Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012

Στον αέρα 1.000 εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά!

Από τα μέσα του 2011 το ελληνικό δημόσιο έχει σταματήσει να πληρώνει τους Γερμανούς κατασκευαστές των υποβρυχίων τύπου 214 (που έγιναν γνωστά ως υποβρύχια "που γέρνουν") και τους νέους ιδιοκτήτες των ναυπηγείων Σκαραμαγκά που πλέον ελέγχονται από εταιρεία του Λιβανέζου Ισκαντάρ Σαφά.

Κι αυτό διότι παρά το γεγονός ότι έχουν ήδη εισπράξει σχεδόν 2,3 δισ.ευρώ(!) από το ελληνικό δημόσιο, οι Γερμανοί κατασκευαστές των υποβρυχίων (προηγούμενοι ιδιοκτήτες των ναυπηγείων) και οι νέοι ιδιοκτήτες του Σκαραμαγκά δεν έχουν παραδώσει στο Πολεμικό ναυτικό παρά μόνο ένα από τα 4 σκάφη που είχαν παραγγελθεί το 2000 επί εποχής Άκη Τσοχατζόπουλου.

Νεκρός 55χρονος λιμενεργάτης στο Αίγιο

Τραγικό θάνατο βρήκε 55χρονος λιμενεργάτης στο λιμάνι του Αιγίου, όταν ο θάλαμος χειρισμού γερανού φορτηγού πλοίου στον οποίο επέβαινε, καταπλακώθηκε από τη μεταλλική κατασκευή (τρόχιλος), λόγω της θραύσης του συρματόσχοινου που τον συγκρατούσε.

Ο γερανός ξεφόρτωνε την ώρα του δυστυχήματος έμφορτο με μπανάνες ψυκτικό θάλαμο από το πλοίο «CROWN TOPAZ», με σημαία Παναμά.

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία με τη συνδρομή ανυψωτικών μέσων, απεγκλώβισε τον άτυχο λιμενεργάτη, ο οποίος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο Αιγίου, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά αποφάσισαν 2 ναυτεργατικά σωματεία κόντρα στην ΠΝΟ

Δε θα λύσουν κάβους τα πλοία την Πρωτομαγιά όπως όλα δείχνουν καθώς τα σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, δηλαδή οι μηχανικοί και τα κατώτερα πληρώματα... αποφάσισαν 24ωρη απεργία.

Κόντρα στην απόφαση της ΠΝΟ που είχε αποφασίσει τετράωρη στάση εργασίας, από τις 08:00 το πρωί έως τις 12:00 το μεσημέρι σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων, 2 ναυτικά σωματεία κήρυξαν 24ωρη απεργία ενώ αναμένεται και η απόφαση του σωματείου των μαγείρων, των ναυτών και του σωματείου των ρυμουλκών.

Φαίνεται λοιπόν πως τα πλοία θα μείνουν δεμένα στο λιμάνι του Πειραιά ανήμερα της Πρωτομαγιάς.

Η 24ωρη απεργία θα ξεκινήσει στις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας και θα λήξει στις 12 τα μεσάνυχτα της Τρίτης.
parapolitika.gr

Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

Τετράωρη στάση εργασίας των ναυτεργατών την 1η Μαΐου

Η διασφάλιση των θέσεων εργασίας, η αντιμετώπιση της μάστιγας της ανεργίας, αλλά και η προστασία των κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων, βρίσκονται στην πρώτη σειρά των προτεραιοτήτων των ναυτεργατών, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) με αφορμή τον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς.

Σε σημερινή της συνεδρίαση, η διοίκηση της ΠΝΟ, αποφάσισε για την 1η Μαΐου, τετράωρη στάση εργασίας, απο τις 08.00 το πρωί μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων.

"Η Ομοσπονδία αποτίει ελάχιστο φόρο τιμής στους ήρωες των εργατικών αγώνων που με επίπονες προσπάθειες, θυσίες και αγώνες πάλεψαν για την καθιέρωση, κατοχύρωση και διεύρυνση θεμελιωδών δικαιωμάτων, τα οποία σήμερα αποδομούνται, συνθλίβονται και ισοπεδώνονται λόγω της ασκούμενης κυβερνητικής πολιτικής με τις ευλογίες και τις εντολές της τρόικας", υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση της ΠΝΟ.
nooz.gr

Δευτέρα, 23 Απριλίου 2012

Ναυπηγική υπερδύναμη έφτιαξε η Τουρκία

CTLongford.JPG
 (Photo credit: nbpetersen)
Δύο εκ των γνωστότερων τουρκικών ναυπηγικών επιχειρήσεων συγχωνεύονται στην μεγαλύτερη ναυπηγοεπισκευαστική μονάδα της Ανατολικής Μεσογείου την ώρα που στην Ελλάδα ο αλλεπάλληλες συσκέψεις και αποφάσεις για την διαχείριση της κρίσης στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη (ΝΕΖ Πειραιώς-Περάματος) αδυνατούν να βγάλουν τον κλάδο από το αδιέξοδο και οι μεγάλες ναυπηγικές επιχειρήσεις της χώρας κλυδωνίζονται. Η πάλαι ποτέ κραταιά ελληνική ναυπηγική βιομηχανία έχει πλέον να αντιμετωπίσει τον ισχυρό τουρκικό ανταγωνισμό μερικές δεκάδες ναυτικά μίλια από την έδρα της.

