότι «συμπεριλήφθηκαν τα στοιχεία της σχετικής διάταξης την οποία απέστειλε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης με επιστολή του στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστο Παπουτσή».

Επιπλέον, τονίζεται ότι μετά από την ολοκλήρωση της διαβούλευσης με τα συναρμόδια υπουργία και την οριστική διαμόρφωση του σχεδίου νόμου «θα συζητηθεί στα πλαίσια του Υπουργικού Συμβουλίου σε πρώτη ανάγνωση, θα ακολουθήσει η δημόσια διαβούλευση και ακολούθως η δεύτερη ανάγνωση στο Υπουργικό Συμβούλιο πριν την κατάθεση στη Βουλή των Ελλήνων για ψήφιση».

Εφοπλιστικοί κύκλοι εξέφραζαν, σύμφωνα με πληροφορίες, τον προβληματισμό τους για σημεία του νομοσχεδίου και δεν έκρυβαν τη δυσφορία τους για το γεγονός ότι ανακοινώθηκε από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και όχι από το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας καθώς, όπως έλεγαν, οι συναντήσεις που είχαν για το θέμα είχαν γίνει με τον κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.

Μία από τις ενστάσεις τους είναι η πρόβλεψη για καταβολή χρημάτων για την άδεια που πρέπει να εκδοθεί από τον Αρχηγό του Λιμενικού για την παρουσία ενόπλων.

Όπως αναφέρεται στο σχέδιο νόμου: «Για την έκδοση ή την παράταση ισχύος κάθε άδειας καταβάλλεται από τον αιτούντα τέλος:
α) δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ, εφόσον η ισχύς της είναι έως τριών μηνών,
β) τριών χιλιάδων πεντακοσίων (3.500) ευρώ, εφόσον η ισχύς της είναι άνω των τριών μηνών»

Από το γραφείο Τύπου του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη εκδόθηκε ανακοίνωση-απάντηση στο ρεπορτάζ σύμφωνα με την οποία «κατά το στάδιο της επεξεργασίας των νομοθετημάτων όλοι οι ενδιαφερόμενοι φορείς είναι καλοδεχούμενοι για την παρουσίαση των δικών τους θέσεων και προτάσεων. Και όλες θα συζητηθούν με σεβασμό στην ειλικρίνεια των πραγματικών τους προθέσεων» .
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ακόμη ότι «εκείνο που δεν θα γίνει αποδεκτό είναι οι προσπάθειες των νοσταλγών ενός φαύλου παρελθόντος με πρακτικές υπαγόρευσης και επιβολής των νομοθετικών πρωτοβουλιών στους υπουργούς και τις κυβερνήσεις».

Υπενθυμίζεται ότι η Ενωση Εφοπλιστών έχει ως πάγιο αίτημα την επανασύσταση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας με την ενσωμάτωση του Λιμενικού Σώματος.
 
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
 
 Ο εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Συμμαχίας Δημήτρης Ζαφειριάδης, έκανε σήμερα την ακόλουθη δήλωση:

«Οι τρεις συναρμόδιοι υπουργοί για τα θέματα της Ναυτιλίας κ. κ. Παπουτσής, Χρυσοχοΐδης, Γεωργιάδης, με τον τρόπο που λειτουργούν για τα σοβαρά και τα μη σοβαρά θέματα του υπουργείου Ναυτιλίας, εκθέτουν την κυβέρνηση.
Όσα συμβαίνουν μεταξύ τους επιβεβαιώνουν ότι αν θέλουμε να ενισχύσουμε ουσιαστικά την ελληνική ναυτιλία, τον πιο παραγωγικό και εξωστρεφή τομέα της οικονομίας, χρειάζεται μια πολιτική απόφαση: Η σύσταση αυτόνομου υπουργείου Ναυτιλίας με ισχυρό υπουργό, με ταυτόχρονη κατάργηση καμιά εικοσαριά από τις σημερινές θέσεις υπουργών και υφυπουργών».
 

