Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013

Lloyd's List: Οι μεγαλύτερες προσωπικότητες στη ναυτιλία

Τη δυναμική της ελληνικής ναυτιλίας αναδεικνύει για άλλη μια φορά η Lloyd’s List, η οποία στην ετήσια έκδοσή της για τις 100 μεγαλύτερες προσωπικότητες της ναυτιλίας για... το 2013 περιλαμβάνει 15 Έλληνες.


Στην πρώτη δεκάδα και πιο συγκεκριμένα στην πέμπτη θέση βρίσκεται ο κ. Γιάννης Αγγελικούσης ως ο μεγαλύτερος Έλληνας εφοπλιστής. Ακολουθεί στην όγδοη θέση η κα Αγγελική Φράγκου με το αιτιολογικό ότι ο όμιλος Navios αναπτύσσεται διαρκώς, αφού μέσα στο 2013 ενισχύθηκε με 50 πλοία. 

Με ούριο άνεμο η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ


«Χρονιά κρουαζιέρας» αποδεικνύεται το 2013 για τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά, ο οποίος ανέβηκε στην τέταρτη θέση στον κόσμο και στη δεύτερη στην Ευρώπη, στη διακίνηση επιβατών κρουαζιερόπλοιων. Στον αντίποδα όμως, τα ελληνικά λιμάνια δεν έχουν καταφέρει να αναδειχθούν σε βάσεις κρουαζιέρας και δεν συμπεριλαμβάνονται στις λίστες με τα μεγαλύτερα home port λιμάνια του κόσμου.


Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας το 2013 διακινήθηκαν από τον ΟΛΠ  2,41 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας. Αριθμός που τον κατατάσσει στην τέταρτη θέση στον κόσμο για φέτος, μετά το Nassau στις Μπαχάμες με 3,72 εκατ. επιβάτες, το Cozumel στο Μεξικό με 2,54 εκατ. επιβάτες και τη Βαρκελώνη με 2,45 εκατ. επιβάτες.


Αντίθετα όμως το λιμάνι του Πειραιά, όπως και όλα τα ελληνικά λιμάνια δεν υπάρχουν στη λίστα με τα 20 μεγαλύτερα home port λιμάνια του 2013, αφού από το λιμάνι του Πειραιά δεν ξεκίνησαν κρουαζιέρες περισσότεροι από 400.000 επιβάτες.
  Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ενωσης Θεόδωρο Κόντε το οικονομικό όφελος από την αύξηση του home port στη χώρα θα είναι πολύ μεγάλο, αφού η αντιστοιχία των εξόδων του επισκέπτη κρουαζιέρας, με αυτό που διαλέγει να ξεκινήσει το ταξίδι του από ένα ελληνικό λιμάνι είναι ένα προς τέσσερα.

Η Ελλάδα το 2012 είχε έσοδα μόλις 600 εκατ. ευρώ από την κρουαζιέρα, όταν η Ισπανία, η οποία έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τη χώρα μας, με την ουσιώδη διαφορά ότι αποτελεί βάση κρουαζιέρας για την ανατολική Μεσόγειο, είχε έσοδα 1,3 δισ. ευρώ.

Για την περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη χώρα μας σύμφωνα με τον κ. Κόντε χρειάζονται μια σειρά από βελτιώσεις, όπως είναι η αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών, αλλά και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας σε τομείς όπως τα λιμενικά έξοδα, οι φόροι, η γραφειοκρατία.



Ακόμα ένα σημαντικό θέμα, όπως σημειώνει ο κ. Κόντε, είναι η απλούστευση ή και κατάργηση της βίζας για τους επισκέπτες εκτός Schengen και κυρίως από Ρωσία, Τουρκία, Ουκρανία και Κίνα.

Η Τουρκία
  Το ζήτημα «Απλοποίηση διαδικασιών έκδοσης - θεώρησης βίζας» για τουρίστες που προέρχονται από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης», αναλύει και ο αντιπρόεδρος της Ενωσης, Μιχάλης Λάμπρος.