Η κρίση στη ναυτιλία αλλά και ο ανταγωνισμός από την Ασία έχουν χτυπήσει και την πόρτα της Τουρκίας αλλά σε αντίθεση με την Ελλάδα οι εξελίξεις για την αντιμετώπισή της εκεί είναι ραγδαίες. Έτσι τα Desan Shipyard και Yardgem Docks στην Τούζλα αποφάσισαν τον συνασπισμό τους στην νέα εταιρεία με την ονομασία Desan Yardgem United Shipyards. Ο επιχειρηματικός όμιλος Kaptanoglu Holding απέκτησε την Desan Shipyard το 2006, επένδυσε άμεσα 26 εκατ. δολ., 15 εκατ. εκ των οποίων πήγαν σε νέες υποδομές. Η Yardgem ανήκει στην Yardimci Shipping, συμφερόντων της οικογενείας Ocal και ιδρύθηκε το 2004.


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

Θεσσαλονίκη: Δεξαμενόπλοιο προσάραξε στο Θερμαϊκό

Δεξαμενόπλοιο προσάραξε, γύρω στις 11 το πρωί, στα δυτικά του Θερμαϊκού κόλπου.

Όπως ανέφερε στο ΑΜΠΕ, ο λιμενάρχης Θεσσαλονίκης, αντιπλοίαρχος Νικόλαος Κλιάκας, πρόκειται για το ελληνικό δεξαμενόπλοιο «Blue Ocean», που προσάραξε στη θέση Παλιομάνα, έμφορτο με πετρέλαιο.

Στο σημείο βρίσκεται ρυμουλκό, ενώ σύμφωνα με τον λιμενάρχη -μέχρι στιγμής- δεν παρατηρήθηκε ρύπανση στη θαλάσσια περιοχή.

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Μείωση του εμπορικού στόλου το Φεβρουάριο

Μείωση της τάξης του 3,8% παρουσίασε το φετινό Φεβρουάριο ο ελληνικός εμπορικός στόλος (2.002 πλοία) σε σχέση με τον περσινό Φεβρουάριο...έναντι μείωσης 2,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2011 προς το 2010.

Σύμφωνα επίσης με την Ελληνική Στατιστική Αρχή η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 43.668.486 κόρους και παρουσίασε αύξηση 0,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Φεβρουαρίου 2011 (αύξηση 3,2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2011 προς το 2010).

Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012

ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Κινδύνευσε αλιευτικό στη Ντία. Σώοι οι ψαράδες

Σώοι μεταφέρθηκαν με σκάφος του Λιμενικού στο Λιμάνι του Ηρακλείου, οι ιδιοκτήτες του αλιευτικού σκάφους ‘’Λουκάς’’ Νηολογίου Ηρακλείου που προσάραξε στη Βόρεια πλευρά της νήσου Ντία εξαιτίας των θυελλωδών ανέμων.

 Σύμφωνα με τον υπολιμενάρχη Κο Σηφάκη το σκάφος που βρισκόταν έξω για ψάρεμα το βρήκε ο καιρός , με αποτέλεσμα αυτό να αντιμετωπίσει πρόβλημα.

Οι ιδιοκτήτες του, Μερκούριος Τσαλίκης και Ιωάννης , κατέβαλαν προσπάθειες προκειμένου αυτό να μην βυθιστεί και το οδήγησαν με δυσκολία στο σημείο όπου προσάραξε.

Το σκάφος είναι ημιβυθισμένο και ευτυχώς δεν έχει προκαλέσει θαλάσσια ρύπανση.

Η προσπάθεια απομάκρυνσης του θα ξεκινήσει με τη βελτίωση των καιρικών συνθηκών.

neakriti.gr

Προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες

Προβλήματα σε ορισμένα ακτοπλοϊκά δρομολόγια έχουν προκαλέσει οι θυελλώδεις άνεμοι που πνέουν στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο. 

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Κυριακή, 15 Απριλίου 2012

Τραγωδία με ψαρά

Ένας νεκρός είναι ο απολογισμός από την ανατροπή σκάφους, χθες το μεσημέρι, έξω από το λιμάνι της Μαρώνειας. 

Πιο συγκεκριμένα, το σκάφος ΔΕΣΠΟΙΝΑ δεν μπορούσε να προσεγγίσει στο λιμάνι, λόγω των ισχυρών ανεμών που επικρατούσαν, όταν ξαφνικά ανατράπηκε.