Αντιδράσεις και από τους ναυτικούς
Την άμεση απόσυρση του σχεδίου νόμου για τους ένοπλους φρουρούς στα πλοία ζητά η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία καθώς, όπως αναφέρει, «με τον τρόπο αυτό δεν αντιμετωπίζεται η μάστιγα της πειρατείας και η προστασία των ναυτεργατών για ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, πράγμα που συνιστά αυτονόητη υποχρέωση του ελληνικού κράτους, αντίθετα αυξάνεται ο κίνδυνος ατυχημάτων, ενώ παράλληλα ασκείται ψυχολογική βία στους ναυτεργάτες από την παρουσία των φρουρών αυτών».

Επιφυλάξεις εκφράζουν και τα μέλη της Πανελλήνιας Ενωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού. Μιλώντας στο «Βήμα» ο Γραμματέας Β της Ενωσης κ. Γιώργος Τσουρής επεσήμανε ότι οι ναυτικοί που ταξιδεύουν σε περιοχές όπου εκδηλωθεί περιστατικά πειρατείας είναι δεδομένο πως θα αισθάνονται πιο ασφαλείς με την παρουσία ενόπλων ωστόσο το θέμα είναι «δίκοπο μαχαίρι» .

Οπως σημείωσε, «από τη στιγμή που θα δρουν ένοπλοι αλλάζει ο χαρακτήρας του εμπορικού πλοίου, ενώ θα βρεθούν άοπλοι ναυτικοί μέσα σε πεδίο μάχης».

Ο κ. Τσουρής, σχολιάζοντας το νομοσχέδιο και ειδικότερα το σημείο όπου αναφέρεται ότι «ένοπλοι ιδιώτες φρουροί που παρέχουν υπηρεσίες επί του πλοίο, τελούν υπό την εξουσία του πλοιάρχου και ενεργούν μετά από σύμφωνη γνώμη του, που εκφράζεται αφού ληφθεί υπόψη ο κίνδυνος που απειλείται» αναρωτήθηκε: «Με τι γνώσεις θα δίνει εντολή ο καπετάνιος στον ένοπλο; Και αν η οδηγία του είναι αντίθετη με την κρίση του ενόπλου; » .

Και συμπλήρωσε: «Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού είναι, όχι ναύαρχος ή στρατηγός». Για τον Γραμματέα της ΠΕΠΕΝ η λύση δεν είναι η παρουσία ενόπλων στα πλοία αλλά «να πολεμήσουν το κακό στη ρίζα του».
 
 

«Πράσινο» φως για ένοπλους φρουρούς σε εμπορικά πλοία

«Πράσινο» φως για τη χρησιμοποίηση ιδιωτών ενόπλων φρουρών και στα πλοία με ελληνική σημαία , για την αντιμετώπιση πιθανών πειρατικών επιθέσεων, ανάβει το νομοσχέδιο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, το οποίο δόθηκε ήδη στους αρμόδιους υπουργούς για διαβούλευση.

 Το νομοσχέδιο προβλέπει τη χρησιμοποίηση μέχρι και 6 ενόπλων φρουρών σε κάθε πλοίο που εκτελεί διεθνείς μεταφορές.

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στο νομοσχέδιο, απαγορεύεται η χρήση όπλων εντός της ελληνικής επικράτειας, ενώ οι φρουροί που θα παρέχουν υπηρεσίες επί του πλοίου θα τελούν υπό την εξουσία του πλοιάρχου.

Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011

Άλλο ένα εργατικό ατύχημα στα ναυπηγεία Περάματος

Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στο Θριάσιο νοσοκομείο ένας 41χρονος, μέλος ιδιωτικού συνεργείου, ο οποίος υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, έπεσε από θαλαμηγό, η οποία είχε ανελκυστεί στη ξηρά στο ναυπηγείο της Ψαρού στο Πέραμα, για επισκευαστικές εργασίες.

Σύμφωνα με το λιμεναρχείο Περάματος, την ώρα που συνέβη το ατύχημα, στη θαλαμηγό Allure με σημαία νησιών Μάρσαλ, γίνονταν εργασίες για το κλείσιμο της πρυμναίας θύρας του σκάφους.


Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ 

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011

Κερδοφόρο το εννεάμηνο για τον ΟΛΠ

Σε 5.554.138 ευρώ, έναντι 1.865.200 πέρυσι, ανήλθαν τα καθαρά κέρδη του ΟΛΠ μετά από φόρους το εννεάμηνο του 2011, παρουσιάζοντας αύξηση 298%, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιώργος Ανωμερίτης.