Ο κ. Λάμπρος μάλιστα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τους επιβάτες κρουαζιέρας από την Τουρκία, οι οποίοι έχουν πυκνώσει τα ταξίδια τους στα ελληνικά νησιά τα τελευταία χρόνια.

«Είμαι βέβαιος ότι εάν αυτές οι διαδικασίες απλουστευτούν και εάν το κόστος έκδοσης αυτής της βίζας εισόδου μειωθεί στα περίπου 20-25 ευρώ, θα υπάρξει σίγουρα ένα τεράστιο ρεύμα Τούρκων τουριστών προς τη χώρα μας που μπορεί να φτάσει ακόμα και τους 300.000 - 400.000 ετησίως. Και ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των τουριστών θα εξυπηρετηθεί από κρουαζιερόπλοια», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Λάμπρος.

Μάλιστα, αναφέρει ότι η υπουργός Τουρισμού κα Κεφαλογιάννη στην πρόσφατη επίσκεψή της στην Κωνσταντινούπολη συζήτησε και το θέμα των θεωρήσεων. Ομως, υπογραμμίζει ο κ. Λάμπρος λύση δεν δόθηκε: «διότι εκτός του υπουργείου Τουρισμού παρεμβάλλονται και τα υπουργεία Εξωτερικών και Προστασίας του Πολίτη».

«Βρισκόμαστε στο τέλος του έτους και όλοι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες της Τουρκίας ανησυχούν διότι δεν έχει ακόμα λάβει σάρκα και οστά η πολιτική της χώρας μας, που θα ισχύσει για την έκδοση θεωρήσεων στους Τούρκους επισκέπτες για το έτος 2014», σημειώνει ο αντιπρόεδρος της Ενωσης.

Ρεκόρ στον κόσμο

Χρονιά ρεκόρ ήταν το 2013 στην παγκόσμια κρουαζιέρα, η οποία έφτασε τους 21,59 εκατ. επιβάτες από 20,2 εκατ. επιβάτες το 2012. Αυτή την περίοδο η Carnival Cruises διαθέτει 24 κρουαζιερόπλοια εκ των οποίων τα 21 τα δραστηριοποιεί στην Καραϊβική.

Η Royal Caribbean διαθέτει 22 εκ των οποίων τα 16 είναι επίσης στην Καραϊβική, ενώ η Norwegian 11 πλοία από τα οποία τα 8 ταξιδεύουν στην Καραϊβική. Περισσότερο ισορροπημένος είναι ο στόλος της Princes που έχει 16 πλοία, εκ των οποίων τα 7 στην Καραϊβική, τα 5 στην Ευρώπη και τα υπόλοιπα τέσσερα σε άλλους προορισμούς.

Ιδιαίτερο βάρος στην ευρωπαϊκή κρουαζιέρα δίνουν η Costa και η MSC. Οι δύο εταιρείες διαθέτουν από 14 και 11 πλοία αντίστοιχα εκ των οποίων τα 8 και τα 6 αντίστοιχα ταξιδεύουν στην Ευρώπη. 


ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ - naftemporiki.gr/Αναδημοσίευση από τη «Ναυτεμπορική».

Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου 2013

Η Ελλάδα ελέγχει το 15,1% του παγκόσμιου στόλου

Σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2013 της United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD), η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλία βρίσκεται στην πρώτη θέση του κόσμου όσον αφορά στη χωρητικότητα που ελέγχει και, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι και το σημαντικότερο. 

Ειδικότερα ελέγχει το 15,17% του παγκόσμιου στόλου και ακολουθεί η Ιαπωνία με 13,8% , η Κίνα με 13,8, η Γερμανία με 7,7% και την πεντάδα συμπληρώνει η Κορέα με 4,6%. Η Σιγκαπούρη ελέγχει το 3,98% και η Ταϊβάν το 2,74%.


Η Κίνα είναι πρώτη δύναμη στον αριθμό πλοίων που έχει στον στόλο της και ανέρχεται στα 5.313. Από αυτά τα 2.665 χωρητικότητας 66,9 εκατ. τόνων είναι υπό κινεζική σημαία και τα 2.648, χωρητικότητας 123,1 εκατ. υπό ξένη.

Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου 2013

Τριπλή ναυτιλιακή συμμαχία αλλάζει το σκηνικό στις μεταφορές


Το πρώτο ουσιαστικό βήμα, σε κανονιστικό επίπεδο, για την υλοποίηση της «P3 alliance» έκαναν πριν από λίγες ημέρες οι τρεις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών στον κόσμο.

 

Η δανεζική Maersk Line, η ιταλοελβετική MSC και η γαλλική CMA CGM κατάφεραν να αποφύγουν τον «ύφαλο» που τους είχαν στήσει οι «φορτωτές» (εισαγωγείς, εξαγωγείς, ναυλωτές) και κατάφεραν να πείσουν τις αρχές των ΗΠΑ, Ε.Ε. και Κίνας ότι δεν πρόκειται για συγχώνευση εταιρειών αλλά για «συμμαχία».  

Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Ε/Γ – Τ/Χ FLYING CAT 5

Η εταιρεία ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν και της απαγόρευσης απόπλου που ισχύει, σήμερα Παρασκευή 27/12/2013, το Ε/Γ – Τ/Χ FLYING CAT 5 παραμένει στον λιμένα του Βόλου.


Εφ΄ όσον βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες και επιτραπεί ο απόπλους το πλοίο θα εκτελέσει το προγραμματισμένο του δρομολόγιο αύριο Σάββατο 28/12/2013 από Βόλο 14:30 προς Σκιάθο-Γλώσσα-Σκόπελο-Αλόννησο.

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Ε/Γ – Ο/Γ ΑΡΙΑΔΝΗ




Η εταιρεία ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν και της απαγόρευσης απόπλου που ισχύει, σήμερα Παρασκευή 27/12/2013, το Ε/Γ – Ο/Γ ΑΡΙΑΔΝΗ παραμένει στον λιμένα της Χίου απ΄ όπου θα αποπλεύσει άμεσα μόλις βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες και επιτραπεί ο απόπλους, προς εκτέλεση του προγραμματισμένου του δρομολογίου για Πειραιά.

Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013

ΣτΕ: Νόμιμο το ανώτατο πλαφόν των εισιτηρίων στα πλοία

Nόμιμη επίσης η παρέμβαση του υπουργού στο  θέμα του ωραρίου των δρομολογίων των ακτοπλοϊκών γραμμών

Νόμιμο και σύμφωνο  με την Ευρωπαϊκή  νομοθεσία, αλλά και τη  νομολογία του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι ο  υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας να προσδιορίζει το ανώτατο πλαφόν των εισιτηρίων των πλοίων, όπως νόμιμο  επίσης είναι να παρεμβαίνει ο ίδιος υπουργός στο  θέμα του ωραρίου των δρομολογίων των ακτοπλοϊκών γραμμών.

Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

Δεν αναχώρησε πλοίο από Πειραιά το πλοίο «Αγιος Γεώργιος» λόγω μη καταβολής δώρου Χριστουγέννων

Ο εισαγγελέας ζήτησε έρευνα για το «Αγιος Γεώργιος"»και κινήθηκε διαδικασία σύλληψης πλοιοκτήτη


Δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά παρέμεινε το πλοίο «Αγιος Γεώργιος» μετά από καταγγελία του πληρώματος ότι δεν κατεβλήθη μέσα στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα από την πλοιοκτήτρια εταιρεία το δώρο των Χριστουγέννων. Για την υπόθεση ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας και κινήθηκε η διαδικασία σύλληψης του πλοιοκτήτη στα όρια του αυτοφώρου.

Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝΕΚ LINES : ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ

Στον καπετάν Βαγγέλη Στουραΐτη, πλοίαρχο του ΕΒ/ΟΓ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ», της ΑΝΕΚ LINES, απονεμήθηκε ένα ακόμα βραβείο, κατά την διάρκεια μίας σεμνής τελετής, που πραγματοποιήθηκε ανήμερα του Αγίου Νικολάου, στο Λιμεναρχείο Θήρας.