Ο ένας εκ των δύο επιβαινόντων κατάφερε να βγει σώος στη στεριά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Κομοτηνής για την παροχή των πρώτων βοηθειών, ενώ ο δεύτερος επιβαίνων, ηλικίας 56 ετών αγνοείτο.

Ο άτυχος άνδρας εντοπίστηκε λίγο αργότερα νεκρός από ελικόπτερο Super Puma, το οποίο συμμετείχε στις έρευνες, κοντά στην παραλία του Αγίου Χαραλάμπους και αφού περισυλλέχθηκε, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Κομοτηνής, για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.

Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Μαρώνειας.

Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012

Μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ IONIAN Star στη Ζάκυνθο

Το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης 12 Απριλίου, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ζακύνθου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ IONIAN STAR Ν.Π.11117, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Κυλλήνη προς Ζάκυνθο, ότι είχε μηχανική βλάβη με αποτέλεσμα να καταπλεύσει στο λιμάνι της Ζακύνθου με μειωμένη ταχύτητα. Το πλοίο κατέπλευσε με ασφάλεια τα μεσάνυχτα αποβιβάζοντας 836 επιβάτες, 191 Ι.Χ., 23 Φ/Γ, 4 λεωφορεία και 4 δίκυκλα. Από το Λιμεναρχείο Ζακύνθου απαγορεύτηκε ο απόπλους μέχρι αποκατάστασης της βλάβης, ενώ μετά από έκτακτη επιθεώρηση που διενεργήθηκε από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, διαπιστώθηκε η αποκατάσταση της βλάβης και επετράπη ο απόπλους και η επανένταξη του πλοίου στα προγραμματισμένα του δρομολόγια.

Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012

Κουβέλης: Η ΠΝΟ να αναπροσαρμόσει την αγωνιστική της πρακτική

Δηλώσεις του προέδρου της ΔΗΜΑΡ, Φώτη Κουβέλη, για την απεργία της ΠΝΟ:

"Δικαίωμα των εργαζομένων να απεργούν, η απεργία είναι μείζονα έκφραση της διεκδίκησης και του αγώνα των εργαζομένων, αλλά θα πρέπει να συνεκτιμά τις συνέπειες οι οποίες υπάρχουν για τη χώρα και την κοινωνία. Με απόλυτο σεβασμό στα αιτήματα των εργαζομένων στη ναυτιλία, θα έλεγα ότι πρέπει να αναπροσαρμόσουν την αγωνιστική τους πρακτική και να επιτρέψουν να λειτουργήσει ομαλά η καθημερινότητα, ιδιαίτερα αυτές τις μέρες. Διότι συν τοις άλλοις αν δεν σταθμίσουν όλα αυτά, αν δεν σταθμίσουν τις κοινωνικές ανάγκες, όσο και τις οικονομικές ανάγκες, τότε είναι εξαιρετικά εύκολο να προκληθεί και ο λεγόμενος κοινωνικός αυτοματισμός, πέρα από τη ζημιά που θα επέλθει, αλλά και να τροφοδοτηθούν συντηρητικά αντανακλαστικά που είναι συνήθως αντίπαλα προς τις διεκδικήσεις του εργατικού, δημοκρατικού, συνδικαλιστικού κινήματος".

«Ναυάγησε» η μεταφορά των Κρητικών προϊόντων με εμπορικό πλοίο

Σχεδίαζαν να μεταφέρουν τα προϊόντα τους με εμπορικό πλοίο που είχαν ναυλώσει. Αλλά όπως φαίνεται οι αγρότες της Κρήτης δεν θα τα καταφέρουν αφού όλα δείχνουν ότι η συμφωνία ακυρώθηκε.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του flashnews.gr το πλήρωμα του συγκεκριμένου πλοίου δέχτηκε απειλές να μην πραγματοποιήσει το ταξίδι του καθώς θα έρθει σε ρήξη με τους απεργούς ναυτεργάτες γεγονός που οδηγεί στη ματαίωση του ταξιδιού.

Οι αγρότες από την πλευρά τους περιμένουν πλέον μόνο την επίταξη των ναυτεργατών ως τελευταία λύση για την προώθηση των προϊόντων τους στην πασχαλινή αγορά τονίζοντας πως είναι η μόνη λύση στην αδιαλλαξία της ΠΝΟ.

«Για πολλοστή φορά λέμε πως σεβόμαστε τον αγώνα και τα δικαιώματά τους αλλά πλέον δεν υπάρχει άλλος τρόπος και δεν μπορούμε να ανεχτούμε την καταστροφή μας. Δεν μπορώ να πω στους παραγωγούς – μέλη του συλλόγου μου να κόψουν τα προϊόντα τους αν δεν έχουμε εξασφαλίσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τη μεταφορά τους» ανέφερε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Τυμπακίου Γιώργος Ντισπυράκης.