Όπως προκύπτει από την εισήγηση του κ. Ανωμερίτη για τις ενδιάμεσες συνοπτικές οικονομικές καταστάσεις, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 9.807.668 ευρώ, έναντι 2.777.203 την αντίστοιχη περίοδο του 2010, καταγράφοντας αύξηση 353%.

Τα αναλυτικά στοιχεία της έκθεσης προς το Διοικητικό συμβούλιο θα εγκριθούν στις 28-11-2011 κατά την τακτική συνεδρίαση του Δ.Σ. του Οργανισμού.

Μπάχαλο στο ΥΕΝ.Λιμενικοί εναντίον υπαλλήλων

Ένταση δημιουργήθηκε χθες στο κτήριο του πρώην ΥΕΝ στην Ακτή Βασιλειάδη μεταξύ Λιμενικών και πολιτικών υπαλλήλων. Πιο συγκεκριμένα, Λιμενικοί έκαναν "έξωση" στους πολιτικούς υπαλλήλους από τα γραφεία τους και τους ζήτησαν να μετακομίσουν σε άλλους ορόφους. Οι πολιτικοί υπάλληλοι αντέδρασαν με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση.

Το υπουργείο στην Ακτή Βασιλειάδη στο οποίο στεγάζονται υπηρεσίες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας πέρασε στην αρμοδιότητα του ......Λιμενικού αφού εκεί στεγάζεται πλέον το Αρχηγείο της Ελληνικής Ακτοφυλακής
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

s@tGate: Νέα Υπηρεσία Προστιθέμενης Αξίας από την Otesat-Maritel

Η Otesat-Maritel διαθέτει την νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας, s@tGate, που αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης και βελτιστοποίησης (management and optimization) υπηρεσιών ανταλλαγής δεδομένων στα ευρυζωνικά δίκτυα Inmarsat FleetBroadband για εταιρική χρήση και χρήση από τα πληρώματα. Η υπηρεσία περιλαμβάνει τον τερματικό εξοπλισμό s@tGate που έχει αναπτυχθεί για χρήση στο πλοίο και web interface για απομακρυσμένη πρόσβαση και διαχείριση από το γραφείο ή το πλοίο.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της υπηρεσίας είναι η προπληρωμένη πρόσβαση στο internet για τα πληρώματα των ποντοπόρων πλοίων, και η εταιρική πρόσβαση στο διαδίκτυο. Επιπλέον, η υπηρεσία παρέχει συμπίεση δεδομένων (compression) και caching κατά την ανταλλαγή των δεδομένων, καθώς και τη δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης και διαχείρισης των λογαριασμών, μέσω ενός εύχρηστου web interface, ενώ παρέχονται ενιαία τιμολογιακά πακέτα για εταιρική χρήση και για χρήση από το πλήρωμα.

Η υπηρεσία παρέχεται μέσω του δικτύου της Otesat-Maritel και δεν απαιτείται κόμβος (hub) στις εγκαταστάσεις των πελατών.

Με την υπηρεσία s@tGate οι ναυτιλιακές εταιρίες μπορούν να βελτιώσουν τις συνθήκες διαβίωσης των πληρωμάτων με μειωμένο κόστος, ενώ ταυτόχρονα να έχουν υψηλές ταχύτητες πρόσβασης στο internet με παράλληλη εκμετάλλευση των εμπορικών πακέτων FleetBroadband. Η υπηρεσία s@tGate έχει τη δυνατότητα να καλύψει εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών της και υποστηρίζεται πλήρως από την 24/7 Εξυπηρέτηση πελατών.

Η Otesat-Maritel εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό της με την υπηρεσία s@tGate, παραμένοντας σταθερή στην στρατηγική της να παρέχει ποιοτικές και αξιόπιστες λύσεις δορυφορικών επικοινωνιών παγκοσμίως, σε ανταγωνιστικές τιμές.

Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

Η Hellenic Seaways έτρεξε για την Action Aid Hellas

HSW Flyingcat 4 approaching Santorini, Greece.
Image via Wikipedia
Η Hellenic Seaways, η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρία έτρεξε για την Action Aid Hellas στον 29ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών 2011 που διοργανώθηκε την Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011 και ήταν αφιερωμένος στον Βαλκανιονίκη και Ειρηνιστή Γρηγόρη Λαμπράκη.
Με  την ομάδα της Action Aid Hellas, συνεργαζόμενη ΜΚΟ του 29ου Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών, έτρεξαν 54 συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων ήταν και στελέχη της Hellenic Seaways, οι οποίοι φορώντας τη φανέλα της Action Aid Hellas Hellas, έτρεξαν στις διαδρομές των 10χλμ και 42χλμ, διαδίδοντας το μήνυμα της ανθρωπιστικής οργάνωσης σε κάθε συμμετέχοντα.
H Hellenic Seaways με έντονα ανεπτυγμένο το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης αγκαλιάζει και στηρίζει κάθε πρωτοβουλία και προσπάθεια για το κοινό καλό, ενισχύοντας τους σκοπούς και τα οράματα όλων όσοι προσπαθούν να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για ένα καλύτερο αύριο.
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011

Monde: Ευτυχείς οι εφοπλιστές στην Ελλάδα

The building of the newspaper Le MondeImage via Wikipedia
Δύο εκτενή άρθρα αφιερώνει η γαλλική εφημερίδα Le Monde στην ελληνική ναυτιλία, στους «Έλληνες του Λονδίνου» και στην «ευτυχία να ζεις ως εφοπλιστής στην Ελλάδα».
«Για να ζεις με άνεση στην Ελλάδα, είναι καλύτερα να μένεις στην αφάνεια». Ετσι ξεκινά το πρώτο κείμενο που αναφέρεται στον «ομφάλιο λώρο μεταξύ κράτους και εφοπλιστών» στην Ελλάδα τον οποίο κανείς πολιτικός μέχρι σήμερα δεν έχει επιχειρήσει να σπάσει.
«Ο δεσμός αυτός είναι το άρθρο 107 του Συντάγματος» που εξαιρεί τους εφοπλιστές από τη φορολογία επί των κερδών, στην οποία υποχρεώνεται ο υπόλοιπος επιχειρηματικός κόσμος, ενώ επιβάλλεται μόνο μια ειδική φορολογία επί του τονάζ του στόλου. «Ακόμα και οι διαδηλωτές στους δρόμους συνδέουν τους εφοπλιστές με την πλουτοκρατία και την κυβέρνηση των εχόντων, όμως το προνομιακό καθεστώς τους δεν αποτελεί αντικείμενο δημόσιας συζήτησης στην Ελλάδα, όπως για παράδειγμα οι φορολογικές απαλλαγές της Εκκλησίας» σημειώνει χαρακτηριστικά η εφημερίδα. 

Λαχτάρησαν 1204 επιβάτες στο Ηράκλειο

Το πλοίο στο οποίο επέβαιναν προσέκρουσε στο λιμάνι ενω προσπαθούσε να δέσει.
Πρόκειται για το πλοίο "ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ" που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραίας - Ηράκλειο.

Καθώς προσέγγιζε το λιμάνι του Ηρακλείου, οι ισχυροί άνεμοι που έπνεαν, έκαναν ιδιαίτερα δύσκολη την πρόσδεση με αποτέλεσμα να προσκρούσει τελικά στον προβλήτα.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2011

Απαγόρευση απόπλου από το πορθμείο Πρίνου - Θάσου - Καβάλας

Kavala - portImage by Visit Greece via Flickr Σε ισχύ η απαγόρευση απόπλου με ανοιχτού τύπου πλοία από το πορθμείο Πρίνου – Θάσου - Καβάλας λόγω των ισχυρών ανέμων.

Την Παρασκευή το μεσημέρι δεν αναχώρησε το πλοίο ΣΑΟΣ από Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη, ενώ αναβλήθηκε το δρομολόγιο του «Παναγία Θαλασσινή» από Λαύριο

Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011

«Αθώες» οι ακτοπλοϊκές εταιρείες για την κατηγορία περί σύστασης καρτέλ

Aθωώθηκαν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, αλλά και η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, από τις κατηγορίες για παράβαση του άρθρου 1 του ν. 703/77 περί σύστασης καρτέλ, με απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Μετά από αυτεπάγγελτη έρευνα στην Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας και σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των ακτοπλοϊκών μεταφορών στην Ελλάδα, για τυχόν παράβαση του άρθρου 1 του ν. 703/77, όπως ισχύει, και του άρθρου 101 ΣΛΕΕ (πρώην άρθρο 81 ΣυνθΕΚ) η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού αποφάσισε, κατά πλειοψηφία (με την υπ' αριθμ. 507/VI/2010 απόφασή της), ότι στην κρινόμενη υπόθεση δεν διαπιστώθηκε παράβαση του άρθρου 1 του ν. 703/77, όπως ισχύει, και ότι δεν συντρέχει λόγος περαιτέρω δράσης από μέρους της κατά το άρθρο 101 της ΣΛΕΕ.
''Εκτιμώντας συνολικά τα δεδομένα της αποδεικτικής διαδικασίας (συμπεριλαμβανομένων των υπομνημάτων, των μαρτυρικών καταθέσεων και λοιπών επεξηγήσεων που αναπτύχθηκαν από τα εμπλεκόμενα μέρη κατά την ακροαματική διαδικασία), η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκρινε - για τους ειδικότερους λόγους που παρατίθενται στην απόφαση - ότι δεν προέκυψαν επαρκή στοιχεία που να στοιχειοθετούν ότι οι αποφάσεις της Ένωσης και οι αντίστοιχες συζητήσεις των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων-μελών του Δ.Σ. στα πλαίσια της Ένωσης σχετικά με το αυξημένο κόστος καυσίμων τη χρονική περίοδο 2006-2008, καθώς και σχετικά με τη συντονισμένη υποβολή ή μη δηλώσεων δρομολόγησης προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας τη χρονική περίοδο 2002-2008, είχαν ως αντικειμενικό ενδεχόμενο τον περιορισμό του ανταγωνισμού, κατά την έννοια των απαγορευτικών διατάξεων του νόμου'' όπως σημειώνεται στην απόφαση.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες ΑΠΕ – ΜΠΕ

Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Μηχανική βλάβη στο φορτηγό "Alkyon"

Μηχανική βλάβη παρουσιάστηκε στο υπό ελληνική σημαία φορτηγό πλοίο «ALKYON», στη θαλάσσια περιοχή των Καναρίων νήσων.

Τα 23 μέλη του πληρώματος (12 Έλληνες και 11 Φιλιππινέζοι), καθώς και ένας Έλληνας επιβάτης, είναι καλά στην υγεία τους. Το πλοίο θα ρυμουλκηθεί στο Λας Πάλμας.

Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2011

Συνάντηση για την ανταγωνιστικότητα του λιμανιού του Πειραιά

container terminal, BlantyreImage by nchenga via Flickr
Τις προτάσεις και τις επισημάνσεις για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του λιμανιού του Πειραιά, κατέθεσε στο Γενικό Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής Αθ. Πάλλη, το προεδρείο της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης, η οποία σήμερα εκπροσωπεί το σύνολο σχεδόν των ναυτιλιακών πρακτορείων διεθνών τακτικών γραμμών και κρουαζιεροπλοίων, που δραστηριοποιούνται στο λιμάνι του Πειραιά και συνεισφέρουν στα οργανικά έσοδα του Ο.Λ.Π.Α.Ε. σε ποσοστό άνω του 70%.

Ο πρόεδρος και τα μέλη της τόνισαν, ότι οι επενδύσεις που έχουν προγραμματισθεί εκ μέρους του ΟΛΠ.ΑΕ και αφορούν στους Σταθμούς αυτοκινήτων και κρουαζιέρας, θα πρέπει να προωθηθούν και να υλοποιηθούν ταχύτατα, σύμφωνα με το αναπτυξιακό στρατηγικό σχέδιο 2010-2020.

Αναφορικά με τις σχεδιαζόμενες αποκρατικοποιήσεις του ΟΛΠ.ΑΕ και ΟΛΘ.ΑΕ, τόνισαν, ότι είναι σε θετική κατεύθυνση και αυτό που μένει είναι οι λεπτομέρειες για το πως αυτές θα υλοποιηθούν και σε ποιο εύρος χρόνου, έτσι ώστε να υπάρξει ανάπτυξη και τα δύο μεγάλα λιμάνια να καταστούν κόμβος του διεθνούς διαμετακομιστικού εμπορίου.