Αφορμή της τιμητικής αυτής διάκρισης του καπετάν Βαγγέλη η προσφορά του στην Ελληνική Ναυτιλία και η αγαστή συνεργασία του με την υπηρεσία του Λιμεναρχείου Θήρας.
Την τιμητική πλακέτα στον καπετάν Στουραΐτη επέδωσε ο Λιμενάρχης Θήρας, Αντιπλοίαρχος Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοπλοΐας, κος Μάκης Βασαλάκης, παρουσία εκπροσώπων από το χώρο της ναυτιλίας, του Υπουργείου Ναυτιλίας και τοπικών φορέων.

Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2013

Οικονομική ανάσα στους 55 του πληρώματος του «Πηνελόπη Α»

Στάση αναμονής για τους απλήρωτους ναυτικούς του δεξαμενόπλοιου «Θησέας»


Xρήματα στις τσέπες τους ύστερα από πολλούς μήνες είδαν τα μέλη του πληρώματος του πλοίου «Πηνελόπη Α». Τις προηγούμενες ημέρες είχε υπάρξει απόφαση για την άμεση καταβολή από το ΝΑΤ του ποσού των 318.152,87 ευρώ στους 55 ναυτικούς του πλοίου από τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.

Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2013

Όταν οι Έλληνες εφοπλιστές κατακτούν τις θάλασσες – 14 ονόματα στη λίστα των 100 κορυφαίων του κόσμου

Όταν οι Έλληνες εφοπλιστές κατακτούν τις θάλασσες - 14 ονόματα στη λίστα των 100 κορυφαίων του κόσμου


Παρά την οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας, η ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία δείχνει να αντιστέκεται κάνοντας αισθητή την παρουσία της στις μεγαλύτερες λίστες του κόσμου.

Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

Κοινοπραξία πλοίων για τα νησιά του Αργοσαρωνικού

Μια νέα κοινοπραξία πλοίων έκανε την εμφάνιση της. Πρόκειται για την Κοινοπραξία Πλοίων Σαρωνικού στην οποία συμμετέχουν η Nova Ferries, η 2way Ferries και η Hellenic Seaways.


Η νέα κοινοπραξία με σύνθημα «ενωθήκαμε για να σας ταξιδεύουμε φθηνότερα, σε καλύτερες ώρες, με τα καλύτερα πλοία» θα χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις των επιβατών τα πλοία «Φοίβος», «Αχαιός», «Αρτεμις» και «Ποσειδών Ελλάς» προς Αίγινα, Αγκίστρι, Μέθανα και Πόρο.

Έλληνας μηχανικός στα χέρια Νιγηριανών πειρατών

Βρίσκεται υπό ομηρία, μαζί με έναν αλλοδαπό συνάδελφό του


Υπό ομηρία βρίσκονται ένας Έλληνας μηχανικός και ένας αλλοδαπός συνάδελφός του, μετά την επίθεση που δέχθηκε από Νιγηριανούς πειρατές το πλοίο «Althea» με σημαία των Νήσων Μάρσαλ.

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Hellenic Seaways: Eπιπλέον δρομολόγια για Χίο-Μυτιλήνη και το Δεκέμβριο


Συνεπής στις δεσμεύσεις της προς το επιβατικό κοινό με επιπλέον δρομολόγια για Χίο-Μυτιλήνη και το Δεκέμβριο.


Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα, η Hellenic Seaways τονίζει ότι με συνέπεια λόγου και πράξης πραγματοποιεί τα δρομολόγια από Πειραιά προς Χίο και Μυτιλήνη το Δεκέμβριο όπως δεσμεύτηκε ότι θα κάνει για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Η ANEK LINES ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Η ΑΝΕΚ LINES,  σας ταξιδεύει από και προς τα “εορταστικά” Χανιά, τις ημέρες των δώρων και των ευχών, με γιορτινά πακέτα προσφορών, που ισχύουν  έως και τις 12 Ιανουαρίου 2014.  