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Αλληλεγγύη στους ναυτεργάτες

"Μήνυμα αγωνιστικής αλληλεγγύης στους ναυτεργάτες" απευθύνει,  με ανακοίνωσή της η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και εύχεται "κάθε επιτυχία για τη 48ωρη απεργία της ΠΝΟ". 

"Η απεργία - τονίζεται- αυτή είναι μια μάχη ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ που μετατρέπει τους εργαζόμενους σε σύγχρονους σκλάβους με μισθούς πείνας, χωρίς δικαιώματα, με διαλυμένο το ασφαλιστικό σύστημα. Αυτό προκαλεί και το μένος των εφοπλιστών και των εργοδοτικών φορέων. Από κοντά και οι φορείς της τουριστικής βιομηχανίας με τα υπερκέρδη από τις θέσεις μαύρης, ανασφάλιστης και κακοπληρωμένης εργασίας. Αυτά τα συμφέροντα που στρέφονται ενάντια στην κοινωνική πλειοψηφία υπηρετεί η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, έτσι εξηγείται το μένος της υπουργού Διαμαντοπούλου, γνωστής για το καταστροφικό έργο στην παιδεία και τα αντιδημοκρατικά ξεσπάσματα.
Περισσεύει η υποκρισία όταν υπουργοί, εφοπλιστές και παπαγαλάκια των συμφερόντων τους μιλάνε για αποκλεισμό των νησιών. Τα νησιά τα έχουν αποκλείσει οι επιδοτούμενοι εφοπλιστές με την τρίτη αύξηση των εισιτηρίων σε ένα χρόνο, στο 25% αυτή τη φορά και τα αραιά δρομολόγια από σαπιοκάραβα 40 ετών Δεν είναι τυχαία η αγωγή της εταιρίας ΝΕΛ ενάντια στο δήμαρχο Λήμνου, που στρέφεται ενάντια στον αγώνα των κατοίκων του νησιού ενάντια στον αποκλεισμό που ουσιαστικά επιβάλλει η εταιρία. Τους αγρότες τους εξοντώνει η μεγάλη τιμή μεταφοράς του αγροτικού προϊόντος.
Είναι πολιτική απάτη τα περί διάλογου όταν δεν υπάρχει αντικείμενο, αφού η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ απλά καλεί τους ναυτεργάτες να υποχωρήσουν, Εξάλλου νομοθετούν με (ν)τροπολογίες καθημερινά: διάλυση των εργασιακών σχέσεων μέσω της άρσης του καμποτάζ και διάλυση του ασφαλιστικού φορέα των ναυτικών με την ένταξη του στο χρεοκοπημένο ΕΟΠΥΥ.
Ο μόνος στόχος τους είναι να ακυρωθεί στην πράξη το δικαίωμα στην απεργία και να απονομιμοποιηθεί η συνδικαλιστική δράση.
Οι θαλάσσιες συγκοινωνίες έχουν γίνει προβληματικές λόγω του εργοδοτικού κόστους. Η απεργία πρέπει να πετύχει γιατί υπερασπίζεται στοιχειώδη δικαιώματα. Απαιτείται το πέρασμα στο δημόσιο της θαλάσσιας συγκοινωνίας με κοινωνικό έλεγχο ώστε να διασφαλιστούν ασφαλείς, τακτικές, φτηνές και φιλικές στο περιβάλλον μεταφορές που προϋποθέτουν εργασία μόνιμη, με αξιοπρεπή μισθό και ασφάλιση".

Η Ευρωπαϊκή βιομηχανία κρουαζιέρας παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη

Παρά τις οικονομικές δυσχέρειες που αντιμετωπίζει η περιοχή

Η Ευρωπαϊκή βιομηχανία κρουαζιέρας παραμένει ανθεκτική μέσα στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης, ενώ ο κλάδος παίζει σημαντικό ρόλο για την ευρύτερη ανάπτυξη της περιοχής. Αυτά ήταν τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε το European Cruise Council, στο πρόσφατο ετήσιο συνέδριο Cruise Shipping Miami, το οποίο πραγματοποιήθηκε πριν από δύο εβδομάδες στο Μαϊάμι.
Για το 2011 η βιομηχανία κρουαζιέρας στην Ευρώπη άγγιξε τους 6 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας συνολικά μια ανάπτυξη της τάξεως του 9%. Ενδεικτικά η Βρετανική αγορά συνέχισε να ηγείται με ανάπτυξη 5% και περίπου 1,7 εκ. επιβάτες. Η Γερμανία κατέλαβε τη δεύτερη θέση με περίπου 1,4 εκ. Επιβάτες και ανάπτυξη 14%, από κοινού με τη Γαλλία. Η Ιταλία παραμένει επίσης μια από τις μεγαλύτερες αγορές, με 0,9 εκ. επιβάτες και ακολουθεί η Ισπανία με 0,7 εκ. επιβάτες. Τέλος, εντυπωσιακή άνοδο σημείωσε η αγορά της Ελβετίας, με ανάπτυξη που έφτασε το 33%.
Σχολιάζοντας αυτά τα αποτελέσματα, ο κ. Tim Marking, Γενικός Γραμματέας του ECC δήλωσε: “Το ποσοστό ανάπτυξης που αγγίζει το 9%, ειδικότερα μέσα σε αυτό το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αποτελεί μια αναγνώριση της σκληρής δουλειάς των εταιρειών κρουαζιέρας, της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας και όλων όσων εμπλέκονται σε αυτή. Πάνω από 6 εκατομμύρια Ευρωπαίοι επέλεξαν την κρουαζιέρα πέρυσι, ακριβώς επειδή αναγνωρίζουν ότι η τοπική βιομηχανία κρουαζιέρας προσφέρει ποιότητα, πρωτοπορία, προστιθέμενη αξία και μεγάλο εύρος επιλογών.”
Ο κ. Lefebvre d’Ovidio, Πρόεδρος του ECC δήλωσε: “Αντιμετωπίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία και παρά την οικονομική αστάθεια υπάρχουν σημαντικοί λόγοι να πιστεύουμε ότι θα βγούμε από αυτή την περίοδο αβεβαιότητας ακόμη πιο δυνατοί. Ο τουρισμός αποτελεί το κύριο μοχλό για την ανάκαμψη της Ευρώπης και πιστεύουμε πως η ευρεία αναγνώριση αυτού του ρόλου από τους θεσμικούς φορείς και εταίρους, οι διευρυμένες δυνατότητες για ακόμη μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά, καθώς επίσης και ο πρωτοποριακός χαρακτήρας και η ανθεκτικότητα της βιομηχανίας της κρουαζιέρας θα μας αποδείξουν τη δύναμή της.
Ο κ. d’Ovidio σχολίασε επίσης και τα ευρύτερα οικονομικά οφέλη από τη διευρυμένη αγορά κρουαζιέρας στην Ευρώπη, λέγοντας: “Η κρουαζιέρα βοηθά την Ευρώπη να διατηρήσει τη θέση της σαν ο Νούμερο 1 προορισμός παγκοσμίως, καθώς επίσης και την οικονομία της να ανακάμψει. Δίνει δουλειά στα Ευρωπαϊκά ναυπηγεία και τους κατασκευαστές εξοπλισμού, στα λιμάνια και συνολικά οικονομικά οφέλη σε όλους τους προορισμούς. Σίγουρα αντιμετωπίζουμε προκλήσεις, ειδικά εξαιτίας του περιστατικού του Concordia και της οικονομική αστάθειας στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή, αλλά είμαστε σίγουροι ότι ο κλάδος θα δείξει την απαραίτητη ανθεκτικότητα και θα σημειώσει περαιτέρω ανάπτυξη στο μέλλον.”
Σημαντικά είναι επίσης και τα στοιχεία από τη συμβολή της κρουαζιέρας στην Ευρωπαϊκή οικονομία. Πιο συγκεκριμένα:
• Το 2011, περίπου 6 εκατομμύρια Ευρωπαίοι πραγματοποίησαν μια κρουαζιέρα, αριθμός που έχει διπλασιαστεί την τελευταία δεκαετία.
• Περίπου 5,7 εκ. επιβάτες επιβιβάστηκαν σε κρουαζιέρα και αναχώρησαν από Ευρωπαϊκά λιμάνια πέρυσι.
• Κάθε επιβάτης εκτιμάται ότι ξόδεψε περίπου 100 ευρώ κατά την επίσκεψή του σε κάθε λιμάνι και το σύνολο επισκέψεων στα Ευρωπαϊκά λιμάνια ετησίως έφτασε τα 25 εκ. επιβάτες, αντιπροσωπεύοντας δαπάνες που αγγίζουν τα 2,5 δις Ευρώ.
• Η βιομηχανία κρουαζιέρας έχει δημιουργήσει πάνω από 300.000 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, με 55.000 εργαζομένους να απασχολούνται απευθείας από τις εταιρείες κρουαζιέρας. Σε σχέση με το 2005, παρατηρείται αύξηση 55%.
• Το 2010 η βιομηχανία παρήγαγε πάνω από 35 δις σε αγαθά και υπηρεσίες, με τις κρατήσεις από την Ευρώπη να αντιστοιχούν στο 30% της παγκόσμιας αγοράς.
• Το 99% των κρουαζιερόπλοιων κατασκευάζονται σε Ευρωπαϊκά ναυπηγεία, τα οποία με τη σειρά τους προμηθεύονται το 99% των εξαρτημάτων και του εξοπλισμού τους από Ευρωπαίους προμηθευτές. Παρόλο που αναμένεται μια σχετική μείωση των παραγγελιών τα επόμενα χρόνια, η βιομηχανία κρουαζιέρας παραμένει σημαντικός παράγοντας για τη διατήρηση της θέσης της Ευρωπαϊκής ναυπηγικής. Τέλος, ο κ. Ανδρέας Στυλιανόπουλος, Πρόεδρος του Ταξιδιωτικού Οργανισμού Navigator, Αντιπρόεδρος κρουαζιέρας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) και μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ο οποίος συμμετείχε επίσης στο συνέδριο Cruise Shipping Miami, δήλωσε σχετικά: “Τα νούμερα για το 2011 είναι αρκετά ικονοποιητικά και αποδεικνύουν την δυναμική του τουρισμού κρουαζιέρας για την Ευρώπη, αλλά και για την αγορά της Ελλάδας. Η αγορά μας κατάφερε να διατηρήσει την ανθεκτικότητά της, παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικράτησαν και συνεχίζουν να επικρατούν, την ύφεση που διανύουμε και το ασαφές νομοθετικό πλαίσιο στη χώρα μας. Αισιοδοξούμε ότι οι κρατήσεις για το 2012 θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι και ευελπιστούμε σε γρήγορη λύση των ζητημάτων που κρατούν την Ελληνική αγορά κρουαζιέρας καθηλωμένη.”