Επίσης τόνισαν, ότι παρατηρείται καθυστέρηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης των εμπορικών τμημάτων του λιμένος Container Terminal, Car Terminal, με το Θριάσιο Πεδίο, που αποτελεί κομβική επένδυση για τη χώρα.

«Τα έργα εκτιμούμε ότι είναι ζωτικής σημασίας και θα αποτελέσουν σημαντικό βήμα για την ανάκτηση της αξιοπιστίας του λιμένος και θα καταστήσουν τον Πειραιά μεγάλο διαμετακομιστικό Κέντρο που είναι και το ζητούμενο προκειμένου να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας», σημείωσαν τα μέλη της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2011

Έληξε τελικά η κινητοποίηση των ναυτεργατών

Έληξε τελικά η κινητοποίηση των ναυτεργατών στους καταπέλτες των πλοίων της NEL «Θεόφιλος» και «Κολοσσός», καθώς, σύμφωνα με συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, ΠΝΟ, η εταιρεία δεσμεύτηκε να εφαρμόσει τη συλλογική σύμβαση εργασίας στα πληρώματά της, για το 2010 και το 2011, ενώ θα δώσει και τα αναδρομικά σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Έτσι, το πλοίο «Θεόφιλος» πρόκειται να αναχωρήσει από το λιμάνι του Πειραιά κανονικά στις 19.00 το απόγευμα, ενώ ήδη απέπλευσε για Κω και Ρόδο από το λιμάνι του Αγίου Γεωργίου, στο Κερατσίνι, το «Κολοσσός».
Σημειώνεται, ότι η ΠΝΟ με επιστολή της προς τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μ. Χρυσοχοϊδη, είχε ζητήσει την παρέμβαση των Λιμενικών Αρχών στα πλοία της ακτοπλοϊκής εταιρείας ΝΕL, έτσι ώστε να τηρήσουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας την εφαρμογή των συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Έναρξη χειμερινών δρομολογίων για Θάσο

Ξεκίνησαν από την 1η Νοεμβρίου τα χειμερινά δρομολόγια των δυο ναυτιλιακών εταιρειών στις γραμμές Καβάλας – Πρίνου και Κεραμωτής – Λιμένα.

Έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2011, είκοσι συνολικά δρομολόγια θα εκτελούνται, εναλλάξ, από το πορθμεία της Θάσου και Κεραμωτής με το πρώτο να αναχωρεί από το νησί στις 5:45 και το τελευταίο στις 6:15 ενώ από Κεραμωτή οι αντίστοιχες ώρες είναι 7 το πρωί και 7:15 το απόγευμα.

Στη γραμμή Καβάλας – Πρίνου θα εκτελούνται 8 συνολικά δρομολόγια από Δευτέρα έως Σάββατο.

Για τις Κυριακές προβλέπονται τέσσερα δρομολόγια, 10:15 το πρωί και 2:30 το μεσημέρι από τον Πρίνο και στις 12 το μεσημέρι και 4:15 το απόγευμα από Καβάλα.
inpost.gr

Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

ΙΘΑΚΗ: «Βρήκε» σε προβλήτα επιβατικό πλοίο

Στην προβλήτα του λιμανιού Φρικών Ιθάκης χτύπησε το επιβατικό/οχηματογωγό πλοίο «Καπετάν Αριστείδης».

Το περιστατικό έγινε το απόγευμα όταν το πλοίο, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στο λιμάνι Φρικών ήρθε σε επαφή με την προβλήτα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί βαθούλωμα σε περιοχή του πλεούμενου.

Από το συμβάν δεν υπήρξε τραυματισμός και δεν προκλήθηκε ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος, ενώ από τη Λιμενική Αρχή Ιθάκης, απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου, μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη.

Μπλόκο στα πλοία της NEL Lines την Τετάρτη από την ΠΝΟ

Aiolos KenterisImage by Alexandros_ via Flickr
Δεν θα επιτρέψει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου την αναχώρηση των πλοίων της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (NEL Lines) καθώς, όπως λέει, έχει καθυστερήσει στην πληρωμή μισθών και επιδομάτων προς τα πληρώματα των πλοίων της.

Παράλληλα η ΠΝΟ απέστειλε επιστολή προς το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας με την οποία καταγγέλει την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...