Ταξιδέψτε από και προς τα λαμπερά Χανιά, τα γεμάτα φώτα και στολίδια, επισκεφθείτε την διάσημη  Δημοτική Αγορά της Πόλης, που περιμένει τους επισκέπτες ντυμένη στα καλά της, τρέξτε παρέα με εκατοντάδες κατακόκκινους Άγιο-Βασίληδες, περπατήστε στο Παλιό Λιμάνι, ακούγοντας  κάλαντα και απολαμβάνοντας παραδοσιακά μελομακάρονα και ντόπιες λιχουδιές. Ζήστε την παραμονή των Χριστουγέννων, στη σπηλιά του Αϊ Γιάννη στην Μαραθοκεφάλα Κισάμου, την αναπαράσταση της φάτνης όπου γεννήθηκε ο Χριστός με πρόβατα, βοσκούς φωτιές, σήμαντρα και το αστέρι να λάμπει στην κορυφή της σπηλιάς. Οι τολμηροί, μπορείτε να εκδράμετε, εκτός πόλεως,  στο συνήθως χιονισμένο Ομαλό ή να ανακαλύψετε, μέσα από μία πανέμορφη διαδρομή, τον ιστορικό Θέρισο.

Διπλή «ναυμαχία» μεταξύ Grimaldi και ΑΝΕΚ - Attica

Νέα γραμμή Ελλάδα - Ιταλία, ενώ επιμένει για δρομολόγιο στα Χανιά


Φωτιά στην επιχειρηματική σύγκρουση, που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Αδριατική και το Κρητικό πέλαγος μεταξύ των ΑΝΕΚ και Attica από τη μία πλευρά και του Ομίλου Grimaldi από την άλλη, βάζουν οι πρωτοβουλίες του ιταλικού Ομίλου. 

Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2013

Η Huawei ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του κέντρου διανομής της στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά

Γιορτάστηκε η επίσημη έναρξη πιλοτικής λειτουργίας του κέντρου διανομής της Huawei στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο κ. Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, η Αυτού Εξοχότης κ. Du Qiwen, Πρέσβης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα, ο Captain Fu Cheng Qiu, Διευθύνων Σύμβουλος της Piraeus Container Terminal και ο κ. Jeffrey Zhou, Διευθύνων Σύμβουλος της Huawei Technologies Α.Ε.

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Έκτακτη οικονομική ενίσχυση σε ναυτικούς που αποφοιτούν από σχολές

Επεκτείνεται η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης εν όψει εορτών των Χριστουγέννων και στους ναυτικούς που θα αποφοιτήσουν εφέτος από το Κέντρο Επιμόρφωσης Στελεχών Εμπορικού Ναυτικού (ΚΕΣΕΝ), τη Σχολή Θαλαμηπόλων και τα Ειδικά Τμήματα Πλοιάρχων-Κυβερνητών και Μηχανικών ύστερα από πρωτοβουλία του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.

ΝΕΛ: Εγκρίθηκε το σχέδιο εξυγίανσης της εταιρείας

Η δικαστική απόφαση συνιστά μια θετική εξέλιξη για την περαιτέρω πορεία της εταιρείας, καθώς διασφαλίζει την βιωσιμότητα της


Εγκρίθηκε απο το τριμελές Εφετείο της Μυτιλήνης το σχέδιο εξυγίανσης της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, η οποία είχε προχωρήσει σε συμφωνία με τους πιστωτές της.

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση για την ευρωπαϊκή λιμενική πολιτική

Σε συνέχεια της παρουσίασης του Σχεδίου Έκθεσης του εισηγητή κ. Fleckenstein για την πρόταση Kανονισμού σχετικά με τη "θέσπιση πλαισίου όσον αφορά στην πρόσβαση στην αγορά λιμενικών υπηρεσιών και τη χρηματοοικονομική διαφάνεια των λιμένων", πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Στρασβούργο η πρώτη συνάντηση μεταξύ των αρμόδιων εισηγητών των πολιτικών ομάδων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στην οποία συμμετείχε ο ευρωβουλευτής NΔ κ. Γιώργος Kουμουτσάκος ως εισηγητής από πλευράς ΕΛK.