Κυριακή, 8 Απριλίου 2012

Χωρίς να υπάρξει συμφωνία η συνάντηση Α. Διαμαντοπούλου και ΠΝΟ

Από συνέντευξη με την Άννα Διαμαντοπούλου.
 Άννα Διαμαντοπούλου. (Photo credit: Wikipedia)

Χωρίς να υπάρξει συμφωνία, αλλά με βελτιωμένες προτάσεις από πλευράς υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ολοκληρώθηκε η συνάντηση της Α. Διαμαντοπούλου με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) η οποία έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα.


Εντός της ημέρας αναμένεται να συνεδριάσει η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ, η οποία θα εξετάσει το νέo έγγραφο με τις βελτιωμένες προτάσεις για τον Οίκο Ναύτου που επέδωσε προς τους συνδικαλιστές των ναυτικών, η υπουργός Ανάπτυξης Αννα Διαμαντοπούλου και να αποφασίσει αν τελικά θα προχωρήσει στην υλοποίηση της απεργιακής κινητοποίησης.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 420

Πανελλήνιο Ιστιοπλοϊκό Πρωτάθλημα, κατηγορίας σκαφών 420,  θα διεξαχθεί στον όρμο της Παροικιάς, από την Κυριακή 08 Απριλίου έως την Μ. Τετάρτη 11 Απριλίου. 

 

Τους αγώνες, κατά την διάρκεια των οποίων  θα επισκεφτούν το νησί  πάνω από 80 αθλητές και 15 όμιλοι από όλη την Ελλάδα, διοργανώνει η  Ε.Ι.Ο. σε συνεργασία με τον Ναυτικό Όμιλο Πάρου, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Δήμου Πάρου.

Σάββατο, 7 Απριλίου 2012

Αυγενάκης: Οι συνδικαλιστές της ΠΝΟ οφείλουν να σκεφτούν υπεύθυνα

Ο Τομεάρχης Υποδομών Μεταφορών και Περιβάλλοντος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Λευτέρης Αυγενάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με τις σχεδιαζόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις της ΠΝΟ κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας:

«Οι συνδικαλιστές της ΠΝΟ οφείλουν να σκεφτούν υπεύθυνα τις επιπτώσεις που θα έχουν οι κινητοποιήσεις τους στους επαγγελματικούς κλάδους που σχετίζονται με τον τουριστικό και τον αγροτικό κλάδο, αλλά και την μεγάλη ταλαιπωρία που θα επιφέρουν στους πολίτες τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας.

Το αρμόδιο Υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας πρέπει να εξαντλήσει τα περιθώρια διαλόγου με την ΠΝΟ, προκειμένου να βρεθεί λύση σήμερα. Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε δεν μπορούν οι επαγγελματικοί κλάδοι να στρέφονται ο ένας εναντίον του άλλου και η Κυβέρνηση να παραμένει απλός θεατής»

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης κάνει έκκληση στην ΠΝΟ

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κ.Ιωάννα Μελάκη, απευθύνει έκκληση στους συνδικαλιστές της ΠΝΟ, καλώντας τους, να προσέλθουν σε συζήτηση με την αρμόδια Υπουργό, κ. Αννα Διαμαντοπούλου και να βρεθεί άμεσα λύση..Σο κάλεσμα της, η Πρόεδρος της ΄Ενωσης ανάφερε:

Κύριοι, κατανοούμε το βαθύτατο πρόβλημά σας, που δεν είναι μόνο οικονομικό, συντεχνιακό, αλλά και υπαρξιακό ,είμαστε μαζί σας , πλάι σας,για τα δίκαια αιτήματα σας, εκείνο που μας χωρίζει είναι η επιλεγμένη άκαιρη χρονική στιγμή από σας , για να εκφραστείτε, που μας φέρνει σε δυσκολία ως καταναλωτές, χρήστες των καραβιών, αλλά και της παραγωγικής και εμπορικής κίνησης, αυτών των ημερών , των εορταστικών ημερών, διότι καταναλωτές είμαστε όλοι μας.

