Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Δυναμικά μπροστά το λιμάνι του Πειραιά

Άλμα στην 46η θέση στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών λιμανιών έκανε τη χρονιά που μας πέρασε ο Πειραιάς, γεγονός που σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς οφείλεται στην αυξημένη διακίνηση φορτίων η οποία και εμφανίζεται γεωμετρικά αυξημένη από της εμφανίσεως της COSCO στον Πειραιά αλλά και της δυναμικής που παρουσίασε γενικά το λιμάνι.

Από την πρόσφατη συμφωνία που επετεύχθη μεταξύ ΟΛΠ και COSCO για νέες επενδύσεις του κινεζικού ομίλου στην προβλήτα 3 του λιμανιού, ύψους 230 εκ. ευρώ η κινεζική πλευρά υποστηρίζει ότι ο αριθμός των διακινούμενων φορτίων θα ανέλθει από τα 3,7 εκατομμύρια teu στα 6,7.

Στα πρώτα 50 λιμάνια του κόσμου από πλευράς όγκου διακινούμενων φορτίου είναι πλέον ο Πειραιάς, κάνοντας εντυπωσιακό άλμα από την εβδομηκοστή έβδομη θέση της κατάταξης το 2011 στην τεσσαρακοστή έκτη το 2012. Σύμφωνα με στοιχεία της Lloyd's τις πρώτες οκτώ θέσεις συνεχίζουν να καταλαμβάνουν ασιατικά λιμάνια με πρώτο της Σαγκάης ενώ στην ένατη θέση διατηρείται το Ντουμπάι.

Τη βούληση της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού να προχωρήσει άμεσα η αποκρατικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά εξέφρασε ο υπουργός ναυτιλίας. Ο πρόεδρος του ΟΛΠ ωστόσο υποστηρίζει πως ο μόνος ευρωπαϊκός δρόμος είναι οι παραχωρήσεις. Την αντίθεσή τους στο πρακτικό συμφωνίας με την κινεζική COSCO εξέφρασαν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι εργαζόμενοι στα λιμάνια.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...