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

Αλλαγές στα δρομολόγια του ΑΡΙΑΔΝΗ


Η Hellenic Seaways ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, εφόσον βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες και επιτραπεί ο απόπλους το Ε/Γ- Ο/Γ ΑΡΙΑΔΝΗ θα αναχωρήσει από τον λιμένα Μυτιλήνης σήμερα 11/11/2013 ως ακολούθως:

Εκτακτη οικονομική ενίσχυση σε άνεργους ναυτικούς εν όψει εορτών

Απόφαση για την έκτακτη οικονομική ενίσχυση σε κατηγορίες ανέργων ναυτικών υπέγραψε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.


Το ύψος του συνολικού οικονομικού βοηθήματος ανέρχεται στο ποσό των 1.523.000 ευρώ το οποίο καθορίζεται σε 240 ευρώ για τους άγαμους ή άγαμες ναυτικούς και 325 ευρώ για όσους είναι έγγαμοι ή έχουν προστατευόμενα τέκνα, δηλαδή τα ίδια ακριβώς ποσά σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του υπουργείο.

Επενδύσεις 30 εκατ. από τον ΟΛΘ πέρα από το πλάνο ιδιωτικοποίησης

Επενδύσεις ύψους 30 εκατ. ευρώ για προμήθεια νέου και εκσυγχρονισμό του υφιστάμενου μηχανολογικού εξοπλισμού του λιμανιού της Θεσσαλονίκης προγραμματίζει η διοίκηση της ΟΛΘ ΟΛΘ Α.Ε., ανεξάρτητα από τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του λιμανιού, για την οποία, εξάλλου, δηλώνει ότι δεν γνωρίζει ουδέν νεότερο.


Αυτό που απασχολεί τη διοίκηση του ΟΛΘ, όπως προκύπτει από τη συζήτηση με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΛΘ Α.Ε., Στέλιο Αγγελούδη, επί του παρόντος δεν είναι η ιδιωτικοποίηση, αλλά η προσέλκυση νέων φορτίων και η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε hub για τις βαλκανικές χώρες, σε συνεργασία με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Τραινοσέ.

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

ΔΗΜΑΡ: Μήπως ο ΟΛΠ και το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει το επιχειρηματικό ρίσκο της COSCO;

Ερώτηση για την τροποποίηση της από 25-11-2008 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ Α.Ε και ΣΕΠ Α.Ε κατέθεσαν στη Βουλή , πέντε βουλευτές της ΔΗΜΑΡ.


Η ερώτηση έχει ως εξής:

"Κύριε Υπουργέ,
Στις 30-8-2013, υπεγράφη «Πρακτικό διαδικασίας φιλικής διευθέτησης  άρθρο  33 § 2 και 3 της από 25.11.2008 σύμβασης παραχώρησης» μεταξύ της θυγατρικής εταιρίας της Cosco Ltd «Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.» (ΣΕΠ) και του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) και εν συνεχεία μετά από νέες δίμηνες διαπραγματεύσεις υπεγράφη η Β’ τροποποίηση της ως άνω σύμβασης. 

Νέα καταγγελία για απλήρωτους ναυτικούς δεξαμενόπλοιου

Το πλήρωμα του «Θησέας» είναι σε επίσχεση εργασίας από τις 13 Νοεμβρίου


Νέα υπόθεση με απλήρωτους ναυτικούς έρχεται στη δημοσιότητα μετά από καταγγελία ναυτεργατικών σωματείων.

Ειδικότερα σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Ε. Ν «Ο Στέφενσων» και της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων Εμπορικού Ναυτικού μέλη του πληρώματος του δεξαμενόπλοιου «Θησέας» κατήγγειλαν πως ο Α΄ Πλοίαρχος και ο Α΄ Μηχανικός έχουν εγκαταλείψει το πλοίο από τις 3 Νοεμβρίου 2013.