Και συνεχίζει " κύριοι, ως πολίτες αυτής της Χώρας, τα τελευταία χρόνια βιώνουμε τον οικονομικό μας "Γολγοθά" όλοι μας, όμως ,μη τον ταυτίζετε με τον "Γολγοθά" των ημερών αφήστε τις ακτοπλοϊκές γραμμές ανοιχτές, μία απεργία την Μεγάλη Εβδομάδα, είναι ότι χειρότερο για την οικονομική καταστροφή πολλών κλάδων(παραγωγοί νωπών προϊόντων της Κρήτης, τουρισμό κ.λ.π), της Οικονομίας της Χώρας,,που θέλοντας ή μη παρασύρει και τα δικά σας συμφέροντα.

Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012

"Δεν μπορούν συγκεκριμένες συνδικαλιστικές ομάδες να δρουν ενάντια στα συμφέροντα των πολιτών"

Ο Τομεάρχης Υποδομών Μεταφορών και Περιβάλλοντος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Λευτέρης Αυγενάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με τις σχεδιαζόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις της ΠΝΟ κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας:

«Τελειωτικό χτύπημα σε όλους τους κλάδους που ασχολούνται με την τουρισμό, αλλά και απίστευτη ταλαιπωρία στους πολίτες αναμένεται να προκαλέσει η σχεδιαζόμενη απεργία της ΠΝΟ, κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας.

Με θλίψη παρατηρούμε, ότι στο βωμό της συνδικαλιστικής επικράτησης, θυσιάζονται τα συμφέροντα των πολιτών, με το αρμόδιο Υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας να δηλώνει μάλιστα έκπληκτο από την εξέλιξη.

Δεν μπορούν συγκεκριμένες ομάδες να καπηλεύονται το δικαίωμα της απεργίας και να δημιουργούν ανυπολόγιστη οικονομική ζημιά σε εκατοντάδες επιχειρηματίες.»

Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

Έκκληση περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου προς την ΠΝΟ για αναστολή της 48ωρης απεργίας

Να ανακαλέσει την απόφασή της για «δέσιμο» των πλοίων κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα, καλεί την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιάννης Μαχαιρίδης, με επιστολή του που κοινοποιείται και στην υπουργό Ναυτιλίας Ά. Διαμαντοπούλου.

«Σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα, δεν μπορεί να υπάρχουν κλάδοι εργαζομένων που θα αξιοποιούν το συγκριτικό πλεονέκτημα της συνδικαλιστικής τους δύναμης για να αποκλείουν και να περιθωριοποιούν άλλους συμπατριώτες τους», αναφέρει στην επιστολή του κ. Μαχαιρίδης, ο οποίος αναφέρει και τα εξής, μεταξύ άλλων:

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Πάσχα σε Σύρο, Μύκονο, Ικαρία και Σάμο με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

HSW Flyingcat 4 approaching Santorini, Greece.
(Photo credit: Wikipedia)
Με γνώμονα την εξυπηρέτηση των αναγκών των επιβατών που την τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, η Hellenic Seaways ανακοινώνει και φέτος ένα εκτενές πρόγραμμα δρομολογίων του Highspeed 4 από την Παρασκευή 6 Απριλίου και του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ για την περίοδο του Πάσχα, προσφέροντας ευέλικτες επιλογές για την μετακίνηση όσων ταξιδεύουν από και προς νησιωτικούς προορισμούς.

Το Ηighspeed 4 θα ταξιδεύει προς Πάρο σε 2’35 ώρες, Νάξο σε 3’20 ώρες, Ίο σε 4’15 ώρες και Σαντορίνη σε 4’45 ώρες.

Για το Πάσχα, και συγκεκριμένα από 06-04-2012 έως 22-04-2012, το Highspeed 4, θα αναχωρεί από το λιμάνι του Πειραιά καθημερινά στις 07:30.

Επιπρόσθετα, την Μ. Πέμπτη 12-04-2012, Δευτέρα 16-04-2012 και Τρίτη 17-04-2012, το Highspeed 4 θα αναχωρεί από το λιμάνι του Πειραιά και στις 18:15 με προορισμό τα νησιά Πάρο και Νάξο.

Λόγω της αυξημένης επιβατικής κίνησης και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών κατά την περίοδο εορτασμού του Πάσχα, η Hellenic Seaways δρομολογεί το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στη γραμμή Σύρο, Μύκονο, Ικαρία και Σάμο την Μεγάλη Πέμπτη, Μεγάλη Παρασκευή καθώς και την Δευτέρα και Τρίτη του Πάσχα.

Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θα αναχωρήσει από το λιμάνι του Πειραιά την Μ. Πέμπτη 12-04-2012 στις 12:00 , την Μ. Παρασκευή 13-04-2012 στις 13:00

και την Δευτέρα 16-04-2012 στις 23:00.

Την Δευτέρα 16-04-2012 και την Τρίτη 17-04-2012 το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θα αναχωρήσει από το Βαθύ Σάμου στις 12:00 για Καρλόβασι – Έυδηλο - Μύκονο και Σύρο με τελική άφιξη στον Πειραιά στις 21:20.

Το νέο πρόγραμμα δρομολογίων της Hellenic Seaways για το Highspeed 4 από την Παρασκευή 6 Απριλίου καθώς και η έκτακτη δρομολόγηση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ για την περίοδο του Πάσχα, επιβεβαιώνει ακόμα μια φορά την προτεραιότητα της εταιρείας για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αλλά και την προσπάθεια που καταβάλει η εταιρεία για διαρκή βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών της.

Αναλυτικά τα δρομολόγια του Highspeed 4 και του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στις συνδέσεις:

http://www.hellenicseaways.gr/media/drom2012/0604_2204kykltax_gr.pdf

http://www.hellenicseaways.gr/media/drom2012/1204_1704myk_gr.pdf
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

Ταλαιπωρία για τους εκδρομείς του Πάσχα: Δεμένα τα πλοία Μεγάλη Τρίτη - Μεγάλη Τετάρτη

Μέσα στις γιορτές το Πάσχα αποφάσισαν να «ξανακτυπήσουν» οι ναυτεργάτες.


Το μεσημέρι της Δευτέρας,  η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας αποφάσισε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση την Μεγάλη Τρίτη και την Μεγάλη Τετάρτη, όταν αρχίζει η έξοδος των ταξιδιωτών του Πάσχα.

Η ΠΝΟ κάνει λόγο για επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις, γεγονός που θα πυροδοτήσει το κλίμα τις επόμενες ώρες και ημέρες.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

ΤΑΞΙΔΕΨΤΕ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΜΕ ΤΑ «ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ» ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΕΚ LINES

Η ΑΝΕΚ LINES προγραμματίζει έκτακτα δρομολόγια για την περίοδο του Πάσχα προς και από τα Χανιά, προσφέροντας έκπτωση 25%, σε όλες τις θέσεις επιβατών & ΙΧ οχημάτων, παραμένοντας συνεπής στη δέσμευσή της για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού όλο τον χρόνο.

Τα “Πασχαλινά Ημερήσια Δρομολόγια” αποτελούν πλέον θεσμό δεκαετιών για την ΑΝΕΚ, που σταθερά εμπλουτίζει τη γραμμή των Χανίων τις ημέρες αυξημένης ζήτησης.

Πέραν των τακτικών νυχτερινών δρομολογίων, τα συμπληρωματικά δρομολόγια έχουν ως εξής:

Παρασκευή 6 /4/2012

  • Αναχώρηση από Πειραιά στις 10:00
  • Αναχώρηση από Χανιά στις 10:00


Μεγάλη Τετάρτη 11/4/2012

  • Αναχώρηση από Πειραιά στις 10:00
  • Αναχώρηση από Χανιά στις 09:00
Μεγάλη Πέμπτη 12/4/2012

  • Αναχώρηση από Πειραιά στις 10:00
  • Αναχώρηση από Χανιά στις 09:00

Μεγάλο Σάββατο 14/4/2012
 
  • Αναχώρηση από Πειραιά στις 12:30
  • Αναχώρηση από Χανιά στις 12:30

Προσοχή: Το Μ. Σάββατο δεν θα πραγματοποιηθούν τα βραδινά δρομολόγια των 21.00

Τρίτη του Πάσχα 17/4/2012
  • Αναχώρηση από Πειραιά στις 09:00
  • Αναχώρηση από Χανιά στις 10:00



Η ANEK LINES, όπως όλο το χρόνο, ακόμα περισσότερο την περίοδο εορτασμού του Πάσχα, προσκαλεί Έλληνες και ξένους επισκέπτες να ταξιδέψουν μαζί της στο όμορφο νησί της Κρήτης, προάγοντας με αυτό τον τρόπο τον ελληνικό τουρισμό και την τοπική οικονομία.



Η ANEK LINES πιστή στο ραντεβού της με το επιβατικό κοινό, προσφέρει πολλές και ενδιαφέρουσες ταξιδιωτικές επιλογές, με γνώμονα πάντα την άνεση και την υψηλής ποιότητας φιλοξενία των πλοίων της που εγγυώνται το όνομα και η εμπειρία της εταιρείας.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...