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013

Θα καταβληθούν οι αποδοχές στους ναυτικούς του «Πηνελόπη Α»

Τη βεβαίωση των δικαιούμενων αποδοχών στους ναυτικούς του «Πηνελόπη Α» υπέγραψε ο υπουργός Ναυτιλίας, Μ. Βαρβιτσιώτης.


Με την απόφαση αυτή πρόκειται να καταβληθεί από το ΝΑΤ ποσό συνολικού ύψους 318.152,87 ευρώ στους 55 ναυτικούς του πλοίου. Τα ποσά αυτά αντιστοιχούν σε μία κλίμακα από 4.399,12 ευρώ έως 15.354,84 ευρώ για τον καθένα, όπως προκύπτουν από τις καταστάσεις μηνιαίων αποδοχών από την ΠΝΟ και βάσει της Συλλογικής Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας.

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2013

Ρέθυμνο: Αίτημα για δρομολόγηση πλοίου Ρο-Ρο

Στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου έχει φτάσει, σύμφωνα με τα Ρεθεμνιώτικα Νέα, αίτημα ναυτιλιακής εταιρίας για την ετήσια δρομολόγηση πλοίου μεταφοράς φορτηγών αυτοκινήτων και ασυνόδευτων Ι.Χ. δύο φορές την εβδομάδα για τη γραμμή Πειραιάς-Ρέθυμνο.

Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Εισαγγελική παρέμβαση για το πλοίο «Πηνελόπη Α»

Την παρέμβαση της Εισαγγελίας προκάλεσαν δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο σχετικά με την παραμονή στο λιμάνι της Ραφήνας του πλοίου «Πηνελόπη Α», του οποίου την απομάκρυνση έχει ζητήσει το Λιμεναρχείο Ραφήνας για λόγους ασφάλειας του πληρώματος αλλά και μόλυνσης του περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών κυρία Παναγιώτα Φάκου, ανέθεσε σε εισαγγελέα Πρωτοδικών τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, προκειμένου να εξακριβωθεί η βασιμότητα των καταγγελλομένων, ώστε, αν προκύπτει διάπραξη αδικημάτων, να εντοπιστούν οι υπαίτιοι.

Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Αλλαγές στην ιεραρχία της Cosco με άρωμα Ελλάδας

Μεγάλες αλλαγές επέρχονται στην ιεραρχία της Cosco Holdings, τη ναυαρχίδα του κρατικού γίγαντα της εισηγμένης στα Χρηματιστήρια της Σαγκάης και του Χονγκ Κονγκ China Ocean Shipping, καθώς στην θέση του παραιτηθέντος Feng Jinhua, ο οποίος παίρνει ρόλο στην Cosco Pacific και κατ επέκταση στην ΣΕΠ ΑΕ,  τοποθετήθηκε ως νέος επικεφαλής των Οικονομικών υπηρεσιών ο κ. Tang Runjiang.


Ο ηλικίας 45 ετών κ. Tang, έχει εργαστεί στον κλάδο της ναυτιλίας για περισσότερα από 20 χρόνια και έχει εμπειρία στα χρηματοοικονομικά αλλά και στη λογιστική και χρηματοοικονομική διαχείριση.

Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013

Προκήρυξη Υποτροφιών από την Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Ε.Ν. Πάσης Τάξεως (Π.Ε.Π.Ε.Ν.)

Για τα μεταπτυχιακά προγράμματα Shipping του ALBA Graduate Business School at the American College of Greece


(Αποκλειστικά για τα μέλη της Π.Ε.Π.Ε.Ν.)

Η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Ε.Ν. Πάσης Τάξεως σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece (ALBA) προκηρύσσει τέσσερις (4) μερικές υποτροφίες της τάξεως του 50% για την κάλυψη των διδάκτρων αποκλειστικά για τα μέλη της και τα τέκνα αυτών.

Οι υποτροφίες αφορούν τα δύο προγράμματα του ALBA, MBA in Shipping και MSc in Shipping Management, για την ακαδημαϊκή χρονιά 2014-2015 (το συνολικό κόστος για το MBA in Shipping είναι €19.750 ενώ για το MSc in Shipping Management €12.500).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...